וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין לא מוצא פתרונות, ו"כולם צריכים חשבון נפש"

11.2.2024 / 6:20

המשבר במכבי תל אביב מחריף: המאמן לא עוצר את כדור השלג של הקבוצה ושל זהבי ("היתה עוד קבוצה שהתרסקה ככה?"), ההערכה היא שלמשחק מול נתניה יהיה "זעזוע" בהרכב. האם נכון דווקא עכשיו לצאת לחופש? "כולם צריכים להירגע ולהתאוורר"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

המשבר במכבי תל אביב הולך ומחריף ונראה שרובי קין ושחקניו אינם מצליחים לצאת ממנו. גם משחק יחסית נוח בבלומפילד כמעט מלא מול בני סכנין הסתיים אתמול רק בתיקו 1:1, שהושג בזכות שער שוויון של יונס מלדה על סף סיום המשחק.

למרות שהוא מרבה לדבר על בעיית הספיגות, קין לא מצליח לעצור את התופעה המדאיגה ומכבי תל אביב סופרת שישה משחקי ליגה מתוך שמונת האחרונים בהם היא ספגה ראשונה ורדפה אחרי המשחק.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
החלטה לא קלה. קין/אריאל שלום

מתוך 24 נקודות אפשריות בשמונת המחזורים האחרונים, מכבי תל אביב צברה רק 10 נקודות. ממצב בו היא היתה עם 94 אחוזי הצלחה היא צנחה ל-41 אחוזים. הרבה יותר כישלון מאשר הצלחה. "אנחנו בטוח אלופי העולם בהתרסקות", אמר אמש שחקן בקבוצה. "צריך לבדוק אם היתה עוד קבוצה שהתרסקה ככה. מראש ההר אל התהום".

במכבי תל אביב ציפו שקין יידע לעצור את כדור השלג, אבל המאמן עובדתית אינו מצליח. קין לא משפר את ניצול המצבים הנייחים והקרנות, הוא לא פותר את בעיית הספיגות והוא לא מוצא תרופה לבצורת של ערן זהבי, הגם שהיה בעצמו שחקן התקפה ולכן הוא צריך לדעת יותר מכולם מה עובר על החלוץ שלו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דור פרץ, אבישי כהן, קיקו בונדוסו, אנריק סבוריט שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אריאל שלום
התחושה שכולם אשמים. מכבי תל אביב קורסת/אריאל שלום
ערן זהבי עם אושר דוידה שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא מצליח לצאת מזה. זהבי/אריאל שלום

קין החליט, למרות שידע שזה יעלה לו בביקורות, לאפשר לשחקנים מהיום את החופשה שתיכנן עבורם עד יום חמישי. היה לו ברור שהעיתוי נוראי ושהדבר האחרון שמגיע לשחקנים השבוע הוא חופש, אבל הוא החליט לא לשבור את יחסיו עם השחקנים ולא להעניש אותם על עוד איבוד של שתי נקודות יקרות אתמול.

"אנחנו חייבים חופש וניתוק יותר מכל אימון", אמרו שחקנים במכבי תל אביב. "כולם צריכים להירגע ולהתאוורר. לקחת פסק זמן ארוך לנקות את הראש ולחשוב איך הגענו למצב הזה ואיך אפשר לצאת ממנו".

לא מן הנמנע שלקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שני הבא, מכבי תל אביב תעבור זעזוע. אם לא בעמדת המאמן, אז לפחות בהרכב של קין שגם אתמול עלה עם מרבית השחקנים הקבועים שלו וקיווה להשיג יותר. השלישייה באמצע יוריס ואן אובריים, דור פרץ וגבי קניקובסקי שוב פתחה יחד ושוב נראתה גרוע ולכולם ברור שהקרדיט נגמר.

"כולם צריכים לעשות חשבון נפש במועדון ולשאול את עצמם מה הכי נכון לעשות כדי להשאיר לעצמנו צ'אנס לאליפות", אמר אחד השחקנים. "לפני שיהיה מאוחר מדי ומכבי חיפה תברח, כולם צריכים לשאול את עצמם לאן הולכים מכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully