וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי וסבוריט הדגישו את הצורך בחופש, קין הבין: "אין טעם בעונש"

10.2.2024 / 17:44

המאמן סיפר מה נאמר באסיפה הקשה אחרי בני סכנין: "לבטל את 4 ימי החופש היה מסוכן לחדר ההלבשה. רק ביחד נצא מזה"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

רובי קין ומנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד ערכו שיחה קשה עם השחקנים אחרי התיקו 1:1 בבית נגד בני סכנין, בה ביקשו להיות ביחד ולא להתפצל לקבוצות קטנות ולהתפרק מנטלית. קין שיתף את העיתונאים במה שאמר לשחקנים: "מה שירים אותנו מכאן זה שנישאר ביחד ונדע לצאת מזה ביחד, ולא נהיה אחד נגד השני. הכי חשוב זה לשמור על חדר ההלבשה".

בהמשך, המאמן שאל את השחקנים האם הם עדיין רוצים את ארבעת ימי החופשה שנקבעו מראש לפני מספר שבועות בהמלצת הצוות הרפואי, שהדגיש כי השחקנים חייבים לנוח. אנריק סבוריט וערן זהבי היו אלה שענו בשם כל השחקנים, שהם מרגישים שהם צריכים את החופש הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית.

קין אמר על כך: "שאלתי את השחקנים, הם ביקשו את החופשה הזאת כדי להתרענן פיזית ומנטלית. הייתי יכול לבטל להם את החופש, אבל זה אומר להעניש אותם, והייתי בחדרי הלבשה. אין טעם בעונש. אני לא חושב שזה נכון. שאלתי אותם מה לדעתם צריך לעשות ואני מכבד את התשובה שלהם. הייתי בחדרי הלבשה, לתת עונש עכשיו ולבטל את הימי חופש שתוכננו זה מסוכן לחדר ההלבשה, ואף אחד לא רוצה לאבד אותו".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
קורא לאחדות. רובי קין/אריאל שלום

מכבי תל אביב שסופרת שני ניצחונות בלבד בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה תקווה לחזור לעצמה בעוד תשעה ימים, כשתתארח אצל מכבי נתניה. חמישה לאחר מכן מצפה לה קרב מול הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully