וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבססה במקום הרביעי: בני הרצליה גברה 72:75 על הפועל חולון

החבורה של שמיר ממשיכה במסע ההתאוששות והשיגה ניצחון יקר שמעניק לה יתרון על יריבה ישירה בסדרה העונתית. במשחק המוקדם סטנלי קלע 31 נקודות וסייע לעפולה להשלים מהפך וניצחון כפול העונה על הפועל באר שבע/דימונה שנותרה במקום לפני האחרון

מחוץ לקווים, 11.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

לא רק הדרבי התל אביבי נערך הערב (ראשון) בליגת ווינר. במשחק המוקדם שהוציא את יום המשחקים לדרך הפועל עפולה בפעם השנייה העונה יצאה מפיגור נגד הפועל באר שבע/דימונה וניצחה אותה, הפעם בביתה ובתוצאה 76:91 כדי לצמצם פערים מהשמייניה הראשונה בטבלה לאחר מכן בני הרצליה המשיכה במסע ההתאוששות הנפלא עם 72:75 על הפועל חולון, ניצחון שבזכותו התבססה במקום הרביעי.

שחקני בני הרצליה: רג'י לינץ', רוברט קרטר, בני שחקני עירוני רמת גן: כרם משעור, ג'ימי הול. ברני ארדוב
שחקני בני הרצליה: רג'י לינץ', רוברט קרטר, בני שחקני עירוני רמת גן: כרם משעור, ג'ימי הול/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל חולון 72:75

החבורה של דן שמיר ממשיכה בריצה האדירה שלה ומתבססת במקום הרביעי עם ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים, וזה היה בתום מותחן. הפועל חולון קיוותה לשוב למסלול הניצחונות אחרי ההפסדים למכבי תל אביב ולפרומיתאס בטופ 16 של ליגת האלופות, אבל לא הצליחה לעצור את המקומיים למרות בכורה טובה של קווין הרווי שקלע 21 נקודות.

הסגולים עוד הוליכו בבטחה במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הגיעה ריצה של הרצליה שאפילו עלתה ליתרון דו ספרתי לזמן קצר, עד שחולון השיבה בריצת 0:7 משלה ושמרה על משחק צמוד. ברבע הרביעי היתרון עבר מצד לצד, אבל סלים של לינץ' ובנקס קירבו את הרצליה לניצחון. קרופורד משלוש הוריד את הפיגור של חולון לשתי נקודות בלבד כשנותרו 9 שניות לסיום ובורג מקו העונשין דייק רק בזירה אחת מתוך שתיים, אבל קרופורד בניסיון להשוות החטיא מחוץ לקשת והרצליה שוב ניצחה.

סטטיסטיקה

קלעו לבני הרצליה: סטון 14 (5 אסיסטים), בורג 11, לינץ' 10, תומאס, וורקמן ובורדיון 9 כ"א, בנקס 7 (7 אסיסטים), כהן 6. כן שותפו: קאר (0-4 מהשדה, 3 חטיפות) ומור יוסף.

קלעו להפועל חולון: הרווי 21, חנוכי 14, משגב 9 (10 אסיסטים), ארצי 8, דאוסון וקרופורד 6 כ"א, ברנס 5, ואנוויין 3. כן שותף: עמיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל עפולה קסיוס סטנלי. מאור אלקסלסי
שיא עונתי. סטנלי/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה - הפועל באר שבע/דימונה 76:91

במפגש הקודם של הפועל עפולה ובאר שבע/דימונה, עפולה ניצחה 15:30 ברבע השלישי ורצה כל הדרך לניצחון. הערב היא עשתה זאת עם 9:24 ברבע השלישי. המצטיין בשורות המקומיים היה קסיוס סטנלי שרשם שיא עונתי של 31 נקודות וקירב את החבורה של רועי פרל משחק אחד בלבד מהמקום שמוביל לפלייאוף.

לעומתה, באר שבע/דימונה לא הייתה רחוקה מרצף ניצחונות ראשון העונה, אבל בעקבות המהפך במחצית השנייה וההפסד שהגיע, נותרה במקום לפני האחרון, אם כי עדיין עם שני ניצחונות מעל נועלת הטבלה הפועל אילת.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל עפולה: קסיוס סטנלי 31 נקודות, מרסלוס ארלינגטון 20 (9 ריבאונדים), ג'סטין בריגס 16, קמרון שלטון 9, ספנסר וייס 7 (5 חטיפות), לוקאס גולדנברג 4, רפאל מסילתי ומוריאל לוטטי 2 כל אחד.

קלעו להפועל באר שבע/דימונה: גרנט שרפילד 18 נקודות, ג'קינן גאנט וחואקין שוכמן (3 חטיפות) 11 כ"א, איגור קולשוב 10, ג'רוויס וויליאמס 8, אלייז'ה פמברטון ונטע סגל 5 כ"א, רועי פריצקי וגלעד לוי 4 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully