וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "אוהב את האתגר בערב הסעודית, אמשוך לכאן שחקנים גדולים"

החלוץ שניסה לעזוב את אל איתיחאד כעת נשמע אחרת: "אני כאן גם כשגריר". במקביל חזר להתאמן עם הקבוצה והפעיל את חשבון האינסטגרם שהושבת, כמעט ללא אזכור לכדורגל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

קארים בנזמה עשה כמעט הכל בחודש ינואר כדי לעבור מערב הסעודית חזרה לכדורגל האירופי, אך בריאיון שהעניק למגזין האופנה "GQ", הוא נשמע אחרת לחלוטין ונדמה שהוא נהנה מהחיים במזרח התיכון. "להיות בערב הסעודית זה אתגר חדש שאני אוהב", אמר אקס ריאל מדריד וחלוץ אל איתיחאד, "זה פרויקט ארוך טווח במדינה מוסלמית. אני כאן לא רק כדורגלן, אלא גם שגריר. אני כאן כדי למשוך כדורגלים אירופאים גדולים בעתיד הקרוב, גם אם כבר יש שם כאן שחקנים נהדרים. האתגר הוא להגיע לרמה של הליגות באירופה".

הצרפתי הבקיע 12 שערים ב-20 הופעות באל איתיחאד, והקדנציה שלו נחשבת מאכזבת במיוחד לאור העובדה שקבוצתו, האלופה המכהנת, מדורגת שישית ורחוקה 22 נקודות מפסגת הליגה הסעודית. לאור הביקורות הרבות בנזמה השבית את חשבון האינסטגרם, והיום הוא החזיר אותו לפעילות אחרי מספר שבועות. בעוד לפני ההשבתה היו לו למעלה מ-2,000 פוסטים, כעת הוא השאיר תשעה בלבד ורק אחד מהם קשור לכדורגל - תמונה שלו עם כדור הזהב.

בנזמה חזר לאימונים

"הזמן יגיד מה יקרה, אבל בינתיים אני זה שמחליט מתי הקריירה שלי תסתיים", המשיך בנזמה בן ה-36, "בשביל רבים, המספר 9 על הגב אומר שאתה צריך לכבוש 50 שערים בעונה, בשבילי זה אומר שאני אחד מ-11 שחקנים שחייב לעשות הכל כדי לעזור לקבוצה להבקיע ולנצח".

הערב, אחרי שהתפרסמו אותם ציטוטים, אל איתיחאד פרסמה תמונות של בנזמה שחזר להתאמן עם חבריו. כזכור החלוץ הסתכסך עם מאמנו מרסלו גז'ארדו כשבחודש שעבר לא התייצב לאימוני החזרה מפגרת החורף בטענה שנקלע לסופה בחופשה בה היה, וגז'ארדו ניפה אותו ממחנה האימונים של הקבוצה בדובאי. אחרי שחלון ההעברות נסגר והוא לא עבר קבוצה, גז'ארדו הורה לצרפתי להתאמן לבד ואחרי שסירב הוא נטש את האימון. בלעדיו, מאז הפגרה ניצחה אל איתיחאד 0:4 את אל פאיסלי בגביע ו-0:3 את אל טעי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully