וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן סיכם בבית"ר ירושלים, גל כהן ויצחקי ישתפו פעולה?

8.2.2024 / 18:52

המנהל המקצועי ממכבי נתניה יעבור לתפקיד זהה בבירה, חלוץ העבר הוא המועמד המועדף לאימון מבחינת כהן ואברמוב וגם המאמן הנוכחי בתמונה בהתאם לתוצאות עד תום העונה. מוזי ייעדר שבועיים לפחות, מיכה או זסנו עשויים להחליפו מול מכבי חיפה

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

אחרי העזיבה הפתאומית של יוסי אבוקסיס, בבית"ר ירושלים כבר מכינים את השדרה המקצועית לקראת העונה הבאה. אחרי שקיבל פנייה גם ממכבי תל אביב לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אלמוג כהן צפוי לסיכםכמנהל המקצועי של בית"ר ירושלים והמועדון יוציא הודעה רשמית בעניין. כהן יסיים את העונה בתפקיד הזהה שהוא ממלא במכבי נתניה ובמקביל יחל להכין תכנית עבודה לבית"ר לקראת העונה הבאה.

גל כהן עומד בינתיים על הקווים במקום אבוקסיס, והמאמן המועדף על כהן ועל הבעלים ברק אברמוב לקראת העונה הבאה הוא ברק יצחקי. חלוץ העבר של הירושלמים שימש למספר שבועות כמאמן זמני במכבי תל אביב בעונת 2021/22, כשבמקביל הוא היה המנהל המקצועי במועדון. יצחקי עזב את קרית שלום בקיץ האחרון ומאז משמש כפרשן.

במידה וגל כהן ירשים עד לסיום העונה הוא עשוי לקבל את המושכות ואולי גם תחת שיתוף פעולה עם יצחקי. במועדון מעריכים מאוד את כהן והישגיו עד לסיום העונה עשויים לזכות אותו במשרת האימון לעונה הבאה.

ברק יצחקי, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
יחזור לבית"ר? יצחקי/ניב אהרונסון

קשר בית"ר ירושלים טימו מוזי, שנפצע בדרבי הירושלמי, עבר בדיקה היום (חמישי) ולפיה הוא סובל מקרע קטן ברצועה הצידית ומכאן שייעדר שבועיים לפחות, עלול להיעדר גם כחודש. מוזי הוא אחד השחקנים החשובים בהרכב בית"ר וזאת מכה עבורה, בוודאי לקראת המשחק מול מכבי חיפה בסוף השבוע (שבת, 20:00).

מי שעוד ייעדר הוא אורי דהן המוצהב, בלם נוסף זהו אופיר קריאף שנפגע אתמול באימון, ייעדר כשבועיים ויחמיץ גם כן את ההתמודדות וכחלק מהחלטת מועדון אוראל דגני לא צפוי להיכלל בסגל, כך שעומר קורסיה יעלה מהספסל במקרה הצורך - נותר הבלם הכשיר היחיד שלא יפתח. בכורה יערוך פלאמן גלאבוב שהגיע בתחילת השבוע ממכבי נתניה לצדו במרכז ההגנה יעלה אדי גוטליב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בית"ר ירושלים טימו מוזי בורח משחקני הפועל ירושלים: אלוז' יאו, אופק ביטון. ברני ארדוב
יחסר לבית"ר ירושלים בתקופה הקרובה. מוזי/ברני ארדוב

הקשר הגאורגי ניקה חורחלי, שמשחק בעמדתו של מוזי בכנף ימין, מגיע משלב ההכנות לעונה בגיאורגיה ואינו בכושר לפתוח בהרכב, כך שייתכן שדור מיכה ימצא את מקומו ב-11, או לחילופין זוהר זסנו ישחק בעמדה זאת.

מנגד, בן ביטון חזר לאימונים מלאים לאחר תקופה ארוכה בה סבל מפציעה טורדנית בכף הרגל. המגן בכשירות מלאה ויעמוד לרשות הצוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully