וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוקלומטי הוא נכס. כשהראש שלו רק בכדורגל, רואים תוצאות"

למרות ניצחון 0:1 שלישי ברציפות, במכבי פתח תקוה מתעקשים שהמטרה היא קודם כל לברוח מהתחתית. אופטימיות לגבי חזרת אדילהו בשבוע הבא

תקציר: מכבי פתח תקוה - בני ריינה 0:1/ספורט1

הרבה מאוד חיוכים נראו אמש (שבת) בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה, בסיום הניצחון 0:1 נגד בני ריינה. זה היה נצחון שלישי רצוף של פתח תקוה, כאשר כל הנצחונות בתוצאה זהה של 0:1 ובקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מאוד הן מצבירת הנקודות והבריחה מהתחתית והן מהעובדה ששוב לא ספגו.

המאמן רן קוז'וך שוב קיבל מחמאות בסיום ובמועדון הדגישו שהסבלנות לגבי המאמן השתלמה בסופו של דבר, אחרי שהקדנציה שלו נפתחה בצורה לא טובה. בעקבות הניצחון אמש טיפסה מכבי פתח תקוה עד המקום השביעי, עם אותה כמות נקודות כמו בני סכנין שבמקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון. למרות זאת, בפתח תקוה העדיפו להסתכל למטה כשבקבוצה ממשיכים לטעון שהמטרה העיקרית היא להבטיח את ההישארות בליגה ולא לחשוב על שוב דבר אחר.

מי שקיבלו אמש מחמאות היו הבלם עוביידה חטאב, שמאז הגעתו ניתן לומר שחוליית ההגנה נראית הרבה יותר טוב, ניב יהושע הצעיר שנכנס היטב לעמדת הקשר האחורי ואמש אף בישל את שער הנצחון וכמובן עידן טוקלומטי, שנגח פנימה את השער היקר ורשם כיבוש שני רצוף תוך שבוע.

טוקלומטי שעבר תקופה קשה מאוד של בצורת משערים וגם מריבות עם אוהדי הקבוצה, נראה אמש משוחרר יותר ובסיום כבר קיבל מחיאות כפיים ועידוד מהאוהדים, לאחר ששחקנים וותיקים בקבוצה דאגו להרגיע את הרוחות הסוערות בין הצדדים.

"עידן הוא נכס וכשהראש שלו רק בכדורגל אנחנו רואים תוצאות. חשוב שגם הוא יבין שאם הוא יתעסק רק במה שקורה על המגרש ויהיה מרוכז בשערים, כולנו נרוויח מכך", אמרו במועדון בסיום המשחק.

עידן טוקלומטי שחקן מכבי פתח תקוה חוגג שער. קובי אליהו
דרך חדשה. טוקלומטי/קובי אליהו

בצוות המקצועי מאמינים שלקראת המשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע, יחזרו לסגל גם הבלם מואיז אדילהו וגם סאליו גינדו, שנעדרו אמש בגלל פציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully