וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל וסאקה עשו היסטוריה: "לא שמח, הייתי צריך לכבוש יותר"

התותחנים חגגו את ניצחון החוץ הגדול ביותר שלהם בפרמיירליג ב-0:6 על ווסטהאם, האנגלי רשם ציון דרך מרשים במועדון ומויס שוב שבר שיא שלילי

תקציר: ווסטהאם - ארסנל 6:0/ספורט1

20 שנים חלפו מאז אליפות הפרמיירליג האחרונה של ארסנל. בעונה שעברה התותחנים היו במצב הטוב ביותר לעצור את הבצורת, אבל הקבוצה ההיסטורית של מנצ'סטר סיטי זכתה בטרבל ענק בדרך לשבור לא מעט שיאים. השנה, שחקניו של מיקל ארטטה יודעים שהם יזדקקו להתעלות משמעותית על מנת לקטוף את התואר שהם במאבק נגד סיטי וליברפול, אך הערב (ראשון) הם הראו שהם מסוגלים לספק גם משחקים היסטוריים עם ניצחון 0:6 מהדהד על ווסטהאם באצטדיון האולימפי בלונדון במה שהיה לניצחון הגדול ביותר של התותחנים על הפטישים אי פעם.

בסיבוב הקודם ווסטהאם הצליחה לנצח בחוץ את ארסנל ולהרחיק אותם מפסגת הטבלה, אך כעת היוצרות התהפכו, ובעוד המארחת לא ניצחה בליגה מאז חודש דצמבר והדרדרה למקום השמיני בטבלה עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, האורחת יצאה לרצף של ארבעה ניצחונות והתקרבה מרחק 2 נקודות מליברפול המוליכה כשהיא שיפרה משמעותית את מאזן השערים שלה העונה.

חמישה כובשים שונים היו היום לארסנל, וביניהם גם דקלן רייס, אקס ווסטהאם, שהיה אחראי לצמד בישולים והמסמר האחרון בבעיטה מופלאה מחוץ לרחבה, וללא חגיגה מול היציעים הריקים של אוהדי המארחת שעזבו מאות מהם כבר במחצית בפיגור 4:0 משפיל.

למאמנה של הקבוצה המובסת, דייויד מויס, זאת הייתה הפעם השנייה שהוא ספק שישה שערים במשחק בית בליגה, כשגם בפעם הקודמת זה היה נגד ארסנל, כשהסקוטי אימן את אברטון וספג 6:1 באוגוסט 2009. גם לווסטהאם זה היה הפסד היסטורי שהשתווה להפסד הליגה הביתי הגדול ביותר שלהם אי פעם, בעוד לארסנל זה השתווה לניצחון החוץ הגדול ביותר שלהם אי פעם בליגה.

דקלן רייס ארסנל. GettyImages
צמד בישולים ראשון בקריירה, בהופעה ענקית נגד האקסית. רייס/GettyImages

קפטן התותחנים, מרטין אודגור, סיפר בסיום: "זאת הייתה הופעה יוצאת מן הכלל משריקת הפתיחה ועד שריקת הסיום. שלטנו בהכל והיינו חדים". בוקאיו סאקה שעם הצמד שלו היום הפך לשחקן הצעיר בתולדות המועדון להגיע למאזן של 50 שערים כשחצה את רף זה אמר: "הרחנו דם היום והלכנו להרוג. המחצית הראשונה הייתה מושלמת, כבשנו הרבה, כולל אני, וזה חשוב להראות ככה. אני לא בטוח שאני יכול להיות שמח לגמרי, החמצתי לא מעט הזדמנויות לכבוש עוד היום והייתי צריך לכבוש יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully