וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים של ארגנטינה יוזזו מסין: "התדמית של מסי נהרסה לחלוטין"

אלופת העולם הייתה אמורה לערוך שני משחקי ידידות במדינה, אך היעדרותו של הפרעוש ממשחק של אינטר מיאמי בהונג קונג חוללה סערה

תקציר ה-0:1 ההיסטורי של נבחרת ארגנטינה בברזיל/ספורט1

סערת ההיעדרות של ליאונל מסי ממשחקה של אינטר מיאמי בהונג קונג משפיעה גם על נבחרת ארגנטינה. אלופת העולם הייתה אמורה לפגוש בחודש הבא בסין את ניגריה וחוף השנהב לשני משחקי ידידות, אולם המשחקים, אם בכלל יתקיימו, ככל הנראה יוזזו מהמדינה במזרח הרחוק. העיר האנגז'ו שהייתה אמורה לארח את המפגש בין ארגנטינה לניגריה כבר הודיעה על ביטול, אך הנבחרות טרם הודיעו על כך רשמית.

משרד הספורט בהאנגז'ו הוא זה שהודיע רשמית על הביטול של המשחק מול ניגריה בלבד. לגבי חוף השנהב עוד לא נודע כלום אבל ההערכה היא שיועתק גם כן מאותה הסיבה (הוא בבייג'ינג). ב-afa לא מתכוונים לוותר על המשחקים והאופציה שנבדקת היא לשחק בארה"ב

הרקע לאירוע הוא מה שקרה ביום ראשון האחרון, אז אינטר מיאמי פגשה את כוכבי הונג קונג. הפרעוש לא שיחק עקב פציעה, אך שלושה ימים בלבד לאחר מכן הופיע במשחק של אינטר מיאמי בטוקיו. העובדה ששיחק ביפן ולא בהונג קונג גרמה לממשלה המקומית וגם לרבים בסין להאמין כי היעדרותו הייתה מכוונת ומסיבות פוליטיות, ולא עקב הנסיבות הבריאותיות.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
הסתבך עם מיליארד סינים. מסי/רויטרס

מארגני המשחק של אינטר מיאמי בהונג קונג הציעו פיצוי של 50% ממחיר הכרטיס, מה שעלול לעלות להם למעלה מ-7 מיליון דולר. ההגדרה בארגנטינה הייתה שמשחקי הנבחרת לא יוכלו להיערך בסין בגלל "סיבות ארגוניות שלא קשורות להתאחדות הארגנטינאית", ברשתות החברתיות הוסיפו: "התדמית של מסי בסין נהרסה לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully