וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המעבר לבית"ר ירושלים: אלמוג כהן עוזב את מכבי נתניה

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 22:22

המנהל המקצועי של הקבוצה בארבע וחצי השנים האחרונות, נפרד: "אין לי מעורבות בפרסומים האחרונים. הפרידה נעשתה בהסכמה הדדית"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

קצת לאחר ההפסד הערב (ראשון) של מכבי נתניה מול הפועל באר שבע, הקבוצה הודיעה באופן רשמי שאלמוג כהן, המנהל המקצועי של הקבוצה בארבע וחצי השנים האחרונות, עוזב את תפקידו באופן מיידי ולא בתום העונה. אלמוג כהן סיכם כבר בבית"ר ירושלים ויעבור ככל הנראה בקרוב לקבוצה מהבירה, שם הוא יהיה הסמכות המקצועית. אלמוג נכנס לחדר ההלבשה לאחר המשחק ונפרד מכל שחקן ושחקן באופן אישי.

בנתניה נפרדו מכהן וכתבו בעמוד הקבוצה: "היום הוא יום של פרידה מאלמוג כהן, לב ליבה של מכבי נתניה. אלמוג עוזב אותנו לאחר 4 וחצי שנים של מסירות והקרבה למען המועדון. אלמוג יישאר לנצח חלק בלתי נפרד ממשפחת נתניה. אנחנו מאחלים לך אלמוג המון הצלחה בהמשך הדרך, ומקווים שניפגש שוב בעתיד, עד אז, תודה על הכל".

אלמוג כהן עצמו אמר: " ראשית אבקש להבהיר כי לא הייתה לי שום מעורבות בפרסומים האחרונים בתקשורת. פרידה כואבת זו נעשתה בהסכמה הדדית, מתוך מחשבה על טובת המועדון. מכבי נתניה זרמה, זורמת ותזרום בעורקי. יחד עברנו קשיים וניצחונות, רגעי שפל ושיאים מתוקים. בזכותכם בניתי כאן בית, משפחה וזיכרונות לכל החיים. תודה מקרב לב על ההזדמנות להיות חלק מהמועדון האהוב. אני תקווה שהיסודות שהנחנו יחד יניבו פירות רבים בשנים הבאות".

אלמוג כהן מנהל מקצועי מכבי נתניה. ברני ארדוב
בדרך לבית"ר. אלמוג כהן/ברני ארדוב

גיא צרפתי התייחס להפסד הרביעי ברציפות של קבוצתו ואמר אחרי המשחק: "לפעמים בכדורגל להיות טובים זה לא מספיק. לא הגענו למצב שהצלחנו לסכן בצורה רצינית את השער של באר שבע. הגענו לחצאי מצבים. החמצה גדולה במצב של 0:1. היינו צריכים לצאת מפה עם נקודה אחת לפחות וחבל. המערך? גרמנו להפועל באר שבע לאבד כדורים. מטעות אחת שלנו הם כבשו שער. אני מבסוט מבחינת המערך, אבל לא היינו מספיק חדים וקשוחים בחלק ההתקפי. יש לנו שחקני התקפה טובים והחלטתי להשתמש בהם היום".

"אנחנו נקודה מהפלייאוף העליון. יש לנו עכשיו מפגש מול מכבי תל אביב. אנחנו לא מוותרים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully