וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה חדשה: קארים בנזמה התבקש להתאמן לבד, סירב ונטש בזעם

שפל חדש ביחסים בין כוכב אל איתיחאד למאמן מרסלו ג'זארדו: החלוץ הצרפתי נותר מחוץ לסגל למשחק בליגה הסעודית ולא הסכים לקיים אימון אישי, בעוד חבריו נערכים למפגש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

קארים בנזמה לא נפרד מאל איתיחאד במהלך חלון ההעברות של ינואר, גם הניסיון להעביר אותו לקבוצה אחרת בתוך ערב הסעודית עלה בתוהו, אבל נראה שמעבר לעונה הנוכחית הוא לא יישאר בקבוצה. כזכור, בסוף חודש דצמבר החלוץ הצרפתי נעלם מהרשתות החברתיות ולאחר מכן גם מערב הסעודית, כפי שהתגלה כאשר לא הופיע לאימונים. במועדון טענו באיחור ניכר שזה נעשה באישור ושהוא בחופשה, אבל גם ממנה הוא לא חזר בזמן ולטענת מקורביו זה קרה בעקבות סופה שאליה נקלע.

זה היה הפיצוץ הראשון בין בנזמה לגז'ארדו. אחרי כל זה, דווקא בתקופה שבה נראה היה שיש רגיעה ושהדברים חזרו למסלולם, יממה אחרי שהוא חזר לאימונים, הבוקר (רביעי) נרשם שפל ביחסים בין בנזמה למועדון ולמאמן.

קארים בנזמה, חלוץ אל איתיחאד. GettyImages
שפל חדש ביחסים. בנזמה/GettyImages

על פי הדיווח, גז'ארדו הורה לבנזמה להתאמן לבד, בעוד שאר השחקנים המשיכו בהכנות למשחק הערב במסגרת הליגה הסעודית. בנזמה, שלא נכלל בסגל למפגש, סירב לבקשת הארגנטינאי ונטש את האימון.

בנזמה כבר ערך בשבועות האחרונים אימונים אישיים, לאחר שנעדר מאימוני הקבוצה, וגם אז דווח בתקשורת הסעודית כי בנזמה עושה זאת למרות שהוא לא מרוצה מכך וטוען בפני המאמן כי הוא לכל הפחות צריך להתאמן עם חבריו ולהשתתף באימונים. כעת, אחרי שנותר מחוץ לסגל למשחק הערב, סירב לדרישת המאמן וייתכן שמדובר בקרע שלא ניתן יהיה לאחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully