וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן הודיע על עזיבת מכבי נתניה בקיץ: "שמח שסגל הבין"

המנהל המקצועי של היהלומים, שקיבל פניות ממכבי תל אביב ומבית"ר ירושלים, יסיים את עבודתו בתום העונה: "מאמין שזה הדבר הנכון עבורי ועבור המועדון"

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

לפני כעשרה ימים פרסמנו כאן לראשונה על מועמדותו של אלמוג כהן לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב. במקביל, גם בית"ר ירושלים מביעה התעניינות במנהל המקצועי של מכבי נתניה, שהערב (שלישי) הודיע על רשמית סיום תפקידו בשורות היהלומים בסיום העונה.

"קיבלתי לאחרונה החלטה לא פשוטה, לסיים את תפקידי בקיץ הקרוב. גדלתי במחלקת הנוער, הגעתי לקבוצה הבוגרת והפכתי לקפטן בגיל צעיר, יצאתי לגרמניה וחזרתי מאהבה למועדון. לפני כחודש הייתה לי שיחה ארוכה וכנה עם הבעלים אייל סגל שבה הודעתי על החלטתי. אני שמח מאוד שהוא הבין אותה ואני בטוח ומאמין שזה הדבר הכי נכון עבורי ועבור המועדון".

על המטרות העונה אמר כהן: "לקהל היקר אני רוצה להגיד שיש לנו עוד הרבה מטרות העונה. יש את הגביע ואנחנו יודעים כמה הוא חשוב לכם. אנחנו, השחקנים והצוות, צריכים אתכם. אנחנו יודעים כמה כוח אתם נותנים לשחקנים".

אלמוג כהן מנהל מקצועי מכבי נתניה. ברני ארדוב
יעזוב את מכבי נתניה בסיום העונה. אלמוג כהן/ברני ארדוב

"אני רוצה להודות לאייל סגל על היכרות ארוכה שנים, רוצה להודות למנכ"ל הקודם ניב גולדשטיין על שותפות אמיתית ורצון לשנות דברים, הבאנו סטנדרטים שנשמרים עד היום במועדון. מודה לגיל לב על עבודה פורה, לטל שגב והמנכ"ל הנוכחי אסף גביש, ולסשה פלדמן המנהל המצקועי במחלקת הנוער", אמר כהן בנוסף.

כאמור, כהן מתלבט בימים האחרונים בנוגע לתפקידו הבא. הוא מתייעץ בימים האחרונים עם האנשים הקרובים אליו, חברים וגם אנשי כדורגל ועל פי ההערכות הוא צפוי להודיע בימים הקרובים היכן תהיה תחנתו הבאה, בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully