וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך "הכאוס והשנאה", קיירי אירווינג סינן עקיצה ביזארית ליציע

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 11:22

הגארד חזר לברוקלין לראשונה מאז עזב, זכה לקבלת פנים עוינת, כיכב בניצחון של דאלאס ואמר: "די לדיבורים מאחורי הגב, הגיע הזמן לקצת שקט נפשי"

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

לאחר ששיחק את המשחק הראשון שלו בברוקלין מאז שהועבר בטרייד לפני שנה בדיוק, קיירי אירווינג אמר שהמוטיבציה שלו לבקש מהנטס לעזוב הייתה כי "הגיע הזמן לקבל את השקט הנפשי שלי וללכת למקום שבו אני יכול לשגשג".

"כלומר, אני לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי כי אני אוהב להגן על האנשים שאיתם אני בביזנס, גם אם זה לא מצליח", אמר אירווינג לאחר שקלע 36 נקודות והוביל את קבוצתו הנוכחית דאלאס לניצחון 107:119 על הנטס בברוקלין, "שוב, אני מאחל לכל החבר'ה האלה בהצלחה. אבל שיחות שהיו צריכות להתקיים לא נעשו לפני הדדליין לטריידים.

"אני פשוט חושב שהגיע הזמן לקבל את השקט הנפשי שלי וללכת למקום שבו יכולתי לשגשג, ולהיות במצב שבו לא הייתי צריך לדאוג לגבי סוג של דיבורים מאחורי הגב או דיבורים בתקשורת או לא לדעת איך להתמודד עם נסיבות בחיים האמיתיים שאין להן שום קשר למשחק הכדורסל. זה קשור לכל איך שאתה מטפל במישהו כאדם".

קיירי אירווינג, דאלאס מאבריקס מול ברוקלין. GettyImages
הזכיר מה הוא שווה. קיירי/GettyImages

ברוקלין כזכור העמידה קבוצת כוכבים מרשימה, עם אירווינג לצד קווין דוראנט וג'יימס הארדן. אבל אירווינג הסתבך בבעיות מיותרות ופרשיות מביכות, כולל פרשה אנטישמית שהביאה סביב הנטס כותרות שליליות, וכמובן פרשת הקורונה - כאשר הוא סירב להתחסן, ולכן לא יכול היה לשחק במשחקי הבית של ברוקלין. הלילה, כשהוא מציג יכולת נהדרת, אוהד של ברוקלין שאל אותו "למה לא שיחקת ככה אצלנו?", ואירווינג ענה לו: "שאל את ראש העיר אדאמס" - האיש שתקנות הבריאות שלו מנעו מקיירי לשחק במדינת ניו יורק כל עוד הוא לא מחוסן. "באמצע המשחק הוא משחרר עקיצה ביזארית", נכתב ב"ניו יורק פוסט" על המשפט שסינן הכדורסלן לאוהד.

הנטס ניצחו רק בסדרת פלייאוף אחת בשלוש וחצי השנים של אירווינג ודוראנט בברוקלין. הם היו רחוקים סנטימטר מלהדיח את מי שהפכה לאלופה בסופו של דבר מילווקי באקס בחצי גמר המזרח ב-2021 - סדרה שג'יימס הארדן שיחק כמעט את כולה עם פצוע בשריר הירך האחורי ושאירווינג החמיץ את רובה בגלל נקע בקרסול. אבל דוראנט דרך על הקו במהלך מכריע, ומה שהיה יכול להיות סל ניצחון בסדרה הלך לפח.

"דברים יכלו להשתנות, וכשאתה מסתכל אחורה על העבר אתה מבין שזה יכול היה להיראות אחרת", אמר אירווינג. "אם לא הייתי נפצע מול הבאקס, האם אני עדיין מבקש טרייד? אם הרגל של KD לא הייתה דורכת על קו ה-3, האם אנחנו מדברים כאן על מורשת אחרת? אם ג'יימס לא היה מבקש טרייד ... כל הרצונות, האפשרויות, אני מקווה שאחרי הלילה הזה, נוכל פשוט לשים את זה מאחור ופשוט להתקדם ואני יכול להמשיך לחפש בדאלאס את האליפות השנייה שלי".

בניגוד לשבוע שעבר, כאשר הנטס קיבלו בחזרה את קווין דוראנט עם סרטון הוקרה במהלך הצגת השחקנים, לא הייתה קבלת פנים מיוחדת לכבוד חזרתו של אירווינג. כשאירווינג הוצג, על הלוח הגדול רק נכתב "ברוכים הבאים" עם תמונה שלו לצד שחקני ברוקלין לשעבר סת' קארי ומרקיף מוריס. במהלך המשחק, אירווינג אף ספג שריקות בוז בכל פעם שהיה עם הכדור.

אירווינג, שבילה חלק ניכר מילדותו בניו ג'רזי, הודה שעשה כמה טעויות במהלך תקופתו עם הנטס, אם כי הוא סירב לומר מה הן בדיוק. לאחר המשחק רק צייץ: "תודה על הכל אלוהים. אני חייב להישאר ממוקד על רקע כל הכאוס והשנאה. הדור הבא צופה בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully