וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השער שריגש את העולם, האלר התפרק: "סוף סוף רגע של אושר"

אחרי שאובחן כחולה סרטן, התאושש בצורה הירואית והפך לסמל, החלוץ סגר מעגל עם שער ניצחון בגמר אליפות אפריקה. אחר כך הוא סיפק רגע ויראלי מרגש מול המצלמות: "לכל דבר יש סיבה, אל תפסיקו להאמין"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2/ספורט1

אליפות אפריקה נחתמה אמש (ראשון) עם סיום הוליוודי ממש. המארחת חוף השנהב ניצחה 1:2 את ניגריה במשחק הגמר עם מהפך אדיר והניפה את התואר בפעם השלישית בתולדותיה, אבל יותר מהזכייה עצמה, עולם הכדורגל בעיקר התרגש עבור סבסטיאן האלר.

חלוץ בורוסיה דורטמונד כבר הפך למודל לחיקוי והעניק השראה למיליונים ברחבי העולם בזכות סיפורו המרגש. האלר, שאובחן כחולה בסרטן באשכים ביולי 2022, ניצח את המחלה אחרי סדרה של טיפולים וחזר למגרשים כעבור פחות מחצי שנה. אתמול הוא זכה לסגור מעגל והגיע לשיא הרגש עם שער ניצחון שכבש בדקה ה-81, והכתיר אותו סופית כווינר המושלם של הטורניר, אחרי שמצא את הרשת גם בחצי הגמר.

"חלמתי על הרגע הזה המון זמן. רציתי לעשות את זה לא עבור עצמי, אלא עבור המדינה שלי. שימחנו כל כך הרבה אנשים בבית, ואני מתפלל שזה יעשה להם קצת טוב בלב", אמר האלר בסיום.

סבסטיאן האלר, חלוץ חוף השנהב. GettyImages
הכי מגיע לו. האלר חוגג/GettyImages

הרגע המרגש בסיום

הרגע הויראלי של הריאיון הגיע כאשר המראיין, כדורגלן העבר באסילה בולי, פרץ בבכי יחד עם האלר כששאל אותו על התלאות שעבר בדרך לרגע המאושר. "סוף סוף רגע של אושר. זה מרגיש כל כך טוב לקבל סוף סוף קצת תגמול אחרי כל מה שעברתי", אמר האלר בדמעות, והתחבק עם בולי. "אני מאמין שלכל דבר יש סיבה. כל מה שעברתי היה למען מטרה טובה. אף פעם אל תפסיקו להאמין בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully