וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זימה, הימורים ומסיבות: "משהו רע עומד לקרות" בסופרבול בלאס וגאס

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 13:14

המשחק הגדול של הפוטבול תמיד מייצר עניין מחוץ למגרש, אבל השנה עם טיילור סוויפט ו"עיר החטאים" הגבול עלול להיחצות. השדר הבכיר מזהיר, אבל הכסף זורם. וגם: איך ישפיע על פטריק מהומס המעצר של אביו?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

בכל שנה הסופרבול הוא הרבה מעבר למשחק, אבל השנה נדמה שכל האלמנטים שמסביב למפגש מאפילים על ההתמודדות עצמה. בראש ובראשונה, מעבר לכל הדיווחים הקלאסיים על עלות הפרסומות וכמות כנפי העוף שנמכרת, השנה יש את סיפור טיילור סוויפט, בת הזוג של שחקן קנזס סיטי טרוויס קלסי, שהאובססיה האמריקאית עליה בשבועות האחרונים עלתה למימדים מטורפים. על פי דיווחים, רק הכניסה שלה לעולם פוטבול - כצופה בבן זוגה, מירידתה למגרש, מעצם היותה באיצטדיונים, ביציעים ועל המסכים - הכניסו לליגה 331 מיליון דולר בעקבות העניין העצום שהיא מעוררת.

טיילור סוויפט טרוויס קלסי. GettyImages, GettyImages
עצם הנוכחות שלה הוסיפה לליגה 330 מיליון דולר. סוויפט/GettyImages, GettyImages
כפילים של אלביס ורקדניות גו-גו, בחגיגות הפוטבול של לאס וגאס. GettyImages
קבלת הפנים בשדה התעופה. וגאס קלאסי/GettyImages

אבל השנה החגיגה בין קנזס סיטי צ'יפס לסן פרנסיסקו פורטיניינרס מקבלת מימד חדש רק מעצם הזירה שבה יתרחש הסופרבול: לאס וגאס. גם ככה מדובר באירוע נוצץ ומוגזם, ולאס וגאס הופכת אותו לעוד יותר מוגזם ונוצץ. לשם המחשה, מעבר למלונות והקזינואים, גם בתי הבושת בעיר ומועדוני החשפנות יוצאים במבצעים חגיגיים בניסיון למשוך קהל ולהתפרסם, כשרבים מהם מציעים סכומי כסף גדולים רק כדי למשוך את השחקנים ו"רבים על הזכות" לארח אותם בחגיגות הניצחון.

ג'ו באק, אחד משדרי הפוטבול הבכירים של ESPN, כבר הודיע שהוא לא רוצה לקחת חלק במה שיש לעיר החטאים של ארה"ב להציע. המגיש הוותיק של "Monday Night Football" אמר כי אין לו "שום חשק" להגיע לווגאס, ושהוא צופה בעיות.

הבעיה היא לא המשחק כמובן, אלא מה שמסביבו. "זה הרבה לוגיסטיקה. זה הרבה עומס", אמר, "אני לא כזה. אני לא מחפש את המסיבה של המגזין 'מקסים' ולצאת כל הלילה. זה פשוט לא הקטע שלי, ואז לכל זה מוסיפים את וגאס.

"יהיה שם איזה סיפור. הולך להיות משהו שיקרה שם, כי זאת וגאס, וזה לא יישאר בווגאס. הולך לקרות שם משהו גדול. אני לא יודע מה זה. אין לי מושג. אני פשוט חושב שזה הולך לעשות בלגן".

לא ברור למה בדיוק השדר מכוון, אבל אפשר להניח שהוא מכוון לכמה אפשרויות: למשל, הימורים לא חוקיים, שלשחקנים כמובן אסור להיות מעורבים בהם אבל אולי ייסחפו תחת האווירה. בנוסף, בסופרבולים בערים סולידיות יותר, כמו פיניקס בשנה שעברה, שחקן העבר והפרשן מייקל ארווין העיר לכאורה כמה הערות מטרידות כלפי עובדת במלון, והושגה עמו פשרה אחרי איום בתביעה. וכמובן, מסיבות, בתי בושת ומועדונים, ובאופן כללי זימה וסליז תחת אווירת מסיבה.

מעודדות בלאס וגאס על רקע חגיגות הפוטבול. GettyImages
"הולך להיות איזשהו סיפור גדול". וגאס/GettyImages
פטריק מהומס. GettyImages
אבא שיכור. מהומס/GettyImages

אגב, אחד הסיפורים המעניינים שקרו מחוץ למגרש היה ללא קשר ללאס וגאס: המעצר של אבא של פטריק מהומס, ימים ספורים לפני המשחק, על נהיגה בשיכרות. מהומס האב נתפס נוהג עם פחית בירה גדולה פתוחה ליד ההגה, ולא הצליח לעבור בדיקת שיכרות.

מהומס הבן, כידוע, הקוורטרבק של קנזס סיטי, מחפש את תואר הסופרבול השלישי שלו, ונאלץ להתעסק עם פרשה מעיקה ומליחצה וכותרות שליליות. "אבא במצב טוב", אמר מהומס על אביו, ששוחרר בערבות, "זה עניין משפחתי, אז אני אשמור את זה למשפחה. זה כל מה שיש לי לומר".

זה המעצר השלישי למהומס האב על נהיגה בשיכרות. המגיש לשעבר של ניו יורק מטס ומינסוטה טווינס עלול לעמוד בפני עד 10 שנות מאסר בטקסס בגין האישום בפעם השלישית, אם יורשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully