וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמת עם דה רוסי: רומא פירקה 0:4 את קליארי

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 0:28

הג'אלורוסי רשמו ניצחון שלישי רצוף עם המאמן החדש ורחוקים רק נקודה מהמקום הרביעי. פלגריני פתח, האוסן קינח ודיבאלה כבש צמד בתווך. ספרד: סביליה ניצחה 1:2 את ראיו וייקאנו, תקרית מוזרה לאוקמפוס

תקציר: רומא - קליארי 0:4/ספורט1

המחזור ה-23 באיטליה נמשך היום (שני) עם הצגה של רומא, שמחצה 0:4 את קליארי במפגש קצוות. אחרי שני ניצחונות דחוקים של 1:2 מאז מינויו של דניאלה דה רוסי, הקבוצה הרומאית פירקה את הקבוצה של קלאודיו ראניירי הוותיק, שהיה זה שהעלה את הקבוצה מסרדיניה לסרייה א' וכעת נאבק עמה בתחתית.

שחקני רומא חוגגים עם פאולו דיבאלה. GettyImages
עדיין מושלמים עם דה רוסי. שחקני רומא חוגגים/GettyImages

לורנצו פלגריני דחק מקרוב כבר אחרי שתי דקות ובדקה ה-23 בישל לדיבאלה את השני. דיבאלה קבע 0:3 בפנדל בדקה ה-51 ודין האוסן ההולנדי כבש שער בכורה וקינח עם הרביעי בדקה ה-59 אחרי בישול של פארדס מהקרן. רומא רחוקה נקודה בלבד מאטאלנטה בקרב על המקום הרביעי הנכסף, קליארי מתחת לקו האדום אבל הקרב בתחתית צמוד מאוד כשרק נקודה מפרידה בינה לבין ססואולו שבמקום ה-15.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אוהד ראיו מכניס אצבע לישבנו של אוקמפוס

* בספרד: סביליה רשמה ניצחון 1:2 קריטי בחוץ על ראיו וייקאנו ופתחה פער של שלוש נקודות מקאדיס, שנמצאת מתחת לקו האדום. ההדחה של נבחרת מרוקו מאליפות אפריקה היתה הדבר הכי שוב שקרה לסביליה, שקיבלה בחזרה את יוסף אן נסירי החלוץ המרוקאי, שסידר לה את הניצחון עם צמד (19 ו-45). פלאסון השווה זמנית (29) למארחים, שלא ניצחו בבית מאז ספטמבר. אגב, תקרית מוזרה במיוחד התרחשה במשחק הזה כאשר אוהד צעיר של ראיו וייקאנו דחף אצבע לישבנו של לוקאס אוקמפוס, בזמן שזה ניסה להוציא כדור חוץ. אוקמפוס הסתובב לאוהד, שהעמיד פני תמים ויצא מזה בעורמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully