וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן מונה למנהל המקצועי בבית"ר: "נצעיד את המועדון למעלה"

12.2.2024 / 17:23

כוכב העבר שסיים את דרכו במכבי נתניה העדיף את ההצעה מהבירה על פני זו של מכבי תל אביב וחתם לשלוש שנים. יתחיל לעבוד מאחורי הקלעים כבר בחודש הבא: "מודה על האמון, מתחיל פרק חדש ומאתגר במועדון מפואר". אברמוב מרוצה: "יכניס עוד פן של מקצועיות"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) באופן רשמי על מינויו של אלמוג כהן כמנהל המקצועי החדש של הקבוצה, בחוזה לשלוש עונות החל מהעונה הבאה. "שמח שאתחיל פרק חדש ומאתגר במועדון מפואר כמו בית"ר ירושלים", אמר כהן. "אני מודה לבעלי המועדון ברק אברמוב, על האמון ועל הרצון ללכת בדרך משותפת. אני רוצה גם להודות מכל הלב למכבי נתניה, לאוהדים, הנהלה וכל מי שקשור במועדון הזה, שתמיד יהיה לו אצלי מקום בלב".

רשמית, כאמור, יתחיל כהן את תפקידו רק בקיץ הקרוב, אך מאחורי הקלעים הוא אמור להתחיל לעבוד כבר החל מהחודש הבא. הבעלים ברק אברמוב אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד על החתימה של אלמוג והדרך שנלך בה בשנים הקרובות. רוצה מכאן לאחל לאלמוג ולנו בהצלחה גדולה. אלמוג יכניס עוד פן של מקצועיות, עבודה קשה ומקצועיות למועדון, ובזכות הכישורים והאישיות שלו נוכל להמשיך לכוון גבוה. כל הגורמים במועדון יעבדו בשיתוף פעולה מלא כדי להצעיד את בית"ר למעלה".

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים אלמוג כהן. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא. אלמוג כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

כהן (35), שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה וכיכב בשורותיה, עבר בקריירת המשחק שלו גם בנירנברג, הפועל תל אביב ואינגולשטאדט, לפני ששב לקבוצת נעוריו ב-2019. ב-2022 הודיע על פרישה ומונה למנהל המקצועי של מכבי נתניה, אך היחסים עם הבעלים אייל סגל התקררו במהלך העונה, וההחלטה של סגל לפטר את קוז'וך ולמנות את גיא צרפתי היתה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת כהן. בחודש האחרון הוזכר גם כמועמד מוביל לשמש כמנהל המקצועי של מחלקות הנוער במכבי תל אביב, אך לבסוף העדיף את ההצעה מהבירה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט הבוקר, כהן מתכנן לא מעט שינויים בצהובים-שחורים בקיץ הקרוב - בין היתר הקצאת סכומי כסף רבים לזרים מובילים, הצערת הסגל ומכירה של ירדן שועה.

"פרידה כואבת זו נעשתה בהסכמה הדדית, מתוך מחשבה על טובת המועדון", אמר אמש כהן, בהודעת הפרידה שלו מקבוצת נעוריו. "מכבי נתניה זרמה, זורמת ותזרום בעורקי. יחד עברנו קשיים וניצחונות, רגעי שפל ושיאים מתוקים. בזכותכם בניתי כאן בית, משפחה וזיכרונות לכל החיים. תודה מקרב לב על ההזדמנות להיות חלק מהמועדון האהוב. אני תקווה שהיסודות שהנחנו יחד יניבו פירות רבים בשנים הבאות".

בנושא אחר, בית"ר ירושלים השתתפה היום בצער משפחתו של הזמר ליאור פרחי, שהיה אוהד הקבוצה: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים כואב את מותו המפתיע של הזמר ואוהד הקבוצה ליאור פרחי ז"ל. קולו המלטף של פרחי היה חלק מהפסקול של אוהדי הקבוצה והעיר כולה. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully