וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס הפסיד בבכורה: "יש הרבה דברים לשפר, שיחקנו בלי שכל"

הפועל תל אביב נכנעה לחדרה: "היינו עצבניים מוקדם מדי". סילבס חגג ניצחון ראשון: "הישארות בליגה - אחד ההישגים הגדולים שלי"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד הערב (שבת) 1:0 להפועל חדרה. בעקבות התוצאה הזו, הפועל תל אביב מקדימה את הקו האדום ב-5 נקודות בלבד ואם יופעל נגדה עונש הפחתת הנקודות בגין האירועים נגד בית"ר ירושלים - היא תיכנס היישר למאבקי ההישרדות.

יוסי אבוקסיס שערך בכורה מחודשת על הקווים, סיכם: "רצינו להתחיל אחרת, אבל זה לא הלך. במחצית הראשונה היו שני מצבים ונראינו טוב. השער שספגנו הכניס אותנו להלם, היינו עצבניים וזה מה שמעצבן אותי. שיחקנו לא בשכל, עם כדורים ארוכים. אני קצת מבין את השחקנים כי לשתי הקבוצות היה קשה להניע כדור על המגרש הזה, אבל היינו עצבניים מדי - מוקדם מדי".

המאמן הוסיף: "לא הוגן להגיד שיש בעיות אחרי הפסד, וגם צריך לזכור שהיו חסרים המון שחקנים שיעזרו לנו. אנחנו יודעים מה הבעיות, עכשיו צריך לחשוב איך לשפר את מה שיש. צריכים לשפר הרבה דברים. מגיעה מילה טובה לקהל שמהרגע הראשון עודד ודחף אותנו".

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. שלומי גבאי
"רצינו להתחיל אחרת". אבוקסיס/שלומי גבאי

בהפועל חדרה השחקנים חגגו דקות ממושכות על כר הדשא. חיים סילבס חגג ניצחון ראשון כמאמן הקבוצה וחדרה חזרה למסלול הניצחונות אחרי שמונה משחקי ליגה. היום היא עברה את הפועל פתח תקוה שירדה למקום האחרון, ובשבוע הבא הן יפגשו במלאבס.

סילבס אמר: "זו תחילתה של דרך. הגיעו שחקנים ויש לנו קבוצה שונה עם רוח אחרת. קיוויתי שנעלה ליתרון וזה מה שקרה. ב-20 הדקות האחרונות הלכנו אחורה, אבל אם היינו עושים דברים אחרת ברמה הטקטית היינו יכולים לעלות ל-0:2 קצת יותר נוח. אני שמח מאוד על הניצחון ואני בטוח שאנחנו בתחילת הדרך.

על המהפכה במצבת הזרים: "בתחילת העונה היו פה כל מיני נסיונות שלא הלכו. הגעתי עם רצון לשנות, בשוק הישראלי היה לנו מאוד קשה והחלטנו שהולכים על זרים שאנחנו בטוחים שיכולים להיכנס לעניינים כמה שיותר מהר. היה רצון של ראשי המועדון להשאיר את הקבוצה בליגה בכל מחיר. יש התכנסות אדירה של כל מי שקשור".

סילבס סיכם: "אם נצליח להישאר בליגה זה יהיה אחד ההישגים הגדולים שלי ברמה האישית. אני מאמין ביכולות שלי, של הצוות שלי, של השחקנים שנמצאים פה להיות גרסה יותר טובה של עצמם".

עוד בוואלה!

ניצחון ראשון ב-2024: הפועל חדרה גברה על הפועל תל אביב 0:1

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חדרה. שלומי גבאי
חגיגות בחדרה/שלומי גבאי

עומרי אלטמן שנכנס כמחליף בהפועל תל אביב במהלך המחצית השנייה: "באנו עם אנרגיות חדשות ותקווה חדשה, שיטה אחרת. פתחנו טוב, הגענו לכמה מצבים ואם היינו מבקיעים זה היה הולך למקום אחר. אבל עשינו טעות לא מחויבת... סופגים, רודפים וזה לא פשוט במגרש כזה. הליגה צמודה, שוויונית, אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו. אני מאמין בקבוצה הזו, אני בטוח שניצחון יחזיר אותנו לעניינים".

אלעד מדמון שכבש בפנדל והגיע ל-10 שערים: "תמיד כיף לכבוש, לא משנה נגד מי. עשינו מאמץ קבוצתי, אחרי רצף כזה קשה להרים את הראש ולקחת את הנקודות. הדבר היחיד שיושב לי בראש בכל הבלגן זה שהפועל חדרה תישאר בליגה. אני לא חושב מה יהיה בעתיד (במכבי תל אביב), רק על להישאר בליגה".

שחקן הפועל חדרה אלעד מדמון. שלומי גבאי
"הדבר היחיד שיושב לי בראש זה שהפועל חדרה תישאר בליגה". מדמון/שלומי גבאי

במחזור הבא הפועל תל אביב תארח את בני ריינה והפועל חדרה תשחק בחוץ נגד הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully