וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מילסון וסבוריט שצפויים לפתוח: רובי קין חוזר למערך המנצח

עודכן לאחרונה: 9.2.2024 / 13:57

מכבי ת"א צפויה לחזור ל-4-3-3 מול בני סכנין (שבת, 15:00, ספורט4) אחרי שאיבדה את הפסגה. דוידה עשוי להיכלל ב-11, זהבי ימשיך לקבל אמון למרות התקופה הפושרת, לוקאסן הפצוע ימריא לחופשה. שחר מועמד לפתוח בתור מגן. בן חמו במרכז הגנת האורחת

מחזור 21הסתיים10/02/2024
מכבי תל אביב
  • מלדה (88)
1:1
  • (19) שכר
בני סכנין
תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 2:3 על בני סכנין, עם שערו ה-400 של ערן זהבי/ספורט1

מכבי תל אביב

רובי קין צפוי לעלות מחר מול בני סכנין במערך של 4-3-3 אחרי שבאחרונה הירבה לשחק עם 3 בלמים. אנריק סבוריט, שכבר מתאמן כשבוע, עשוי לחזור להרכב ולפתוח לצד רז שלמה. קין מתלבט באשר למגנים ועשוי לפתוח עם אופיר דוידזאדה כמגן שמאלי. עידו שחר יאבק עם אבישי כהן על עמדת המגן הימני.

מילסון שנעדר בחודש האחרון ולא היה שותף למאזן הגרוע של 9 נקודות מ-21, אמור לפתוח ב-11. באשר להנרי אדו ספק אם קין ייתן לו לפתוח, כך שעל הכנף הימנית קיימת תחרות מאוד גדולה כאשר אושר דוידה עשוי להקדים את האחרים ולפתוח.

מהמשחק יעדר דן ביטון שנפצע בקרסול ויהיה מחוץ לעניינים לפחות בשבועיים הקרובים. בנוסף, לוקאסן שסובל ממתיחה לא ייכלל בסגל ולמעשה כבר היום ימריא לחופשה במולדתו. ערן זהבי שנמצא בתקופה אישית רעה, אמור לפתוח כחלוץ היחיד.

אנריק סבוריט, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב ב-11? סבוריט/ברני ארדוב

בני סכנין

אחרי סיום חלון ההעברות, בבני סכנין רוצים לנסות ולהגיע לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה. המאמן סלובודן דראפיץ' דירבן את השחקנים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ולמרות היריבה החזקה, הבהיר להם שניתן בהחלט לחזור עם נקודות מהמשחק בבלומפילד.

דראפיץ' נוטה לעלות במערך של שלושה בלמים, כשאיתי בן חמו, שחקן הרכש, עשוי לפתוח בהרכב. "כבר הוכחנו, גם נגד מכבי תל אביב וגם נגד מכבי חיפה, שאנחנו מסוגלים לעמוד ולהתמודד" אמר שחקן בסכנין, "המטרה היא לחזור עם נקודות ולהיאבק על הפלייאוף העליון, זה מאבק פתוח מאוד ועכשיו זה המאני טיים". כידוע, הקשר האחורי סטפן אומאונגה ייעדר בשל הרחקה ומתנאל טדסה עשוי לפתוח במקומו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן בני סכנין מתנאל טדסה. מאור אלקסלסי
בתמונת ההרכב. טדסה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-51 מפגשים בליגת העל: 6:33 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

* בני סכנין לא ניצחה את מכבי תל אביב בחוץ מאז דצמבר 2004, כאשר אחמד קאסום ואלן מסודי סידרו 1:2 בבלומפילד מול שער מצמק של אמיל אמבמבה. זה היה ונותר ניצחון החוץ היחיד שלה במפגשי הליגה בין השתיים.

* גם בעונה שעברה נפגשו הקבוצות במחזור ה-21 בבלומפילד, כשבני סכנין חילצה 1:1 ב-10 שחקנים. גיא מלמד כבש לזכותה (13), בירם כיאל הורחק (38) וערן זהבי השווה (52).

* סכנין אמנם ניצחה רק פעם אחת העונה בבית, אבל בחוץ הסיפור הפוך: היא ללא הפסד בשבעת משחקיה האחרונים כאורחת, כולל ארבעה ניצחונות, והפסידה רק פעם אחת (5:1 למכבי פתח תקוה).

* סלובודן דראפיץ' ניצח את מכבי תל אביב בשני מקרים בלבד מתוך 21 מפגשים, ובשניהם היו רביעיות קבוצתיות ושלישיות אישיות: 2:4 עם בית"ר ירושלים בבלומפילד באוקטובר 2015 (שלושער של ניקיטה רוקאביציה) ו-1:4 עם מכבי נתניה בבית באפריל 2018 (שלושער של דיא סבע).

* ערן זהבי, שמצא את הרשת רק באחד מ-12 משחקיו האחרונים בכל המסגרות (הצמד בדרבי), ינסה לצאת מהתקופה הזו על חשבון היריבה האהובה עליו בליגת העל. הוא כבש עד היום 19 שערים לרשת סכנין (כמו מול עירוני קרית שמונה שנמצאת כרגע בלאומית) ומתוכם 17 היו במדי מכבי תל אביב. ההפסד היחיד שלו מולה היה באוקטובר 2008, כשחקן הפועל תל אביב (1:0 בדוחא).

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 20822

משחקי המחזור ה-21:

שבת, 15:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט2)

שני, 20:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully