וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "תמיד האמנתי". כהן: "העוצמות של מכבי חיפה מעל הליגה"

מאמן מכבי חיפה עדכן ש"סונדגרן קצת נפצע", והזהיר למרות המהפך בפסגה: "אסור להסתכל על הטבלה. יש עוד 45 נקודות בקופה"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה השיגה הערב (שבת) ניצחון שביעי משמונת משחקי הליגה האחרונים והגדילה את הפער בפסגת ליגת העל לשתי נקודות. הירוקים גברו 0:2 על בית"ר ירושלים בחוץ וניצלו את המעידה של מכבי תל אביב נגד בני סכנין כדי להתרחק ממנה במקום הראשון.

מסאי דגו המרוצה התייחס בסיום למהפך בפסגה: "תמיד האמנתי בקבוצה הזאת, מהיום הראשון שלי. גם לפני חודש כשהסיטואציה הייתה יותר קשה. לפני שלושה שבועות, במשחק הראשון מול מכבי תל אביב, היו 60 נקודות בקופה. אמרתי לשחקנים שאם נמשיך להיות מגובשים, נעשה את זה. גם עכשיו יש 45 נקודות בקופה. כלום לא גמור. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, באנו בגישה טובה. לבית"ר שחקנים איכותיים, אני גאה שאנחנו משחק שני רצוף ללא ספיגה".

כל מי שמשחק מספק את הסחורה: "יש פה סגל מדהים. היום לראשונה הוצאתי את גוני נאור שנגד מכבי תל אביב נכנס מצוין, מאור קנדיל בישל גולים נגד הפועל כפר סבא, ואנחנו עדיין בלי דולב חזיזה ופייר קורנו. היינו מאוד קצרים בתקופה עמוסה, עכשיו יש לנו שני משחקים מול גנט ובאמצע דרבי, אבל נטוס לבודפשט ונעשה הכל כדי לעבור שלב".

דניאל סונדגרן, ליאור רפאלוב, שחקני מכבי חיפה. דני מרון
מהפך בפסגה. מכבי חיפה/דני מרון

איך מנהלים סגל שבו שמות בכירים לא פותחים בהרכב: "אמנם הם שחקני ספסל, אבל מי שייצא מפה החוצה יפתח בהרכב בכל קבוצה אחרת. כולם מכבדים את זה שיש תחרות מאוד קשה, גם על מקום בסגל וגם על ההרכב. כל שחקן במכבי חיפה מאוד חשוב לי".

שמירה על היתרון בפסגה: "חייבים להבין שכלום לא גמור. יש עוד חמישה משחקים עד הפלייאוף ואז עוד 10. הדרך ארוכה, אסור להסתכל על הטבלה".

סודנגרן קשר אחורי: "הייתה תקופה שפחות נראינו טוב הגנתית, חשבתי על הרעיון לשנות מערך. השחקנים קלטו את זה מצוין. ברגע שג'אבר נפצע, העדפתי מישהו שהוא קר רגליים. דניאל אמר לי שהוא שיחק גם ביוון בעמדה הזאת, הוא קצת נפצע היום וזה מדאיג אותי. יש פה שחקנים שכל אחד יכול לשחק בכמה עמדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גל כהן מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
יחפש נקודות במקום אחר. גל כהן/דני מרון

גל כהן סיכם מהצד המאוכזב: "תמיד מבאס להפסיד, בטח כשאנחנו מאוד צריכים נקודות. פגשנו יריבה מצוינת ועוצמתית ונתנו הכול עד הדקה ה-90, אבל נצטרך להביא נקודות בשיניים במקום אחר. לא הלכנו לאחור ולא עמדנו על הרחבה וחיכינו - כן ניסינו לשחק כדורגל ולתקוף. כל השבוע דיברתי עם השחקנים על אמונה, אם אין לך אמונה אז שום דבר לא שווה".

המאמן של בית"ר הוסיף: "למכבי חיפה יש פיזיות של קבוצה אירופית, רציתי שחקנים יותר פיזיים כדי שיתמודדו ולכן פתחתי עם ג'ורג' ופריידיי ביחד. השיקול היה פיזיות. ידענו שאנחנו משחקים נגד הקבוצה בכושר הכי טוב בארץ, ניסינו לעשות משהו אחר. העוצמות שלה והפיזיות שלה הן מעל הרמה בליגת העל".

כהן התייחס לכך שאוראל דגני נשאר מחוץ לסגל: "אני לא רוצה לדבר על שחקנים באופן אישי. אני לא חושב שמשחק ההגנה שלנו היה רע. ספגנו בדקה נוראית מאיבוד כדור וחלאילי עשה פעולה גדולה. גם השני היה מהוצאת חוץ. לא התבטלנו ואני לוקח דברים טובים מהמשחק".

במחזור הבא מכבי חיפה תארח את הפועל חיפה לדרבי, בעוד בית"ר ירושלים תשחק בחוץ נגד בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully