וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלן ופולקרוג כיכבו, דורטמונד הביסה 0:3 את פרייבורג

השוורצגלבן התבססו במקום הרביעי, הגרמני סידר שני בישולים להולנדי (12 ו-45+7) וקינח בעצמו (87) מול הקבוצה מהיער השחור

תקציר: בורוסיה דורטמונד - פרייבורג 0:3/ספורט1

יממה לפני משחק העונה בין המוליכה באייר לברקוזן לאלופה באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד פתחה הערב (שישי) את המחזור ה-21 בבונדסליגה בסטייל עם 0:3 ביתי על פרייבורג. גיבורי המשחק היו דונייל מאלן וניקלאס פולקרוג, שמגבירים קצב לקראת המפגש הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות מול פ.ס.וו איינדהובן והאקס פטר בוס בעוד שבוע וחצי.

השוורצגלבן עלו ליתרון כבר בדקה ה-12 כאשר פולקרוג השאיר את הכדור למאלן, וההולנדי סידר לעצמו מצב בעיטה ושיגר כדור חזק לחדורים. שבע דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הכפיל מאלן את היתרון, אחרי עוד אסיסט של פולקרוג ובעיטה מדויקת לפינה הרחוקה. בדקה ה-87 הגיע תורו של פולקרוג להבקיע ולהשלים הופעה נהדרת מבחינה אישית וקבוצתית, אחרי שנהנה מבישול של המושאל מצ'לסי איאן מאטסן.

בכך דורטמונד הבטיחה מחזור נוסף בטופ 4 - היא נצמדה באופן זמני לשטוטגרט השלישית ופתחה פער של ארבע נקודות מר.ב. לייפציג החמישית. האורחת מנגד סופרת שלושה הפסדים רצופים לפני שהיא פוגשת את לאנס בליגה האירופית.

דונייל מאלן, שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג. Leon Kuegeler, GettyImages
משחק נוח לדורטמונד. מאלן חוגג/GettyImages, Leon Kuegeler

בליגה הספרדית נפתח המחזור ה-24 עם ניצחון 0:2 של ריאל בטיס על קאדיס. וויליאן ז'וזה כבש בדקה השישית, ובדקה ה-46 פאבלו פורנאלס הכפיל עם שער בכורה בקבוצתו החדשה.

בצרפת מארסיי אכזבה עם 1:1 ביתי מול מץ בפתיחת המחזור ה-21. המארחת בוולודרום נותרה בעשרה שחקנים אחרי שסמואל גיגו ספג אדום ישיר בדקה ה-31, אך בכל זאת עלתה ליתרון משער של פאריס מומבאנגה בדקה ה-51. היתרון החזיק מעמד חמש דקות בלבד, ואז מאתיה אודול קבע את תוצאת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחקי יום שבת

אוגסבורג - ר.ב. לייפציג
בורוסיה מנשנגלאדבך - דרמשטדט
פרנקפורט - בוכום
אוניון ברלין - וולפסבורג
ורדר ברמן - הידנהיים
לברקוזן - באיירן מינכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully