וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן גברה 1:3 על ברסט והעפילה, ליון העיפה את ליל

אמבפה כבש וגם דנילו פריירה וגונסאלו ראמוס מצאו את הרשת בדרך לרבע גמר הגביע בצרפת. שער בכורה לגיפט אורבן שנרכש מגנט ב-1:2

תקציר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - ברסט 1:3/ספורט1

משחקי שמינית גמר הגביע הצרפתי נמשכו הערב (רביעי), כשבמוקד העפלתן של פריז סן ז'רמן וליון לשלב הבא. אם האלופה עשתה זאת עם 1:3 ביתי על ברסט, ליון גברה 1:2 על ליל בדרך לרבע הגמר.

פריז סן ז'רמן - ברסט 1:3

פריז סן ז'רמן היא לא עוררין הקבוצה הכי חזקה בצרפת, כידוע זכתה ב-9 מתוך 11 האליפויות האחרונות, אבל את הגביע היא לא הניפה בשנתיים האחרונות. בתקווה להחזירו לבירת צרפת ואולי לזכות בדאבל הראשון של המועדון מאז 2019/20, וגם בשל העבודה שהיריבה היא המדורגת שלישית בליגה שרק לפני כעשרה ימים חזרה מפיגור כפול ל-2:2 נגד פריז סן ז'רמן בעיר האורות, המאמן לואיס אנריקה נמנע משינויים מרחיקי לכת בהרכב ושלוש דקות במחצית השנייה הספיקו לקבוצתו כדי לגמור עניין.

בדקה-34 ווארן זאיר-אמרי בישל לקיליאן אמבפה, בחלוף שלוש דקות עוסמאן דמבלה בישל לדנילו פריירה שקבע 0:2. עד שברסט הצליחה לצמק משער של סטיב מוני בדקה ה-65, עברו ארבע דקות בלבד עד שליליאן בראסייה ספג את הכרטיס הצהוב השני והאדום ומזה כבר האורחת לא הייתה יכולה לחזור. בניסיון ללכת על כל הקופה, היא גם ספגה את השער השלישי מהמחליף גונסאלו ראמוס בדקה ה-90+2.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. GettyImages
שלוש דקות שעשו את ההבדל. אמבפה/GettyImages
גיפט אורבן, חלוץ ליון. GettyImages
שער בכורה. אורבן/GettyImages

צפו באורבן כובש ובליון מדיחה את ליל

תקציר: ליון - ליל 1:2/ספורט1

ליון - ליל 1:2

ליון רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום בליגה הצרפתית ונמצאת בתוך עונה מסויטת נוספת, אבל לפחות בגביע היא רשמה היום ניצחון גדול. נראה שהשינויים של חלון ינואר עושים את שלהם כי רק לפני שלושה ימים היא גברה 0:1 על מארסיי וכעת העיפה מהגביע את המדורגת רביעית ב"ליג 1", שכמעט חודשיים לא הפסידה אף משחק. גיפט אורבן הניגרי, חלוץ הרכש מגנט, הבקיע את שערו הראשון בצרפת קיבל כדור נהדר מריאן שרקי, שבעצמו הכפיל את היתרון בדקה ה-47 בצ'יפ. אלכסנדרו ריביירו הברזילאי צימק במהרה, כבר בדקה ה-53, אבל ליון ניצחה וגם היא תגלה מחר בערב את זהות יריבתה בשלב הבא.

תוצאות נוספות ממשחקי היום:

מונפליה - ניס 4:1
שטרסבורג - לה האבר 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully