וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך מזהיר: "אם נהיה זחוחים נחזור אחורה". טוקלומטי: "הרגשה נפלאה"

מכבי פתח תקוה ניצחה משחק שלישי ברציפות והתקרבה לפלייאוף העליון. מימר: "כשאתה מגיע למצב וחצי כל המשחק, אתה תלוי במזל"

שחקני מכבי בני ריינה בחימום/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה רשמה הערב (שבת) ניצחון 0:1 שלישי ברציפות, הפעם נגד בני ריינה, ופתאום הקבוצה שנאבקה בתחתית לפני כמה שבועות, נמצאת על סף כניסה לפלייאוף העליון. עידן טוקלומטי שכבש ב-0:1 על מכבי נתניה בשבוע שעבר, שוב הבקיע שער ניצחון.

מאמן מכבי פתח תקוה, רן קוז'וך, אמר: "נהניתי מאוד, גרמנו לאחת הקבוצות הטובות בליגה לשחק כדורגל שלא היה לה נוח. שלטנו במשחק, יצרנו לחץ... לא הגענו להרבה מצבים, אבל שלטנו. הדברים הקטנים הם מה שהביאו את התקופה הטובה, התשוקה, האגרסיביות, הלחץ על כך כדור. אם נזכור להביא את הדברים האלה שהביאו את הניצחונות, נהיה שם כל הזמן. הליגה צפופה, ניצחון מביא אותך לפה, הפסד מביא אותך לפה. צריך לזכור שאנחנו צנועים ואם נהיה זחוחים נחזור אחורה".

על טוקלומטי אמר המאמן: "לי היה ברור שהוא ילד שעובד קשה. כן צריך לעזור לו ולהראות לו את הדרך הנכונה, אבל הוא ילד שעבד קשה כל הזמן והוא מקבל את מה שמגיע לו במזומן".

טוקלומטי עצמו אמר: "הרגשה נפלאה לחזור לכבוש, עברתי תקופה לא קלה - לא צריך להסביר מה זה בשביל חלוץ לא לכבוש 10 משחקים. אני שמח שזה מאחורי, גם הקטע עם הקהל - הם יודעים שאני אוהב אותם. סידרנו את הדברים, אני מחובר למועדון הזה מאוד, גם כשלא הלך נתנו לי את הגב והבמה. קוז'וך היה מאחורי, הוא עזר לי ואני אוהב אותו מאוד".

רן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקוה עם שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
קוז'וך ומימר לפני המשחק/קובי אליהו

מאמן בני ריינה, שרון מימר: "אנחנו במקום החמישי, אז אם זה להסתבך - אני מאחל לעצמי תמיד להיות מסובך. נכון שרצינו לנצח ולהתקדם, אבל ידענו שלא יהיה קל נגד יריבה שנמצאת בפורמה טובה. הם סגרו אותנו, הפעולות ההתקפיות שלנו היו מתחת לרמה שאנחנו רגילים אליה. כשאתה מגיע למצב וחצי כל המשחק, אתה תלוי במזל. מגיע להם כל הכבוד, הם סגרו אותנו. המגרש הזה לוקח את המשחק לפחות כדורגל ויותר מאבקים, ואני חושב שהם ניצחו אותנו במאבקים".

לואי חלף: "היה משחק של מי נלחם יותר - אנחנו נלחמנו פחות והפסדנו. עברנו תקופה לא פשוטה, הצלחנו לצאת ממנה ואני מקווה ששוב נצליח לצאת מזה אחרי ההפסד היום. המעבר למכבי נתניה? בכדורגל הכול יכול לקרות, זה לא הסתדר ויש לי כרגע את המשימה בריינה שהיא להיות בפלייאוף העליון. מאוד שמח להיות כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המשך משחקי המחזור ה-21:

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט2)

שני, 20:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully