וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה וטיבי צפויים לפתוח, קיניונס ושושנאצ'ב יהיו בסגל מול נתניה?

10.2.2024 / 10:59

הפועל באר שבע הלוהטת תנסה להשיג ניצחון 11 רצוף, הבלם אמור לפתוח במקום באריירו המושעה. החלטה לגבי צמד הזרים החדשים תתקבל לאחר אימון הערב (א', 20:00, ספורט2)

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע

לפני הרצף הנוכחי הנדיר שייצרה הפועל באר שבע עם עשרה ניצחונות מתוכם תשעה בליגה, היתה לה תקופה מאוד רעה מיד אחרי שחזרנו לשחק בתום פגרת המלחמה, כשאחד השיאים היה במשחק החוץ מול מכבי נתניה. במחצית הראשונה הפועל באר שבע לא היתה במגרש. שיחקה כדורגל כל כך גרוע אבל ידעה לשמור על השער שלה. ממש בסיום ניצחה מכבי נתניה, מה שלימד כי הקבוצה של אליניב ברדה במצוקה גדולה.

אבל מאז כאמור המון השתנה ולמפגש השני העונה מול מכבי נתניה, מחר בטרנר (20:00, ספורט2) מגיעה הפועל באר שבע מלאת ביטחון בעצמה אחרי שניצחה גם בסכנין במחזור הקודם אפילו ששיחקה בחלק גדול מהזמן ללא מריאנו באריירו שהורחק. הבלם שנמצא בכושר טוב ומהווה צמד מצוין למיגל ויטור, ייעדר מחר בשל ההרחקה משני המשחקים הקרובים, כיוון שזה היה הכרטיס האדום השני שלו העונה, ובמקומו אמור לפתוח מחר איתן טיבי.

שינוי נוסף שצפוי לערוך ברדה הוא החזרת רועי גורדנה להרכב, ככל הנראה במקום שי אליאס. ההתלבטות הכמעט קבועה של ברדה תהיה בין רותם חטואל שפתח בסכנין לבין אלון תורג'מן שעלה מהספסל, אחרי שעבר שבת מיוחדת עם לידת בתו, ועשה את השינוי במשחק עם פנדל שסחט ושער שכבש ממש סמוך לשריקת הסיום. ההחלטה אם להכליל מחר בסגל את שני הזרים החדשים דיינר קיניונס וארתור שושנאצ'ב תתקבל בתום אימון הערב.

ארתור שושנאצ'ב הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
יהיה בסגל לראשונה? שושנאצ'ב/אתר רשמי, הפועל באר שבע

מכבי נתניה

מכבי נתניה תגיע למשחק אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים וארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים בליגה. נתניה שמנסה לתפוס את אחד משני המקומות שעוד נותרו בפלייאוף העליון, איבדה גובה בשבועות האחרונים ובקבוצה מאמינים שדווקא במשחק חוץ קשה בטרור, מול קבוצה שנמצאת בכושר נפלא, אפשר לחזור למסלול צבירת הנקודות.

אחרי הודעתו של המנהל המקצועי אלמוג כהן על סיום תפקידו במועדון בסיום העונה ואחרי שכבר נודע שהוא בדרכו לבית"ר ירושלים, מעניין יהיה לראות, איזו השפעה, אם בכלל, תהיה לכך על השחקנים.
המאמן גיא צרפתי, יחסר הערב שוב את איתן אזולאי הפצוע וגם את בוריס אנו מוצהב. מי שצפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הפותח, הוא הבלם הגאורגי סאבה חבדגיאני, שיתופקד לצידו של ג'ואל אבו חנא במרכז ההגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סאבה חבדגיאני שחקן דינמו טביליסי. GettyImages
בכורה במדי נתניה. חבדגיאני/GettyImages

טריוויה

* 110 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הראשונה. מכבי נתניה ניצחה 41 פעמים, הפועל באר שבע 33 ועוד 36 משחקים הסתיימו בתיקו.

* גמר גביע הטוטו בעונה הקודמת הסתיים ב-0:0 לפני שמכבי נתניה ניצחה בפנדלים, אבל במסגרת של ליגה התיקו המאופס האחרון בין השתיים היה בווסרמיל, באוקטובר 1998 כששיחקו יחד בליגה השנייה. מאז היו שערים בכל 45 המפגשים, כשבסיבוב הקודם אחמד סלמן האריך את הרצף הזה כשקבע 0:1 לזכות נתניה בדקה ה-97.

* גם לפני שנתיים ביקרה מכבי נתניה באצטדיון טרנר במחזור ה-21, ואז אביב אברהם העניק לה 0:1.

* הפועל באר שבע ברצף של תשעה ניצחונות ליגה. אם תצליח להתגבר גם על נתניה, המארחת תשווה את שיא המועדון שעומד על 10 ניצחונות, אותו קבעה בפברואר-אפריל 2017.

* זו הפעם השנייה העונה שמכבי נתניה סופרת שלושה הפסדי ליגה רצופים. בעונה שעברה היה לה רצף של חמישה הפסדים, והיא עצרה אותו עם 1:1 ביתי מול הפועל באר שבע.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טרנר
קהל: 12628

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט3)

ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

שני, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully