וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן עשתה סוף לכמעט עשור בלי ניצחון ליגה ביתי על נאפולי

תאו הרננדז קבע 0:1 במפגש של שתי האלופות האחרונות. אטאלנטה הביסה 1:4 בחוץ את גנואה, רביעייה גם לבולוניה, חמישייה לפיורנטינה

תקציר: מילאן - נאפולי 0:1/ספורט1

המחזור ה-24 באיטליה נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים כשבמוקד: מילאן השלישית ניצחה 0:1 את האלופה היוצאת נאפולי. אטאלנטה עברה מוקש עם 1:4 בחוץ על גנואה, רביעייה גם לבולוניה, חמישייה לפיורנטינה.

מילאן - נאפולי 0:1

ברבע גמר ליגת האלופות בעונה שעברה ניצחה מילאן את נאפולי בסן סירו (0:1), אבל בליגה זה לא קרה מאז ה-0:2 בדצמבר 2014. את הרצף הזה שברו הרוסונרי בזכות בישול נפלא של רפאל לאאו למגן השמאלי תאו הרננדז, שהכניע בדקה ה-25 את פיירלואיג'י גוליני וצימק את הפער מיובנטוס השלישית לפחות זמנית לנקודה. האלופה היוצאת ממשיכה להתגעגע לוויקטור אוסימן, השיגה נקודת חוץ אחת בלבד בחודשיים האחרונים וגם סוגיית VAR בתוספת הזמן לא הלכה לטובתה ופנדל לא נשרק. היא נותרה במקום התשיעי - מרחק שלוש נקודות מהכרטיסים לאירופה, אבל כבר שבע מאטאלנטה הרביעית.

תאו הרננדז שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
כולם ביקשו לשמוע את הקהל היום. תאו הרננדז/רויטרס

גנואה - אטאלנטה 4:1

ניצחון ליגה רביעי ברציפות למדורגת רביעית שרוצה לחזור לעוד הופעה בליגת האלופות. שארל דה קטלארה ממשיך לספק את הסחורה בזמן שאדמולה לוקמן נערך עם ניגריה לגמר אליפות אפריקה, והפעם הקפיץ לעצמו וירה מהמקום בשמאל אל החיבורים מ-17 מטרים בדקה ה-22. האקס רוסלן מלינובסקי השווה עבור גנואה בדקה ה-51 ושבר בצורת של יותר מחודשיים, אבל ההולנדי טון קופמיינרס חזר מפציעה והכריע ארבע דקות לאחר מכן בבעיטה חופשית נפלאה. שער של הבלם ג'ורג'ו סקאלביני נפסל בגלל נבדל (76), אבל השלישי בכל זאת הגיע מרגלי דוידה זפאקוסטה בדקה ה-10 של תוספת הזמן ועוד היה זמן לחלוץ הרכש אל בילאל טורה לנגוח את הרביעי בדקה ה-103, בהופעת הבכורה שלו אחרי שהתאושש מפציעה קשה. גנואה נעצרה אחרי שמונה מחזורים ללא הפסד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שארל דה קטלארה שחקן אטאלנטה חוגג שער. Simone Arveda, GettyImages
וואו, איזה גול. שארל דה קטלארה/GettyImages, Simone Arveda

פיורנטינה - פרוזינונה 1:5

אחרי ארבעה מחזורים בלי ניצחון, הסגולים קטעו את הרצף שלילי בסטייל והנחילו לאורחת הפסד שני רצוף. ג'ונתן איקונה בישל לאנדראה בלוטי (16) וכבש בעצמו את השני (19), לוקאס מרטינס קוארטה הגדיל לזכות פיורנטינה בסמוך להפסקה (43) וניקולאס גונסאלס קינח עם הרביעי (53). גונסאלס מצא את הרשת לראשונה מאז ה-30 בנובמבר, כאשר בתווך הוא היה פצוע למשך חודש. בליגה שחקנה של נבחרת ארגנטינה לא כבש במשך שלושה חודשים. לוקה מאציטלי צימק זמנית (66) ואנטונין בראק הוסיף את החמישי של המארחת (85).

משחקים נוספים:

בולוניה - לצ'ה 0:4
לבולוניה: סם באוקמה (5), ריקרדו אורסוליני (27 ו-49), ינס אודגור (82)

מונצה - ורונה 0:0

שחקני פיורנטינה חוגגים. Gabriele Maltinti, GettyImages
פיורנטינה יצאה מהרצף השלילי בסטייל/GettyImages, Gabriele Maltinti

תוצאות שישי ושבת:

סלרניטנה - אמפולי 3:1
קליארי - לאציו 3:1
רומא - אינטר 4:2
ססואולו - טורינו 1:1

שני באיטליה:

יובנטוס - אודינזה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully