וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן מועמד לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי ת"א

המנהל המקצועי של מכבי נתניה שצפוי לסיים את תפקידו בסיום העונה מוערך ע"י גורמים בכירים במכבי תל אביב. עשוי להיכנס בקיץ למשבצת שנותרה בלתי מאויישת מאז הפרידה מקלאודיו בראגה

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4/ספורט1

במכבי תל אביב ממשיכים בחיפושים אחר מנהל מקצועי חדש למחלקת הנוער של המועדון ולוואלה! ספורט נודע שאחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא אלמוג כהן, מנהלה המקצועי של מכבי נתניה, שצפוי לסיים את תפקידו בנתניה בסיום העונה.

כהן מוערך מאוד על ידי גורמים בכירים במכבי תל אביב כאיש מקצוע בעל קשרים ענפים באירופה וכאחד שיודע לקדם שחקנים צעירים. אחרי שבקרית שלום נפרדו לפני כחודשיים מהפורטוגלי-הולנדי קלאודיו בראגה, ששימש בתפקיד בשנתיים וחצי האחרונות, טרם מונה מנהל מקצועי חדש וכהן עשוי להיכנס למשבצת. לא מן הנמנע שכחלק מההצעה ידובר בשלב מאוחר יותר גם על תפקיד מקצועי בקבוצת הבוגרים, אולם בשלב זה מדובר על תפקיד הניהול המקצועי של מחלקת הנוער.

אלמוג כהן מנהל מקצועי מכבי נתניה. ברני ארדוב
מוערך מאוד בקרית שלום. אלמוג כהן/ברני ארדוב

כידוע, בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר משקיע כסף רב במחלקת הנוער בקרית שלום, אך בשנים האחרונות נראה שמשהו לא טוב עובר על המחלקה. מאז שקלאודיו בראגה עזב, מנכ"ל המועדון בן מנספורד והמנהל הטכני דומיניק פרייס הפכו להיות דומיננטיים יותר, אך לקראת העונה הבאה במועדון רוצים להביא מנהל מקצועי במשרה מלאה וכאמור כהן הוא אחד המועמדים המובילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully