וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין ומנספורד ערכו לשחקנים אסיפה: "סופגים שערים טפשיים"

עודכן לאחרונה: 10.2.2024 / 22:54

הלחץ עולה אחרי ה-1:1. התסכול של מאמן מכבי תל אביב נמשך: "אנחנו לא אמורים להיכנס למצבים האלה". מלדה: "תחושות קשות מאוד, אבל הליגה ארוכה ". חסארמה: "אני לא מבין מה הסיפור של השופטים נגנדו בתקופה האחרונה"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

אחרי המפלה הגדולה במשחק העונה, מכבי תל אביב חוותה היום (שבת) מפח נפש נוסף, כשגירדה 1:1 מול בני סכנין בביתה, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. הצהובים אמנם שבו זמנית לפסגת הטבלה, אך מכבי חיפה תוכל לקטוף אותה בחזרה עם תיקו או ניצחון על בית"ר ירושלים בהמשך, וכך או כך, ברור לכל שביכולת הזו רובי קין ושחקניו לא יוכלו לזכות באליפות. מוחמד שכר כבש ראשון (19), יונס מלדה המחליף הציל נקודה עם שער בכורה (88). מכבי תל אביב שסופרת שני ניצחונות בלבד בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה תקווה לחזור לעצמה בעוד תשעה ימים, כשתתארח אצל מכבי נתניה. חמישה לאחר מכן מצפה לה קרב מול הפועל באר שבע.

זמן קצר לאחר סיום המשחק, קין, בן מנספורד, דומיניק פרייס וכל השחקנים נכנסו לחדר ההלבשה לאסיפה שנמשכה מספר דקות - עדות למפלס הלחץ של הצהובים.

רובי קין המתוסכל סיכם ואמר: "שלטנו במשחק, אבל אם אתה סופג את השער הראשון זה תמיד קשה, כי קבוצות מתגוננות ומקשות עליך. התחלנו טוב, אבל סכנין כבשה במתפרצת. אני כל הזמן מדבר על זה, אנחנו חייבים להפסיק לספוג את השערים הראשונים האלה. זה גם היה המסר לפני המשחק - חייבים להתרכז ואסור לתת ליריבה הזדמנויות, כי יענישו אותנו. למזלנו השווינו, אבל אנחנו לא אמורים להיכנס למצבים האלה".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
הלחץ עולה. קין/אריאל שלום

המאמן הצהוב הוסיף: "אם תראו את היכולת היה מגיע לנו לנצח, אבל הכדורגל לא עובד ככה. צריך לעבוד קשה וצריך לא לספוג שערים ואז רודפים אחרי היריבות ואנחנו מכניסים את עצמנו ללחץ. חייבים להפסיק לספוג את השערים המטופשים האלה. אני מניח שגם למכבי חיפה יהיה קשה. צריך להמשיך קדימה ולהתאושש".

על ערן זהבי ששוב לא כבש: "כבר נתנו לו מנוחה. אי אפשר לדבר רק על שחקן אחד, אלא על כל הקבוצה. ערן כבש לכל אורך הקריירה שלו".

יונס מלדה, שכבש שער בכורה, הוסיף: "התחושות מאוד קשות, באמת ציפינו לקחת שלוש נקודות. אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל ממשיכים קדימה. אני לא יכול להגיד על משהו ספציפי שלא עובד. נסתכל על הווידאו, נמשיך לעבוד ובעזרת השם נשתפר. יש מצבים כאלה בכדורגל שלקבוצה לא הולך. זה יכול לקרות לכל קבוצה ואני מאמין שנעבור את זה. כיף לכבוש, בטח במשחק בית ראשון. מקווה שיהיו עוד הרבה שערים. אבל השער לא משנה אם לא מנצחים. הליגה עוד ארוכה, לא מרגישים שהמקום הראשון מתרחק".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
מאמן בני סכנין, סלובודן דראפיץ', ליד השופט גל לייבוביץ'. אריאל שלום
טענות קשות בסכנין לשיפוט. דראפיץ' לצד לייבוביץ'/אריאל שלום

האורחת, שהיתה רחוקה דקות ספורות מהשגת שלוש נקודות שהיו עוזרות לה מאוד במאבקי הפלייאוף העליון, יצאה מאוכזבת - גם לאור הרחקתו של סלובודן דראפיץ' על סף השריקה למחצית הראשונה, אחרי תלונות גדולות לשופט גל לייבוביץ'. סלאח חסארמה שעמד על הקווים של סכנין במחצית השנייה בעקבות ההרחקה של דראפיץ' אמר: "אני יותר מאוכזב מאשר מרוצה מהנקודה. כמובן שאם היו אומרים לנו לפני, היינו שמחים מתיקו, אבל איך שהתפתח, נתנו גול וספגנו שער מאוחר - ברור שאני מאוכזב".

על ההרחקה של דראפיץ': "הוא אמר לשופט שהוא שרק לטובתם שלושה פאולים סתם. אני לא מבין, על זה הרחקה? זה לא מוצדק בכלל. גם בשבוע שעבר נגד באר שבע, ב-0:0 בדקה ה-90, נתנו להם פנדל שלא היה והשופט התעלם מ-VAR. אני לא מבין מה הסיפור של השופטים נגנדו בתקופה האחרונה. הם מתנהלים נגדנו".

דור חוגי: "לא נתנו לנו הרבה סיכוי, אבל הוכחנו שאנחנו שווים משהו - בבלומפילד, נגד מכבי תל אביב. הוכחנו שאנחנו שווים פלייאוף עליון ולשם אנחנו מכוונים. כשאתה משחק נגד מכבי ולא עושה הכול 100 אחוז, אתה תספוג, אבל לפחות שמרנו על התיקו. לא הופתענו מהחולשה של מכבי, אולי הופתענו מעצמנו ומרוח הלחימה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully