וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו ביקש ללחוץ את שחקני בית"ר ירושלים, שואו בתמונת ההרכב

מכבי חיפה רוצה לשמור על הפסגה, המאמן שוחח עם שחקניו על המחוייבות שהראו נגד מכבי תל אביב. הקשר שחזר מאליפות אפריקה עשוי להחליף את מוחמד, התלבטות בין קינדה לפיירו בחוד. גלאבוב יערוך בכורה אצל המארחת, מיכה יחליף את מוזי? (שבת, 20:00)

מחזור 21הסתיים10/02/2024
בית"ר ירושלים
    0
    • (45) חלאילי
    • (51) דוד
    מכבי חיפה
    תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט1

    בית"ר ירושלים

    בניסיון אחרון להישאר בתמונת הפלייאוף העליון, תארח מחר (שבת, 20:00) בית"ר ירושלים את מכבי חיפה באצטדיון טדי. מי שייעדרו הם טימוטי מוזי ואופיר קריאף הפצועים, כמו גם אורי דהן המוצהב וככל הנראה גם אוראל דגני בשל סוגיית הדקות והחוזה לעונה הבאה.

    גל כהן לא תרגל הרכב, אך יותר מדי אפשרויות אין לו. אדי גוטליב ופלמן גלאבוב יפתחו כבלמים ואילו ירדן שועה, פרד פריידיי ועדי יונה בחלק הקדמי. נראה כי ישנה התלבטות בין דור מיכה לזוהר זסנו, כאשר גם לעמדת המגן זסנו הוא אופציה. לי און מזרחי נלקח בחשבון להסבה לקישור, גם כאופציה לשינוי במהלך המשחק.

    בימים הקרובים תצא ההודעה הרשמית על מינויו של אלמוג כהן למנהל מקצועי. בשלב הזה העיסוק בסוגיית המאמן תידחה, כאשר הצלחה של גל כהן עד לסיום העונה עשויה להקנות לו את התפקיד גם בעונה הבאה.

    פלאמן גלאבוב מכבי נתניה. ברני ארדוב
    בכורה בצהוב-שחור אחר. פלאמן גלאבוב/ברני ארדוב

    מכבי חיפה

    מכבי חיפה השלימה את הכנותיה למשחק מחר נגד בית"ר ירושלים. עלי מוחמד שבספק למשחק התאמן ועשוי להיות בסגל, אבל לא צפוי לפתוח. מסאי דגו מתלבט האם להמשיך במערך של שלושה בלמים כשענאן חלאילי וקני סייף בכנפיים, או שמא לפתוח עם רביעיית הגנה כשסייף יהיה מגן שמאלי וחלאילי ישחק בעמדה קדמית. גם במרכז המגרש יש התלבטות האם לתת לשואו שחזר מאליפות אפריקה להיכנס ישירות להרכב או אולי לאפשר לו לעלות הספסל במידת צורך. בהתקפה קיימת דילמה אם להשיב את פרנזי פיירו לחוד לצד דין דוד, או שאולי להמשיך עם גדי קינדה כמעין חלוץ שני.

    לקראת המשחק דגו ביקש מחניכיו לשחק כפי ששיחקו בעשרים הדקות הראשונות מול מכבי תל אביב מבחינת המחוייבות והלחץ על שחקני היריבה. "בית"ר יודעת שזו אחת מההזדמנויות האחרונות שלה להיות בפלייאוף העליון והיא תגיע להילחם", אמר שחקן בקבוצה, "המטרה שלנו היא לשחק את המשחק שלנו ולהיות אגרסיביים ונחושים, ואז יהיה קשה לנצח אותנו".

    עילאי חג'ג עדיין לא צפוי להיכלל לסגל, אך בקבוצה מקווים שיחזור בשבועות הקרובים, כשגם מוחמד ג'אבר ופייר קורנו צפויים לחזור בשבועות הקרובים. בהמשך לכך, חזרתם של הפצועים ושל עבדולאי סק ושואו מאליפות אפריקה מביאה לכך שהתחרות תהיה גדולה מאוד גם בכל הנוגע לסגל ולא רק באשר ל-11 בהרכב, מכיוון שבכל משחק צפוי לפחות שחקן אחד מהרוטציה הקיימת למצוא את עצמו ביציע.

    sheen-shitof

    במבצע מיוחד

    הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

    בשיתוף נומייר פלוס
    ויקטור אוסימן נגד שואו במשחק בין ניגריה לאנגולה. GettyImages
    היישר להרכב? שואו מול אוסימן באליפות אפריקה/GettyImages

    טריוויה

    * 126 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (123 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 52 ניצחונות למכבי חיפה, 42 לבית"ר ירושלים ו-32 תוצאות תיקו.

    * בית"ר לא הצליחה לנצח את מכבי חיפה ב-11 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-0:2 הביתי בפברואר 2020. פרט לאופיר קריאף, השורדים הנוספים מאותו משחק בטדי החליפו קבוצות מאז: איתמר ניצן ועלי מוחמד היו אז בהרכב בית"ר, כשמנגד יובל אשכנזי פתח אצל המפסידה וירדן שועה נכנס כמחליף.

    * זה מפגש בין שתי קבוצות המחצית הראשונה הטובות בליגה. למכבי חיפה היו 39 נקודות לו הטבלה הייתה נקבעת רק על פי 45 הדקות הראשונות, ואילו לבית"ר היו 36. הבאה בתור היא מכבי תל אביב עם 31.

    * בנוסף, מכבי חיפה היא היחידה שלא ירדה להפסקה בפיגור במשחק חוץ. בכלל, רק אחת הובילה על האלופה במחצית העונה: בית"ר ירושלים בסיבוב הקודם אחרי הפנדל של שועה (20). פרנזי פיירו השווה אז בדקה ה-69 ומנע הפסד ביתי.

    * בית"ר היא שיאנית הפנדלים העונה בליגה: חמישה נשרקו לזכותה ושישה לחובתה. כולם, אגב, מצאו את הרשת.

    * בפעם האחרונה שגדי קינדה פגש את בית"ר כיריב, הוא כבש את שערו היחיד נגדה: בנגיחה ב-1:1 הביתי של מ.ס. אשדוד באוקטובר 2018.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: טדי
    קהל: 19980

    משחקי המחזור ה-21:

    שבת, 15:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)
    שבת, 17:30: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה
    שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - מכבי בני ריינה
    שבת, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה

    ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט2)

    שני, 20:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט1)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully