וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופרמן בבכורה, התלבטות בחוד: מה מכין אבוקסיס להופעת הקאמבק?

עודכן לאחרונה: 9.2.2024 / 16:02

המאמן החדש-ישן של הפועל תל אביב צריך להתמודד עם לא מעט חיסורים מול הפועל חדרה (שבת, 17:30, ספורט4). חיים סילבס יעלה בהרכב עם שלושת הזרים החדשים שלו

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול הפועל חדרה/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה שנלחמת על חייה בתחתית הטבלה, תארח מחר את הפועל תל אביב ותנסה לצבור נקודות יקרות אחרי השינויים הגדולים שנעשו בסגל הקבוצה בחלון ההעברות (שבת, 17:30, ספורט4).

המאמן חיים סילבס לא מחכה יותר מדי וכבר מחר הוא מתכוון לפתוח עם שלושת הזרים החדשים שלו בהרכב - המגן יוסיפ טומאשביץ', הבלם ממאדו אמבוג' והחלוץ גודסווי דוניו. סילבס, שניסה מספר מערכים באימון המסכם, יחסר את הקשר המוצהב סמי בוראר, שהודיע השבוע שהוא נשאר בחדרה ומתחייב לעשות הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. עילאי טרוסט הפצוע נשאר מחוץ לסגל, כאשר רוסלן ברסקי ותמיר גלזר צפויים לפתוח בקישור האחורי. ג'יימס אדניי ימשיך לפתוח בחלק הקדמי, יחד עם דוניו ואלעד מדמון.

"עשינו הרבה שינויים בסגל ומגיעים מחר עם הרבה שחקנים חדשים ועם המון אנרגיות טובות", אמר סילבס לקראת המשחק. "אנחנו עם ציפייה לראות את כולם משחקים ומשתלבים והופכים את הקבוצה שלנו לטובה יותר".

המגן הקרואטי יוסיפ טומאשביץ': "מצאתי פה קבוצה טובה עם הרבה ביטחון. אנחנו עובדים קשה ואני מאמין שכבר מחר הקבוצה תצבור נקודות בדרך להשגת המטרה".

שחקן הפועל חדרה יוסיפ טומאשביץ'. שלומי גבאי
הזרים מוזנקים להרכב. טומאשביץ'/שלומי גבאי

הפועל תל אביב

יוסי אבוקסיס יערוך מחר (שבת, 17:30, ספורט4) הופעת בכורה מחודשת על הקווים של הפועל תל אביב במשחק החוץ בנתניה נגד הפועל חדרה, כאשר מנגד חיים סילבס יפגוש את האדומים לראשונה מאז עזב את הקבוצה.

חוסה רודריגס עזב, אלן אוז'בולט בדרך, אור בלוריאן מוצהב, זיו מורגן פצוע והאדומים מגיעים למשחק עם ארבעה שחקני הגנה בלבד: בריאן פאסי וטל ארצ'ל כבלמים, רז מאיר ודויד קופרמן כמגנים. את אוז'בולט בהתקפה יחליף ככל הנראה עומרי אלטמן שחזר בשבוע שעבר מפציעה, כשישנה אפשרות שבובקאר טאמבדו יפתח ואז אלטמן יתחיל על הספסל.

אוז'בולט עוד התאמן אתמול עם הקבוצה, אך צפוי לעזוב בימים הקרובים לגורניק זאבז'ה, כאשר פרט לטאמבדו ואלטמן בחוד, במועדון היו רוצים לראות את ליעד רמות משתלב יותר ברוטציה בהתקפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
עומרי אלטמן, שחקן הפועל תל אביב חוגג. דני מרון
בונים על החזרה שלו. עומרי אלטמן/דני מרון

טריוויה

* המאזן ב-29 מפגשים בליגה הראשונה: 4:13 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

* שתי הקבוצות השיגו הכי מעט נקודות ליגה ממצבי פיגור: הפועל תל אביב אחרונה עם נקודה בלבד והפועל חדרה עם שתיים, שהיא הייתה במצב כזה כבר 15 פעמים (יותר מכל קבוצה אחרת).

* הפועל חדרה ללא ניצחון בשמונת המחזורים האחרונים, במהלכם צברה שתי נקודות בלבד.

* אחרי שקטעה את רצף הפסדי הליגה ונמנעה משפל של 50 שנה, הפועל תל אביב תנסה לעצור גם את רצף הפסדי החוץ שעומד על ארבעה. חמישה כאלה לא היו לה מאז פתיחת עונת 2020/21.

* גם את הקדנציה הקודמת כמאמן הפועל תל אביב התחיל יוסי אבוקסיס מול נועלת הטבלה. זה היה בסוף ספטמבר 2012, כשהאדומים אירחו את בני סכנין וניצחו 0:1 מפנדל (שלא היה) של עומר דמארי.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: נתניה
קהל: 5848

משחקי המחזור ה-21:

שבת, 15:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט2)

שני, 20:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully