וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נתנה לדורטמונד להתקרב אליה: 1:3 לשטוטגרט על מיינץ

אונדאב שוב כבש ועוד קודם לכן הבקיעו מיטלשטאדט ולבלינג, המדורגת שלישית חזרה לנצח. יריבתה שמתחת לקו האדום סופרת 11 מחזורים רצופים ללא ניצחון

תקציר: שטוטגרט - מיינץ 1:3/ספורט1

המחזור ה-21 בבונדסליגה הגיע לשיאו כבר אתמול שבת) כאשר באייר לברקוזן מחצה 0:3 את באיירן מינכן במשחק העונה, אבל היום שטוטגרט שמרה על המקום השלישי ועל יתרון שלוש הנקודות מבורוסיה דורטמונד כאשר ניצחה בביתה 1:3 את מיינץ שנותרה במקום ה-17 ולפני האחרון.

לבלינג ושחקני שטוטגרט חוגגים. GettyImages
נקודות חשובות. ליבלינג ושחקני שטוטגרט/GettyImages

שטוטגרט - מיינץ 1:3

לאחר 44 דקות מאופסות, מקסימיליאן מיטלשטאדט כבש ראשון לזכות שטוטגרט, ג'יימי לבלינג (45+2) הכפיל את היתרון מבישול נוסף של פסקל שטנצל ודניז אונדאב קבע 0:3 בדקה ה-73 עם שערו ה-14 העונה בליגה. בחלוף שלוש דקות לודוביק אז'ורקה (76) צימק, אבל מיינץ שוב הפסידה אחרי התיקו הביתי נגד אוניון ברלין בשבוע שעבר והיא עדיין ללא ניצחון מאז ה-4 בנובמבר - הגיעה ל-11 מחזורים רצופים ללא ניצחון. שטוטגרט אספה שלוש נקודות חשובות אחרי ההפסד בלברקוזן בשבוע שעבר. יש לציין שהיה זה עוד משחק בגרמניה שבעקבות השלכת חפצים נעצר והשחקנים ירדו מכר הדשא למספר דקות.

משחק נוסף:

הופנהיים - פ.צ קלן 1:1
להופנהיים: אנדריי קראמריץ' (90+4). לקלן: מקס פינקגראפה (79)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

המחזור ה-22 ייצא לדרך ביום שישי ויסתיים ביום ראשון הבא עם המפגש בין בוכום לבאיירן מינכן, שתקווה למעידה יום קודם לכן של באייר לברקוזן אצל היידנהיים.

  • עוד באותו נושא:
  • שטוטגרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully