וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף לא חש בטוב ונעדר מאימון מכבי חיפה, בספק לחדרה

הירוקים לא רוצים לקחת סיכון ורק אם המגן/קשר יחלים לחלוטין הוא יהיה בסגל. קינדה התאמן, אך עדיין בספק (א', 20:00 בספורט1). ג'אבר וחג'ג' צפויים להיות כשירים לפיורנטינה. חדרה תחזור לשלושה בלמים, אדניי יסופסל. לפני המשחק: טקס הוקרה למשרתי המילואים

מחזור 24הסתיים03/03/2024
מכבי חיפה
  • קינדה (62)
0
    הפועל חדרה
    תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

    מכבי חיפה

    האלופה תמשיך בעומס הבלתי נגמר בלוח המשחקים שלה ומסאי דגו צפוי להחזיר להרכב את רוב השחקנים ה"בכירים" אחרי שבוע של מנוחה. מי שבספק למשחק נגד הפועל חדרה (ראשון, 20:00, ספורט1) הוא גדי קינדה שסובל מכאבי גב ובמכבי חיפה לא ירצו לסכנו אם המצב לא ישתפר משמעותית עד מחר. קינדה יהיה בסגל, אך ספק אם יוכל לפתוח. קני סייף לא חש טוב ולא היה באימון. מחר לפי איך שירגיש יוחלט אם יהיה בסגל. פייר קורנו, עבדולאי סק ושון גולדברג ישובו אל חוליית ההגנה, כשגם ליאור רפאלוב ישוב ל-11 ופרנזי פיירו הלוהט יחזור לפתוח בחוד. דגו עדיין מתלבט לגבי כמה בחירות בהרכב, ביניהן השחקן שיפתח לצד פיירו בהתקפה וגם בקישור.

    "הדבר הכי טוב מבחינתנו העונה הוא שאין משחק שאנחנו מרגישים שהוא בכיס שלנו. אין משחק שאנחנו עולים אליו נינוחים", אמר גורם במכבי חיפה לקראת חדרה. "גם מולה נעלה בטירוף לנצח".

    במקביל, שחקנים ממשיכים בהליכי השיקום מפציעות. מחמוד ג'אבר ועילאי חג'ג' שמושבתים כבר תקופה ארוכה צפויים לחזור בעוד כשבועיים, לקראת משחק החוץ נגד פיורנטינה בשמינית גמר הקונפרנס ליג. השניים נמצאים בשלבי החלמה סופיים והמפגש עם האיטלקים הוא היעד אותו סימנו לחזרה. לעומתם, במקרה של דין דוד יידרש מעט יותר זמן. יחד עם הצוות הרפואי, החלוץ הפצוע סימן את המשחק הראשון נגד מכבי תל אביב בפלייאוף העליון בתור המועד בו הוא שואף לחזור.

    "יהיה קשה, כי אנחנו פוגשים קבוצה אחרת לגמרי מזו שפגשנו בסיבוב הראשון, עם מאמן חדש מנוסה ומאוד טקטי שיודע להכין את הקבוצות שלו - במיוחד נגד קבוצות גדולות", הזהיר דגו. "בסיבוב הראשון פגשנו בחלק ההתקפי שלהם רק את מדמון, הפעם נפגוש גם את דוניו שעשה שנתיים נהדרות אצלנו במועדון וגם את בוראר ואדניי שיצא לי לאמן אותו. חלק התקפי נהדר והם עושים תוצאות יפות. בבית שלנו עם 30,000 ירוקים שידחפו אותנו מהרגע הראשון, אנחנו צריכים לעשות את הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית".

    עילי פיינגולד הוסיף: "לא פשוט, חדרה קבוצה טובה שנמצאת בתקופה מצוינת ואנחנו יודעים שהם צריכים את הנקודות כמו שאנחנו צריכים אותן למאבק האליפות. מרגש כל פעם מחדש לפגוש את 30,000 האוהדים שבאים לתמוך בנו, נעשה הכל כדי לשמח אותם".

    לפני המשחק תקיים מכבי חיפה טקס הוקרה למשרתי ומשרתות המילואים, ביניהם מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה שגויס למילואים ב-7 באוקטובר.

    גדי קינדה, קשר מכבי חיפה. לירון מולדובן
    לא צפוי לשחק בראשון. קינדה/לירון מולדובן

    הפועל חדרה

    התיקו של מ.ס. אשדוד בסכנין הוריד את הפועל חדרה בחזרה אל מתחת לקו האדום, ומחר היא תנסה להיחלץ משם, אבל כדי שזה יקרה תצטרך להפתיע את האלופה בחוץ. חדרה נמצאת במומנטום טוב בסך הכול, עם שני ניצחונות ותיקו בשלושת המחזורים האחרונים, אבל במועדון יודעים שכל נקודה מחר תהיה מחר סוג של בונוס.

    סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן חיים סילבס, שתרגל מספר מערכים באימונים האחרונים ומסתמן שיעלה בהרכב של שלושה בלמים, עם פיליפ איפולה שיפתח במקומו של ג'יימס אדניי. איפולה יצטרף לעידו לוי וממאדו אמבוג' במרכז ההגנה, כאשר תמיר גלזר ורוסלן ברסקי יתופקדו במרכז הקישור. סמי בוראר ואלעד מדמון יפתחו לצד גודסוויי דוניו, שיזכה למפגש מרגש מול האקסית הירוקה, איתה זכה בשתי אליפויות.

    המגן הקרואטי יוסיפ טומאשביץ', אחד האחראיים לשדרוג ההגנתי שעשתה חדרה במשחקים האחרונים, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למגרש הכי קשה ולמשחק הכי קשה בליגה, מול קבוצה שנמצאת בכושר מצוין ועם רצף חיובי. אבל אנחנו במגמת שיפור, אנחנו מגיעים עם ביטחון לכל מגרש וגם מחר נבוא לנסות לקחת נקודות. אנחנו בהחלט מאמינים שזה אפשרי".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

    בשיתוף חברת גליל
    שחקן הפועל חדרה יוסיפ טומאשביץ'. שלומי גבאי
    אופטימי. יוסיפ טומאשביץ'/שלומי גבאי

    טריוויה

    * ב-11 המפגשים האחרונים בכל המסגרות: תשעה ניצחונות למכבי חיפה ושתי תוצאות תיקו. הפועל חדרה כבשה רק שלושה שערים בסדרת המשחקים הזו.

    * הניצחונות האחרונים של חדרה על מכבי חיפה היו בפלייאוף העליון ב-2018/19, אז עשתה את זה עם 1:3 בחוץ ו-0:2 בבית.

    * מכבי חיפה ללא הפסד ב-30 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה (26 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו). מדובר בשיא מועדון.

    * פרנזי פיירו הבקיע העונה 22 שערים בכל המסגרות עבור מכבי חיפה: 14 בליגה, שבעה באירופה ואחד בגביע). בשער הבא ישתווה לסרגיי קלשצ'נקו כשחקן הזר עם הכי הרבה שערים בעונה אחת. לחלוץ ממולדובה היו 23 שערים בעונת 1999/00: 22 בליגה ועוד אחד בגביע הטוטו. ניקיטיה רוקאביציה, ששיחק בקבוצה כישראלי ולא כזר, כבש 24 שערים בכל המסגרות ב-2019/20 וגם ב-2020/21.

    * גודסוויי דוניו כבש בשני המחזורים האחרונים וזה הספיק לו כדי להפוך לסגן מלך השערים של הפועל חדרה העונה. בתקופתו במכבי חיפה היו לו שני מקרים בהם מצא את הרשת בשלושה משחקי ליגה רצופים.

    * חיים סילבס הפסיד (על האפס) בחמשת המשחקים האחרונים בהם אימן מול קבוצת נעוריו מכבי חיפה. הניצחון הקודם: 1:2 כמאמן הפועל חיפה בנובמבר 2020. ניצחון החוץ היחיד שלו: 1:2 כמאמן עירוני קרית שמונה באפריל 2018.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 27342

    שני בליגת העל:

    20:00: הפועל פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט1)

    20:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully