וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה של כוכב הטניס הפכה ללהיט בווימבלדון, ולא כולם אוהבים את זה

7.7.2022 / 7:02

מורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ, הבטיחה בעבר שהמשימה שלה היא "להפוך את הטניס לקול יותר". המצלמה מאוהבת בה, הבריטים פחות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.7/ספורט1

זו לא פעם ראשונה בהיסטוריה שבה המצלמות במשחק טניס מתעדות שוב ושוב את בני הזוג של הטניסאים על המגרש, שמגיבים בעצבנות ובהתרגשות למשחק של אהובם על המגרש, ואתמול (רביעי) המסורת נמשכה כאשר המצלמה הרבתה להתמקד במורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ, שנכנע לרפאל נדאל אחרי קרב אדיר שנמשך חמש מערכות. פריץ, 14 בעולם, הוא האמריקאי הבכיר כיום בדירוג, וכבר הדהים השנה את נדאל בגמר אינדיאן וולס.

רידל בת ה-24 היא דוגמנית ומשפיענית רשת, עם מאות אלפי עוקבים באינסטגרם ובטיק-טוק (יותר מ-250 אלף). הסרטון הכי מצליח שלה בטיק-טוק, שזכה למיליוני צפיות, היה הצהרה שלה די שנויה במחלוקת: "לקחתי על עצמי משימה, בואו נעשה את הטניס קול מחדש".

מאז, ההצהרה הזאת זכתה ללא מעט תגובות, כשרבים טענו שיש מה ללמוד מהבחורה הצעירה והמעודכנת, בעוד אחרים לגלגו ותהו מה יש לה להציע בענף ותיק ומצליח, שדווקא נהנה מהשמרנות שלו.

מורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ. Julian Finney, GettyImages
מורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ/GettyImages, Julian Finney
מורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ. אינסטגרם, moorrgs, אתר רשמי
מורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ/אתר רשמי, אינסטגרם, moorrgs
מורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ. אינסטגרם, moorrgs, אתר רשמי
מורגן רידל, בת הזוג של טיילור פריץ/אתר רשמי, אינסטגרם, moorrgs

"אני יודעת שהכותרת הייתה 'בואו נעשה את הטניס קול', כי לא ידעתי הרבה על המשחק והענף ורציתי לקדם אותו", אמרה בריאיון השבוע ל-BBC, "ואז למדתי להכיר אותו, ויש הרבה מה ללמוד עליו, זה עולם ומלואו.

"צריך לעשות כל מיני דברים כדי למשוך קהל חדש וצעיר, ואולי הרבה לא יסכימו איתי, אבל בארה"ב למשל זה לא ענף קולי, ויש הרבה סיבות לכך.

"ברשתות החברתיות צריך לעשות את זה קל יותר וכיפי, לפעמים אין גישה למשחקים ואפשרות לצפות בהם ברשת, צריך להנגיש את זה לקהל".

בימים האחרונים היא שוב ניסתה להלהיב את העוקבים שלה ככל שנמשכה ההתקדמות של פריץ בטורניר, אבל לפחות בבריטניה זכתה ללא מעט תגובות מלגלגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully