וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרים מובילים, הצערה ופרידה מכוכב: מהפכת אלמוג כהן בבית"ר

12.2.2024 / 9:45

המנהל המקצועי שבדרך יחל להכין את העונה הבאה וכבר גיבש מספר החלטות עקרוניות: התקציב לזרים, איתור ישראלים צעירים ומכירה של שחקן משמעותי, שבסבירות גבוהה יהיה ירדן שועה. היעד: לפחות 8,000 מנויים שיאפשרו להוציא את התכנית לפועל

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים תודיע בימים הקרובים על מינויו של אלמוג כהן למנהל המקצועי של הקבוצה החל מהעונה הבאה. כהן יחל רשמית לעבוד רק בחודש יוני, אך אחרי מנוחה קצרה שייקח בשבועות הקרובים הוא יחל לעסוק באופן לא רשמי בהכנות לעונה הבאה.

כהן צפוי לשים דגש על נושא הכושר, הפיזיולוגיה והמעטפת המקצועית וירצה למנות מספר אנשי מקצוע בתחום, אך הדברים תלויים גם בתקציב הקבוצה, שתלוי מאוד בקצב מכירת המנויים והכנסות ממכירת שחקן משמעותי בקיץ. כרגע נראה כי ירדן שועה יהיה זה שיסיים את הקדנציה במועדון.

שכר השחקנים והצוות המקצועי בעונה הבאה צפוי להמשיך ולעמוד סביב 20 מיליון שקלים. כבר עכשיו ברור שכהן יצטרך לאתר בלם, קשר וחלוץ זרים בעלי שיעור קומה, כאשר בית"ר תעמיד לצורך כך תקציב של לפחות 200 אלף יורו נטו לכל עמדה, בתקווה שיאותרו שחקנים שיעשו את השינוי.

אלמוג כהן מנהל מקצועי מכבי נתניה. ברני ארדוב
מתכנן מהפכה. אלמוג כהן/ברני ארדוב

מעבר לכך, המטרה היא לבצע הצערה בקבוצה ולאתר מהליגה 4-5 כישרונות שישתלבו בסגל. בבית"ר בונים על מכירה של לפחות 8,000 מנויים בעונה הבאה כדי להצליח להוציא את התכניות המקצועיות לפועל.

בנוגע למחלקת הנוער, כהן יתקשה לעשות שינויים משמעותיים ללא תקציב והשקעה ראויה. במחלקת הנוער דרושה השקעה של לפחות שני מיליון שקלים בשנה כדי להתחיל להניע מהלכים ולקדם את המחלקה עם סקאוטינג, אקדמיה ושיתופי פעולה. במועדון ישמחו שאנשי עסקים או ספונסרים ייקחו חסות על המחלקה ויסייעו, אך פגישות שנעשו בנושא עד כה לא הניבו תוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully