וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייס אנד שיין: 0:6 היסטורי לארסנל בדרבי חוץ נגד ווסטהאם

דקלן רייס שנמכר בקיץ ספג שריקות בוז בכל נגיעה והחזיר להם עם שער מרהיב ושני בישולים לבלמים סאליבה וגבריאל, סאקה הוסיף שני שערים וגם טרוסאר הצטרף לחגיגה בניצחון הגבוה בתולדות התותחנים נגד הפטישים. אלפי אוהדים נטשו עוד לפני המחצית

תקציר: ווסטהאם - ארסנל 6:0/ספורט1

המחזור ה-24 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים מסקרנים. אחרי הניצחון הגדול על ליברפול, ארסנל דרסה את ווסטהאם 0:5 בדרבי היסטורי. בהמשך אסטון וילה תנסה לשמור על המקום הרביעי עם משחק ביתי מול מנצ'סטר יונייטד שנמצאת במומנטום מצוין.

דקלן רייס ושחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
ספג שריקות בוז והחזיר עם שני בישולים ושער אדיר. רייס/רויטרס

ווסטהאם - ארסנל 6:0

ארסנל הגיעה לדרבי נגד ווסטהאם היום קודם כל בתקווה לצמק את הפער מהמוליכות ליברפול ומנצ'סטר סיטי, אבל גם לנקום ביריבה העירונית שניצחה אותה בליגה לפני כחודש וחצי והעיפה אותה מגביע הליגה בנובמבר. היא עשתה זאת בענק עם דרבי היסטורי שהסתיים ב-0:6 מטורף - ניצחון החוץ הגבוה של ארסנל אי פעם וכן ההפסד הביתי הגבוה ביותר של ווסטהאם אי פעם.

דקלן רייס, הקפטן והסמל של הפטישים שנמכר לארסנל מווסטהאם הקיץ ובכך הפך לאנגלי היקר בכל הזמנים, ספג שריקות בוז בכל נגיעה שלו בכדור משריקת הפתיחה והשיב בשני בישולים ממצבים נייחים לראשיהם של הבלמים וויליאם סאליבה (32) וגבריאל (44) ומעל הכל סיפק את אחד משערי העונה שקבע 0:6 מהדהד - לפניו בוקאיו סאקה כבש צמד (41 בפנדל ו-63) והגיע ל-51 שערים בארסנל בגיל 22 וגם לאנדרו טרוסאר שהחליף בהרכב את גבריאל ז'סוס הפצוע מצא את הרשת כשקבע 0:4 שתי דקות בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

בכל הנוגע להיסטוריה, קודם כל זו הפעם הראשונה שארסנל כבשה שישייה במשחק חוץ בליגה מאז אוגוסט 2009, אז חגגה 1:6 על אברטון של דייויד מויס, שכיום הוא המנג'ר של ווסטהאם. הפעם האחרונה שארסנל כבשה ארבעה שערים במחצית במשחק חוץ הייתה ב-4:4 המשוגע מול ניוקאסל בפברואר 2011. בכל הנוגע למפגשים בין ווסטהאם לארסנל, זהו הניצחון הגבוה בתולדותיה של ארסנל על ווסטהאם והכי גדול מאז ה-1:6 בדצמבר 2016, שהיה גם כן במשחק חוץ. ווסטהאם, יש לציין, ניצחה את ארסנל 0:6 וגם 0:7, אבל זה קרה ב-1960 וב-1946 בהתאמה. כעת היא ממשיכה לאבד גובה בעקבות שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בוקאיו סאקה, קשר ארסנל. רויטרס
51 שערים בארסנל בגיל 22. סאקה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 16: ווסטהאם דרשה פנדל אחרי שסוצ'ק נתפס קלות ברחבה על ידי אודגור במצב נייח, אך השופט התעלם.

דקה 22: סאקה בכדור מסובב מצא את טרוסאר, שמתוך רחבת החמש נגח גבוה והחוצה.

דקה 23: הצלה ענקית של אראולה, שהתעופף ועם יד חזקה הדף לקרן כדור מהאוויר של טרוסאר. ההזדמנות הכי גדולה במשחק.

דקה 32: גול! 0:1 לארסנל. רייס הרים קרן משמאל, סאליבה עלה גבוה והכניע את אראולה.

דקה 35: סאקה יכול היה להכפיל את יתרון התותחנים, אך נגח החוצה.

דקה 37: סאקה נותר מול אראולה וניסה להקפיץ מעליו מזווית קשה, שוב פספס את המסגרת.

דקה 41: גול! טרוסאר בכדור ארוך מצא את סאקה, שהפעם עקף את אראולה והוכשל על ידו ברחבה. ארסנל קיבלה פנדל וסאקה מהנקודה הלבנה הבקיע את שערו ה-50 במדי ארסנל. 0:2.

דקה 44: גול! זה כבר השלישי של ארסנל. שוב רייס הרים מצב נייח, הפעם זה היה הבלם גבריאל שנגח פנימה.

דקה 45+2: גול! זה כבר הרביעי. אודגור מצא את טרוסאר, שבבעיטה לחיבורים הרחוקים קבע 0:4 עוד לפני הפסקת המחצית. במצלמות הטלוויזיה ניתן היה לראות מיד אחר כך אלפי אוהדים עוזבים את האצטדיון במחאה על היכולת.

דקה 58: ארסנל מחפשת את השער החמישי. אודגור מצא את האברץ, שהוריד בנגיעה לסאקה שמכ-10 מטר בעט כדור חזק שאראולה הצליח להדוף בקושי.

דקה 63: גול! עכשיו ארסנל עם החמישי וזה השני של סאקה, שבעט כדור עוצמתי וחד לפינה.

דקה 65: גול! 0:6 היסטורי! ווייט מסר אחורה, רייס ירה מכ-25 מטר לחיבורים הרחוקים. שער אדיר.

המחזור ה-24 יסתיים מחר כאשר צ'לסי תתארח אצל קריסטל פאלאס (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully