וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'לסי הישנה" חזרה - ובערב אחד סיפקה תשובות לכל הסוגיות

הבלוז שיחקו כמצופה מהם ב-1:3 על וילה, פרננדס הגיב לשמועות על עזיבה בשער ענק ופוצ'טינו התייחס לציוץ של אשתו של סילבה

תקציר: אסטון וילה - צ'לסי 3:1 (גביע אנגלי)/ספורט1

זה היה ערב שבו צ'לסי סיפקה תשובות. הניצחון 1:3 בחוץ על אסטון וילה אמש (רביעי) בדרך לשמינית גמר הגביע האנגלי ענה למבקרים, אנסו פרננדס הגיב לכל מי שחשב שהוא שוקל לעבור ומאוריסיו פוצ'טינו סיפק התייחסות עוקצנית לסוגיית טיאגו סילבה, אחרי שאשתו של האחרון קראה לפטר את המאמן.

הבלוז הגיעו אחרי שתי רביעיות שחטפו בזו אחר זו בליגה, כשהשנייה הייתה בסטמפורד ברידג' לעיני הקהל הביתי ששר לפוצ'טינו "מחר בבוקר תפוטר", אך הנבואה לא התגשמה, לפחות בינתיים. קונור גלאגר וניקו ג'קסון דאגו להרגיע כשהעלו את צ'לסי ל-0:2 תוך 21 דקות בלבד, ופרננדס הניח את הדובדבן על הקצפת עם שער אדיר בבעיטה חופשית.

"זוהי צ'לסי כמו צ'לסי הישנה", התפעל פרשן הטלוויזיה ושחקן העבר רוי קין כבר בהפסקת המחצית. "מבריקה, חזקה, פיזית וחדה באחזקת הכדור. קבלת החלטות טובה, שני שערים איכותיים. הם משחקים כמו קבוצה הערב, כל מה שאתה מצפה מקבוצה". בסיום המשחק הוסיף קין: "ערב מבריק. הם צריכים להמשיך עם זה הלאה בשארית העונה".

התגובה של גלאגר לשער של פרננדס

פרננדס לא רק שיגר כדור לחיבורים שהותיר את גלאגר פעור פה, אלא גם שלח מסר לאוהדי צ'לסי בחגיגת השער. דשדושי המועדון ממערב לונדון עוררו ספקולציות שהקשר הארגנטינאי מעוניין לעזוב, שנה בלבד אחרי שהגיע תמורת סכום עתק של 121 מיליון יורו. עוד לפני המשחק, סוכנו של פרננדס אמר ל"אס" כי לשחקן "אין כל כוונה לעזוב. אנסו רוצה להיות בקבוצה ולהצליח, לא נפגשנו או ניסינו לדבר עם מועדון כלשהו. ברור שהוא היה רוצה שהקבוצה תהיה במקום אחר, אבל זה יושג בעבודה קשה וכשכל החלקים יתחברו, צ'לסי תתקדם".

פרננדס עצמו לא רצה להשאיר מקום לספקות: מיד איך שנעץ את הכדור במקום שאפילו חברו לנבחרת "דיבו" מרטינס, אחד השוערים הטובים בעולם, לא היה מסוגל להגיע אליו, קשר הבלוז הציג את גב החולצה שלו אל מול המצלמה וסימן עם היד שהוא כאן - ולא הולך לשום מקום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מסר ברור לאוהדי צ'לסי

לפני המשחק, פוצ'טינו שבחר להשאיר מחוץ להרכב את טיאגו סילבה, אחרי שרעייתו של הבלם צייצה נגדו במהלך התבוסה בידי וולבס, נשאל על ההחלטה וענה: "למה השאלה? אני מקצוען ותמיד בוחר את השחקנים לפי היכולת. אני חושב שאני מבין את השאלה, אבל אשאר רגוע כי אני צריך לקבל החלטות על בסיס מקצועי". כשהמראיין תהה אם לא היו סיבות אחרות לספסול, פוצ'טינו אמר: "עניתי תשובה ברורה, לא?". יום לפני כן, המאמן סיפר שקיים שיחה עם סילבה לאחר הציוץ: "הוא בא לדבר איתי היום, לא אספר מה נאמר אבל הכי חשוב שהוא רצה לדבר איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully