וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש לאחר ההפסד: "אי אפשר לספוג מעל 100 נקודות במשחק חוץ"

8.2.2024 / 21:37

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ההפסד בריגה: "יש תירוצים לכל דבר, אבל צריכים להיות מפוקסים ולשחק משחק שלם כדי לנצח את אנאדולו אפס"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

מכבי תל אביב איבדה הערב (חמישי) את המאזן החיובי שלה ביורוליג לאחר עוד תצוגה הגנתית רעה והפסד חוץ 105:91 בריגה לאנאדולו אפס. הצהובים ניצבים כעת במקום ה-10 עם מאזן 13:13, כשזה היה הפסד שלישי רצוף שלהם וחמישי בששת המחזורים האחרונים. ניצחון של פרטיזן בלגרד יוציא אותם גם מהמקומות המוליכים לפליי-אין בסיום הליגה הסדירה (מקומות 7-10). לורנזו בראון נעדר הפעם מהסגל בגלל פציעת גב ואת הקלעים הוביל ווייד בולדווין עם 26 נקודות.

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "הגנתית אנחנו צריכים להיות יותר מפוקסים. דיברנו במחצית שלא השתמשנו בעבירות בצורה הנכונה. יש תירוצים לכל דבר, אבל צריכים להיות מפוקסים ולשחק משחק שלם כדי לנצח את אפס כאן. אפילו שהיו לנו רגעים טובים בהגנה, הם קלעו זריקות קשות, יש להם הרבה איכות. אי אפשר לספוג מעל 100 נקודות במשחק חוץ".

במסיבת העיתונאים הוסיף: "התקפית שיחקנו בדרך הנכונה, אבל ברבע האחרון היינו על 1 מ-9 מחוץ לקשת ואי אפשר לשלוט בזה. הגנתית החמצנו הרבה דברים. גם במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל ב-10 הפרש, פספסנו את זה. זה לא קל לשחק כל יומיים, ואנחנו טסים והלוח לא קל בשבילנו, אפשר היה לראות את זה ברבע האחרון, השחקנים היו עייפים, אי אפשר להאשים אותם. לנצח נגד קבוצה התקפית טובה כזאת, צריך להיות בפוקוס הגנתית, לא הצלחנו לעצור אותם, ובסוף הגיע להם לנצח".

תמיר בלאט מכבי תל אביב טיבור פלייס אנאדולו אפס. אנאדולו אפס, אתר רשמי
השווה שיא אסיסטים ביורוליג, אבל הקבוצה שוב הפסידה. תמיר בלאט/אתר רשמי, אנאדולו אפס

כעת תתפנה מכבי תל אביב לליגה המקומית ולדרבי נוסף מול הפועל תל אביב ביום ראשון, הפעם ביד אליהו. יומיים לאחר מכן תארח את מכבי רמת גן ואז בשישי בצהריים תתארח אצל הפועל ירושלים. היורוליג יצאה לפגרה והמשחק הבא של הצהובים במפעל יהיה בברלין מול אלבה ב-29 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully