וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של כוכב הטניס חשפה חוויה קשה: כך הוטרדתי מינית בסופרבול

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 10:43

הדוגמנית מורגן רידל, בת זוגו של טיילור פריץ, חשפה ש"גברים מבוגרים, שיכורים, מיששו אותי, תפסו אותי, קראו לעברי קריאות", וגררה תגובות של נשים העוסקות בענף: זה חלק מהתרבות של המשחק

פספורט, סיכום סוף השבוע בכדורגל העולמי/ספורט1

המשפיענית והדוגמנית מורגן רידל, בת זוגו של הטניסאי האמריקאי טיילור פריץ, סיפרה שעברה חוויה קשה בסופרבול בלאס וגאס בסוף השבוע, ולשפה איך הוטרדה מינית "שוב ושוב" על ידי גברים.

רידל, שיש לה יותר מ-600,000 עוקבים באינסטגרם וב-TikTok, חשפה את את מה שעברה באצטדיון Allegiant במשחק, ובאופן כללי טענה שדבר כזה לא יכול לקרות בטניס, כשהיא מבקרת את אוהדי הפוטבול.

מורגן רידל, בת הזוג של הטניסאי טיילור פריץ. Julian Finney, GettyImages
"האישה המפורסמת ביותר בטניס גברים". רידל/GettyImages, Julian Finney
מורגן רידל, בת הזוג של הטניסאי טיילור פריץ. Cameron Spencer, GettyImages
"אוהדים שיכורים וגסי רוח. זה היה מאוד מלחיץ ומפחיד". רידל/GettyImages, Cameron Spencer

בת ה-26 אמרה שהיא בילתה את הרבע השלישי של המשחק בשירותים באצטדיון, כשהיא חווה התקף חרדה לאחר מספר מפגשים לא נעימים עם גברים. "אני לא מאמינה לרמה ולכמות של ההטרדות שהתמודדנו איתן בסוף השבוע על ידי גברים", כתבה על החוויה שלה ושל חברות אחרות.

"בשלושת הימים האחרונים תפסו אותי, מיששו אותי, הטרידו אותי, ייללו לעברי ללא הרף - למעשה כל כמה דקות כשהסתובבנו בחוץ בפומבי. ובמשחק עצמו זה היה ממש חמור. אפילו לא יכולנו ליהנות מהמשחק בלי להיות מוטרדים על ידי אוהדים שיכורים וגסי רוח. זה היה מאוד מלחיץ ומפחיד".

גבר אחד, סיפרה רידל, "השתמש בילד שלו כדי לנסות להתנגש ולגעת בנו... הבן שלו, ילד בן 10, פנה אליו ואמר 'אבא, מה אתה עושה? ... איך אתם חושבים שילדים קטנים הופכים לגברים מגעילים?", היא אמרה בסרטון הווידאו שלה, מנסה לשלוט בנשימתה בתא שירותים.

רידל, בת זוגו של המדורג 9 בעולם, כונתה בעבר "האישה המפורסמת ביותר בטניס גברים" על ידי "ניו יורק טיימס", והפכה לחביבת הקהל באליפות אוסטרליה הפתוחה השנה כאשר היא התחייבה לאכול את המאכל המקומי Vegemite (ממרח שמרים) אם פריץ יגיע לרבע הגמר.

עוד בוואלה!

החברה של כוכב הטניס הפכה ללהיט בווימבלדון, ולא כולם אוהבים את זה

לכתבה המלאה
מורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ. אינסטגרם, moorrgs, אתר רשמי
"אולי זה בגלל איך שאת מתלבשת?"/אתר רשמי, אינסטגרם, moorrgs
מורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ. אינסטגרם, moorrgs, אתר רשמי
מורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ/אתר רשמי, אינסטגרם, moorrgs

עוד לפני שהסופרבול יצא לדרך, רבים בארה"ב חששו מהשילוב של המשחק העממי הפופולרי עם לאס וגאס, עיר החטאים. לדברי רידל, היא "מעולם לא חוותה דבר כזה בטניס... אני רק מקווה שכל גבר שקורא את זה מבין את חומרת המילים והמעשים האלה. כולנו באים כדי לנסות ולצפות במשחק כדורגל. להיתפס על ידי גברים מבוגרים זה מפחיד".

רידל שיתפה תגובה אחת שהאשימה אותה, וכתבה "אולי זה בגלל איך שאת מתלבשת?", אבל רוב המגיבים והמגיבות הודו לה והפגינו סולידריות עם מצבה. אחת מהן סיפרה שהיא עובדת ביחסי ציבור בספורט, ולטענתה היא לא חזרה למשחק NFL לאחר שהותקפה במנהרת השחקנים לפני שש שנים. אחרת סייפרה אמר שהיא עבדה פעם עבור קבוצת NFL ו"התמודדה עם ההתנהגות הזו בכל משחק... עשיתי רק עונה אחת ונשבעתי לעולם לא לעבוד בליגה הזאת", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully