וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קוף מטומטם ומלוכלך": מתקפה גזענית בעקבות הפגיעה באמבפה

בלם ברסט שתיקל בגסות את כוכב פ.ס.ז' ספג נאצות, והודה: "מרגיש אשם". במדריד שלחו אותו "לכלא": "יכול היה לגמור קריירה"

תקציר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - ברסט 1:3/ספורט1

המפגש עם ברסט אמש (רביעי) עבר יותר בקלות מבחינת פריז סן ז'רמן לעומת המשחק בין הקבוצות 10 ימים לפני כן. אלופת צרפת גברה בבית 1:3 בגביע על הקבוצה שסחטה ממנה 2:2 בפארק דה פראנס בליגה ביום ראשון שעבר, אבל בכל זאת יצאה מודאגת ממצבו של קיליאן אמבפה שספג פגיעה קשה בקרסול במהלך ההתמודדות.

בלם ברסט ליליאן בראסייה הורחק אחרי שתיקל בגסות את רגלו השמאלית של החלוץ, שכבש את השער הראשון במשחק. הקרסול של אמבפה התעקם בצורה מחרידה כתוצאה מהעבירה, מה שלא השאיר ברירה לפוגע שנאלץ להודות אחרי המשחק: "אני מרגיש אשם. אני מקווה שאין לו שום דבר רציני. זה חלק מהכדורגל, הלכתי לכדור ולצערי פספסתי".

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. רויטרס
הרגע המבהיל עבר בשלום. קיליאן אמבפה/רויטרס

אלא שגם ההתנצלות וגם העובדה שמאמן פריז סן ז'רמן לואיס אנריקה עדכן שהבדיקה הראשונית לאמבפה העלתה "תוצאות מרגיעות", לא הספיקו על מנת למנוע את המתקפה הגזענית שבראסייה ספג בעקבות העבירה. "קוף מטומטם", "קוף מלוכלך", "רוצח" ו"קצב", אלה היו חלק מהתגובות שנכתבו לבלם שחום העור ברשת החברתית.

כלי התקשורת במדריד, שם מחכים בכיליון עיניים שאמבפה יצטרף לריאל, רק ליבו את האש. "לכלא! הכניסה שהייתה יכולה לגמור לאמבפה את הקריירה", תיארו כותרת הסרטון של התיקול ב"מארקה". "הכדורגל קפא לכמה רגעים. אמבפה יכול היה להיפצע לחודשים רבים", הוסיפו ב"אס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

על אף הדאגות, אמבפה צפוי לשחק ללא קשיים ביום רביעי הקרוב כשפריז סן ז'רמן תארח את ריאל סוסיאדד במשחק הראשון מתוך שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. מאידך, כלל לא בטוח שהוא ילבש את מדי הקבוצה מעיר האורות בעונה הבאה. ברדיו הספרדי "קאדנה סר" פירטו את דרישותיו מכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו: שכר של 50 מיליון יורו, מענק חתימה של 120 מיליון יורו ומענק תמורת זכויות תדמית. לא אחת כבר דווח לאחרונה שהפנומן בן ה-25 בחר בריאל מדריד - האם הבלאנקוס יעמדו בעלויות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully