וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "מסתכלים על פגרת הנבחרת כאילו זה חלום של לקבל כמה ימים"

5.2.2024 / 20:25

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי הניצחון על אילת, אבל הסתייג: "יש הרבה סיבות שאנחנו לא משחקים את הכדורסל הכי טוב שלנו". אוריה מזרחי: "אני מחליף זמני, ההנהלה מחפשת מאמן ראשי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.2/ספורט1

אחרי הניצחון הצמוד על הפועל חולון, מכבי תל אביב המשיכה במסע ההתאוששות אחרי ההפסדים בספרד ביורוליג כשהערב (שני) ניצחה בקלות 77:90 את הפועל אילת. הצהובים הובילו לאורך כל המשחק בתצוגה מרשימה של אנטוניוס קליבלנד שבלט נגד האקסית עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים.

עודד קטש, מאמן מכבי, סיכם ניצחון נוסף: "היינו מרוכזים רבע אחד בערך, התחלנו את המשחק טוב, ואז שלושה רבעים שיחקנו את התוצאה ולאו דווקא את הכדורסל, זה לא פשוט לשמור על רמת איבודים. בסוף מה שעשה את ההבדל המשמעותי זה ששיחקנו נכון עם הגבוהים שלנו. אנחנו מסתכלים על פגרת הנבחרת כאילו זה חלום של לקבל כמה ימים. יש הרבה סיבות שאנחנו לא משחקים את הכדורסל הכי טוב שלנו. עומס פיזי ומנטלי. המון טיסות, שחקנים עולים למגרש שהם לא 100 אחוז, אנחנו משתדלים פחות להשתמש בתירוצים, מנסים לגרד את הניצחונות".

המאמן התייחס למצטיין של המשחק: "קליבלנד הוא אחד הנפגעים העיקריים שלא הייתה ליגה בהתחלה. נכנס לקבוצה עם הרבה שחקנים שהיו בהמשכיות, משחקי ליגה זה הזדמנות לשחקנים כמוהו לקבל יותר דקות ולצבור ביטחון, להבין יותר וללמוד יותר. זה חסר לו בתחילת העונה ופגע בו. לא רק הוא, אבל היו כל מיני שחקנים שקיבלו פחות דקות ביורוליג ולא הייתה את הליגה בישראל כדי לשמור אותם מרוכזים ושמחים. מה שאני אוהב שגם שהוא לא קיבל הזדמנויות, הוא תמיד חיובי ובאנרגיות נכונות".

אנטוניוס קליבלנד מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
"הוא תמיד חיובי ובאנרגיות נכונות". קליבלנד/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

מאמנה הזמני של אילת, אוריה מזרחי, אמר: "התקפית היו לנו הרבה החלטות לא טובות. סיימנו את המחצית עם ארבעה אסיסטים. מה שמעודד אותי זה שלא נשברנו, היינו בפיגור כל המשחק וידענו להישאר במשחק, עם פעולות הגנתיות והתקפיות כאלה ואחרות. היינו שם. כל פעם שלקחתי פסק זמן, אמרנו שגם כשיש פיגור לא מפסיקים לשחק. אני התחלתי את העונה בעמדת עוזר המאמן, ברגע שמנטי עבר לז'לגיריס קובנה, אני מחליף אותו. זה זמני, הנהלת הקבוצה מחפשת מאמן ראשי שיגיע. אני פה, אילתי, זה התפקיד שלי, זה משהו שחלמתי עליו כדי לעשות את זה. אני כאן כל עוד יצטרכו. ברגע שיגיע מאמן ראשי אקח צעד אחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully