וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד שלישי רצוף למכבי תל אביב ביורוליג, 105:91 מול אנאדולו אפס

אחרי ההפסדים בספרד, הצהובים הציגו עוד משחק נפל הגנתי ועלולים לאבד גם את המקום העשירי לפרטיזן בלגרד. לארקין (22) ובובואה (20) כיכבו, בולדווין (26) לא הצליח להושיע בהיעדרו של בראון הפצוע וכעת גם המקום העשירי בסכנה

המומנטום השלילי של מכבי תל אביב נמשך: אחרי שנחלו בשבוע שעבר שני הפסדים בספרד, הצהובים הציגו שוב משחק נפל בהגנה והובסו 105:91 על ידי אנאדולו אפס במשחק שנערך בריגה בירת לטביה. מכבי תל אביב חסרה במשחק הזה את הרכז הבכיר שלה לורנזו בראון שסובל מכאבים בגבו. בהיעדרו, וייד בולדווין לקח אחריות והיה מצוין עם 26 נקודות, אבל ההתקפה היא לא סיפור המשחק הזה והעונה כולה של מכבי, אלא ההגנה. אחרי שספגה 106 נקודות במדריד ו-92 בוויטוריה, ההגנה של קטש שוב קרסה והפעם מול קבוצה מוכשרת אומנם, אך כזו שנחלה כבר 15 הפסדים העונה. המשחק הזה היה צמוד במשך שלושה רבעים, אבל לארקין הנפלא ובובואה לקחו פיקוד ברבע האחרון שהסתיים בנוקאאוט של 16:28, מה שמנע ממכבי אפילו להפסיד בפחות מתשע הפרש - ההפרש שבו היא ניצחה את הטורקים במפגש הקודם.

בולדווין הצטיין כאמור, כשתמיר בלאט ניסה לחפות על בראון והשווה שיא קריירה ביורוליג עם תשעה אסיסטים. קליבלנד, קולסון, ריברו, ניבו ודיברתולמאו קלעו בדו ספרתי לצהובים, אבל עם הגנה כזו קשה מאוד לנצח, בטח שביורוליג.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 26, אנטוניוס קליבלנד ובונזי קולסון 12 כ"א, חסיאל ריברו וג'וש ניבו (7 ריבאונדים) 11 כ"א, ג'ון דיברתולומיאו 10, ג'יימס ווב 4, תמיר בלאט 3 (9 אסיסטים), רומן סורקין 2. שותף ולא קלע: רפי מנקו

קלעו לאנאדולו אפס: שיין לארקין 22, רודריג בובואה 20, ארג'אן אוסמני (7 ריבאונדים) 13, טיבור פלייס 12, וויל קלייברן (7 ריבאונדים) וטייריק ג'ונס 10 כ"א, דרק וויליס 9, דריוס תומפסון 5, אלייז'ה בראיינט 4. שותף ולא קלע: ארטן גאזי.

וייד בולדווין מכבי תל אביב שיין לארקין אנאדולו אפס. אנאדולו אפס, אתר רשמי
בולדווין ניצח במאצ' אפ, לארקין במשחק/אתר רשמי, אנאדולו אפס

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה טוב את המשחק. קולסון צלף שלשה, בולדווין עשה מהלך של סל ועבירה ועוד ג'אמפ שלו השלים ריצת 0:8 והעלה את הצהובים ליתרון 5:10. מי ששמר את הטורקים במשחק היה שיין לארקין שצלף שתי שלשות רצופות מרחוק, אבל שלשה שנייה של קולסון קבעה 11:16 לאורחים. אלא שמכבי לא מצאה תשובה ללארקין, שעשה ככל העולה על רוחו. הצבע הצהוב היה חדיר וסלים של פלייס ובובואה הפכו את הקערה וקבעו 20:21 לטורקים לקראת סוף הרבע. לארקין המשיך להשתולל עם שלשה שלישית ו-13 נקודות ברבע, בלאט צלף מנגד והרבע ההתקפי הזה הסתיים ביתרון מזערי של 27:29 למארחים.

שיין לארקין אנאדולו אפס מול ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. אנאדולו אפס, אתר רשמי
13 נקודות ברבע הראשון. לארקין/אתר רשמי, אנאדולו אפס

רבע 2

הטורקים פתחו חזק את הרבע השלישי ועלו ליתרון 34:39. אלא שאז הגיע בונזי קולסון שצלף שלשה מהפינה וגם סחט עבירה כדי להשלים מהלך של ארבע נקודות. תומפסון החטיא מנגד ואז קליבלנד העניש עם שלשה שנייה שלו שהשלימה ריצת 0:7 מהירה והחזירה את היתרון לצהובים: 39:41. המשחק המשיך להיות צמוד מאוד גם ברבע השני. ג'וש ניבו התחיל לייצר נקודות בצבע, אבל שלשה של אוסמאני האלמוני קבעה יתרון 44:45 למארחים. המטוטלת המשיכה כשבלאט, שקיבל דקות משמעותיות בהיעדרו של בראון, רשם אסיסט שישי לריברו, כשאוסמני קבע 49:50 למארחים על סף המחצית. מכבי תל אביב יצאה להתקפה אחרונה. דיברתולומאו סחט עבירה וקלע מהקו כשנותרו 12 שניות להפסקה. הטורקים לא הצליחו לייצר נקודות והמחצית הסתיימה ב-50:51 דחוק לצהובים.

חסיאל ריברו מכבי תל אביב טיבור פלייס אנאדולו אפס. אנאדולו אפס, אתר רשמי
משחק יעיל בצבע. ריברו/אתר רשמי, אנאדולו אפס

רבע 3

רבע השלישי התחמם שחקן נוסף בצהוב: ג'ון דיברתולומאו צלף שתי שלשות רצופות ובולדווין העניק למכבי יתרון 55:59. אלא שמכבי תל אביב לא הצליחה לברוח ואנאדולו הפכה את הקערה עם ריצת 0:8 בזכות קלייברן ובובואה שעשה הרבה צרות להגנה הצהובה. שיין לארקין, שקלע 13 נקודות ברבע הראשון ו-0 בשני, קלע לראשונה מהקו לטורקים, אבל במכבי בולדווין השתלט על העניינים עם סחיטת עבירות ושמר את מכבי במשחק. קלייברן צלף שלשה ראשונה לטורקים, אבל ניבו המשיך להיות דומיננטי בצבע וצימק את הפיגור ל-73:69. בולדווין מצא באסיסט יפה את ריברו, שקלע שוב מאסיסט תשיעי של בלאט וצימק ל-77:75 לקראת הרבע האחרון.

תמיר בלאט מכבי תל אביב טיבור פלייס אנאדולו אפס. אנאדולו אפס, אתר רשמי
השווה שיא קריירה עם תשעה אסיסטים בשלושה רבעים. תמיר בלאט/אתר רשמי, אנאדולו אפס

רבע 4

פתיחת הרבע המכריע לא בישרה טובות למכבי תל אביב. לארקין התעורר, אוסמני קלע שני סלים רצופים והיתרון למארחים צמח ל-78:85. בולדווין המשיך להיות המוציא לפועל של הצהובים, אבל ההגנה הצהובה החלשה לא עשתה כמעט עצירות. לארקין לקח אחריות במאני טיים והעניק יתרון שיא לטורקים עם שלשה גדולה ועוד סל קשה שקבע: 84:95 לטורקים כשנותרו בדיוק שלוש דקות לסיום המשחק. קטש הזעיק פסק זמן, אבל חזר ממנו עם איבוד של ניבו. אנאדולו החטיא וקליבלנד קלע מתחת לסל, אבל ניסה לקחת שלשה קשה והחטיא. בולדווין קלע סל קשה, אבל בובואה העלה את מאזנו ל-18 נקודות ולמעשה הבטיח את הניצחון עם 88:99 כשנותרה פחות מדקה לסיום המשחק. מכבי רצתה לפחות להפסיד בפחות מתשע הפרש, ההפרש בו ניצחה את הטורקים במפגש הקודם. בולדווין עוד צימק ל-101:91 עם שלשה שהעלתה את מאזנו ל-26 נקודות. אוסמני נשלח לקו וקלע ובהתקפה האחרונה מכבי לא הצליחה לייצר נקודות ובסופו של דבר הובסה 105:91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully