וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "היינו צריכים את האנרגיות של הקהל, זה היה חסר"

11.2.2024 / 22:24

מאמן מכבי תל אביב פירגן לכוכבי הניצחון בדרבי: "כשקולסון מגיע למקומות שלו, סימן שהקבוצה משחקת נכון. מתים על ריברו". פרנקו: "לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שזה לא היה המשחק שלנו"

מחוץ לקווים, 11.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הדרבי התל אביבי השני של העונה בליגת ווינר סל נצבע צהוב אחרי שהערב (ראשון) מכבי תל אביב ניצחה 78:95 את הפועל תל אביב ורשמה את ניצחון הבית החמישי ברציפות שלה בדרבי של העיר. המשחק התחיל לא טוב עבור המארחת שנקלעה לפיגור מוקדם, אבל משחק גדול של בונזי קולסון, ג'ון דיברתולומאו, חסיאל ריברו ורומן סורקין הגדילו את ההפרש הצהוב עד הסיום עם הופעה גדולה בהיכל. בצד האדום ספגו את ההפסד השני בסך הכל העונה בליגה והראשון אחרי חמישה ניצחונות רצופים.

עודד קטש אמר בסיום: "היה משחק טוב, הצלחנו במשך שלושה רבעים לשמור אותם מתחת ל-20 נקודות, ברבע הראשון נתנו להם 8 נקודות במתפרצת, ברגע שעצרנו את זה ושלטנו בריבאונד עם 15 כדורים יותר, זה ניצח את המשחק. מעבר לכדורסל, מאז פרטיזן לא שיחקנו מול אולם מלא כאן, כל הזמן לאורך השנה דיברנו כמה זה היה חסר לנו, היום אנחנו מבינים את זה יותר. היינו חסרים את האנרגיות האלה, את החיבור הזה, זה עשה לנו טוב".

מאמן הצהובים הוסיף: "זה מאוד ברור, אנחנו עוברים עונה מטורפת, כשמשחקי הבית שלך לא בבית זה קשה למצוא את האנרגיות. זה משחק 12 שכל יומיים יש משחק. גם למשחק הזה לא הגענו טריים, לא גופנית, לורנזו נרשם למשחק כי לזכותו הוא הבין את החשיבות ורצה, הוא לא ב-100 אחוז כשירות. הוא עזר לנו בדקות שהוא היה על המגרש. עברנו פציעות, אנחנו בעומס, כל ניצחון, בטח כמו היום בדרבי, קצת עוזר לנו לסיים את ה-40 יום המטורפים שיש לנו. מחכים לפגרת הנבחרת, היינו צריכים את הדבר הזה, היינו צריכים את האנרגיות של הקהל. כולנו מכירים את שמעון, לדרבי יש את זה משמעות, הוא העביר את המסר הזה, קשה לדעת מה חלחל לשחקנים, אם זה הקהל או שמעון, הוא היה שמעון והעביר את המסר של חשיבות המשחק".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
"היה חסר לשחק מול אולם מלא". קטש/אודי ציטיאט

קטש סיכם ופירגן לכוכבים שלו הערב: "בונזי ניזון מאנרגיות, כשהוא משחק פה זה עוזר לו, הוא ברומטר. כשהוא מעורב, זה סימן שהקבוצה משחקת נכון, אנחנו לא משחקים התקפה אחרי התקפה, אנחנו רוצים לרוץ את המגרש, להיות בהמשכיות ועם זרימה, כשהוא מגיע למקומות שלו, סימן שהקבוצה משחקת נכון. אנחנו מתים על ריברו, הוא אופי מדהים וארנגיות טובות. גם הוא, גם ווב, גם קליבלנד, ההשתלבות שלהם נפגעה שלא היו לנו הרבה משחקי ליגה בהתחלה. אני מודה שמהבחינה של ריברו, בטח בליגה, אני אצטרך ללמוד להשתמש בו יותר. הוא באמת כוח, יש לו הרבה איכויות".

דני פרנקו אמר לאחר ההפסד: "פתחנו את המשחק הזה יוצא מן הכלל, היינו מאוד חכמים ומדויקים עם מה שאנחנו רוצים לעשות, עשינו עבודה פנטסטית. בדקה השמינית או משהו כזה, קיבלנו הרבה נקודות בזמן קצר מטעויות שלא מחויבות המציאות, עשינו חילופים וזה לא שהשחקנים שבאו מהספסל הם לא שחקנים טובים, אבל השטף שלנו מאוד נפגע. איבדנו ריכוז בהרבה פעולות שאנחנו יודעים לעשות פנטסטי, היו לנו עליות וירידות תוך כדי המשחק, חזרנו ברבע האחרון ל-5 הפרש, אבל זה לא היה המשחק שלנו ולא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה. הם לקחו עלינו 5-6 ריבאונדים בהתקפה מזריקות עונשין, זה מעיד על חוסר ריכוז ולא מספיק נחישות. זה חבל. במשחק הקודם לא שיחקנו טוב כשניצחנו את מכבי, אבל היינו במשחק כי בכל הפרטמטרים שמכבי ניצחו היום, אנחנו ניצחנו אז. יש למכבי יתרון גודל מסוים כשאין לנו 3 כשיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"זה לא היה המשחק שלנו ולא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה". פרנקו/אודי ציטיאט

מאמן האדומים ציין: "אמרתי לשחקנים שאני לא יכול להרוג אותם כי גם אם בא לי. אני מכבד את מה שהם עשו בעונה הזאת עד עכשיו, חבל לי שהאוהדים שלנו יוצאים מאוכזבים, אבל גם אנחנו אכזבנו את עצמנו. אנחנו יודעים לעשות עבודה יותר טובה ממה שעשינו היום על המגרש. נתקדם הלאה למשחק הבא. לא היינו צריכים לעשות פרובוקציה כדי להוריד את השחקנים לקרקע. בעונה הזאת יש לנו חבר'ה מחוברים ויש לנו גישה טובה בחלק גדול מהמשחקים שלנו, אחרת לא היינו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. אין טעם לחפש תירוצים, אפשר להסתכל על הדף של הסטטיסטיקה, אנחנו צריכים כולם לשתוק, אנחנו יודעים לעשות עבודה יותר טובה".

פרנקו הוסיף והסביר: "כיף לנו לבוא לפה, יש לנו קהל שאנחנו שומעים אותו מהקומה השביעית, שדוחף אותנו גם בפיגור. השחקנים מתים על האווירה הזאת. פה זה מקום ששחקני כדורסל שהמקצוע שלהם זה לשחק ולהתחרות רוצים לבוא לשחק בו. יש פה אווירה מדהימה, יש לנו מספיק שחקנים שניצחו פה מספיק פעמים. בחיים כמאמן צריך לקחת החלטות. ג'ייקובן עוד לא לגמרי בכושר של לבוא ולהשתלט על משחק כזה, אם הוא היה, עוד לא היינו צריכים עוד מוביל כדור. אנחנו עוד לא שם. אנחנו עדיין בשלב שאנחנו לא יכולים עם לא מעט שחקנים להיות עקביים ביכולת על המגרש, זה בהחלט משפיע, אבל יש משחק גדול, והיו יותר מדי שחקנים שלא היו מספיק במצב כדי לתת משחק ברמת האינטנסיביות כמו שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully