וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד להט מול האקסית, מכבי תל אביב ניצחה 77:90 את הפועל אילת

הגארד בלט עם 18 נק' ו-6 ריב' בניצחון התשיעי ברציפות של הצהובים על נועלת הטבלה. גם ריברו כיכב (18 נק'), 17 נק' של ג'ונסון לא הספיקו. הפועל גליל עליון ניצחה 87:91 את עירוני נס ציונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.2/ספורט1

מכבי תל אביב המשיכה ביכולת הטובה שלה בזירה המקומית כשהערב (שני) הקבוצה של עודד קטש ניצחה 77:90 את הפועל אילת במה שהיה לניצחון התשיעי שלה ברציפות על נועלת הטבלה בליגת ווינר סל. לאילת זה היה ההפסד השביעי ברציפות בליגה בהמשך העונה הקשה שעוברת על הקבוצה הדרומית.

הצהובים יצאו לריצת 2:11 מוקדמת בהובלת ג'ון דיברתולומאו (8 נק') וההגנה של עודד קטש שמרה את אילת על 6 נקודות בלבד בתום הרבע הראשון עם יתרון 6:21. ווייד בולדווין נכנס גם הוא לעניינים (6 נק') ויחד עם חסיאל ריברו (18 נק') ההפרש הדו ספרתי נשמר עד המחצית עם 24:38. ג'וואן ג'ונסון (17 נק' ו-5 ריב') ודיישון בוקר (15 נק' ו-7 חט') החזירו את אילת לעניינים, דווקא כשההפרש עוד הגיע בשיא ל-22 עבור מכבי, אבל אנטוניוס קליבלנד (18 נק') להט מול האקסית עם 50:64 לקראת הרבע האחרון, בו גם רומן סורקין (14 נק' ו-9 ריב') שמר על היתרון המשמעותי עם ניצחון קליל על נועלת הטבלה.

קלעו למכבי תל אביב: אנטוניוס קליבלנד (6 ריב') וחסיאל ריברו 18 כ"א, רומן סורקין (9 ריב') 14, תמיר בלאט 11, ג'ון דיברתולומאו 8, ווייד בולדווין 6, ג'יימס ווב (6 ריב'), ג'ייק כהן (6 ריב') ועומר מאייר 5 כ"א. ג'וש ניבו שותף ולא קלע.

קלעו להפועל אילת: ג'וואן גונסון (5 ריב') 17, דיישון בוקר (7 חט') 15, אלייז'ה סטיוארט 11, סקאר אנום 9, עידו הראל 8, יהונתן לוי (5 ריב') 6, אור אשכנזי 4, קייל פייט וקורן ז'ורנו 3 כ"א, עמית זיס 1.

אנטוניוס קליבלנד, מכבי תל אביב. דני מרון
חגג על האקסית. קליבלנד/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם ג'יימס ווב, ג'ון דיברתולומאו, ווייד בולדווין, רומן סורקין וג'וש ניבו. אילת עם דיישון בוקר, עמית זיס, אור אשכנזי, ג'וואן ג'ונסון ואלייז'ה סטיוארט. הקפטן הצהוב היה אחראי על הנקודות הראשונות במשחק עם נקודות בצבע ושלשה, כשגם ווב צלף מחוץ לקשת והצהובים ביתרון 2:11 מהיר. תמיר בלאט וחסיאל ריברו עלו מהספסל והגדילו את היתרון לדו ספרתי, כשמנגד ג'ונסון ובוקר ניסו למזער נזקים ביתרון 6:21 של מכבי.

רבע 2

ג'ייק כהן הצטרף לרשימת הקלעים כשההפרש הצהוב המשיך לגדול. בולדווין התעופף להבטעה שהעניקה יתרון 12:29 ופסק זמן של אילת. ג'ונסון חזר מפסק הזמן עם נקודות מהעונשין, בוקר נשלח גם הוא לקו והאורחת הצליחה לצמצם מעט את הפער. עומר מאייר עלה מהספסל של קטש וקלע נקודות ראשונות, זיס וחבריו כבר הורידו את ההפרש לחד ספרתי, עד שריברו שב להיות דומיננטי מתחת לטבעת ושלשה של מאייר הגדילה מחדש את היתרון הצהוב עם 24:38 למכבי בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב חסיאל ריברו. ברני ארדוב
היה חד בצבע. ריברו/ברני ארדוב

רבע 3

אנטוניוס קליבלנד קלע בפתיחת הרבע השלישי מול האקסית, ג'ונסון ענה ושמר על ההפרש ממכבי עם סל ועבירה. סטיוארט סחט מריברו עבירה, דייק שלוש פמעםי מהקו, אבל ראה מהצד השני את בלאט צולף מחוץ לקשת ומגדיל מחדש את היתרון הצהוב שהגיע ל-21 הפרש בריצת 0:8. בוקר קלע שלוש פעמים מהקו, ווב הגיב עם לייאפ יפה מהצד השני כשהיתרון הגיע בשיאו ל-22 עבור מכבי, אבל אילת הצליחה לחזור לעניינים ושחקניו של קטש הובילו 50:64 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

ג'ייק כהן וסורקין היו אחראים על הנקודות הראשונות ברבע הרביעי, קייל פייט, סקאר אנום ועידו הראל ענו עם 3 שלשות שהורידו את היתרון הצהוב ל-14. הריצה האילתית המשיכה עד שריברו סחט סל ועבירה והשתיק את ספסל האורחת יחד עם סורקין שהוסיף נקודות מהעונשין. יהונתן לוי כבר הוריד את ההפרש שהתקרב לחד ספרתי, אבל בלאט ענה עם שלשה משלו ששמרה על היתרון הצהוב עד הסיום עם 77:90.

שחקן הפועל גליל עליון ג'יימס פלדין. הפועל גליל עליון, אתר רשמי
כמו בימים הטובים. פלדין/אתר רשמי, הפועל גליל עליון

עירוני נס ציונה - הפועל גליל עליון 91:87

שתי הקבוצות הגיעו עם שני הפסדים רצופים במטרה להימנע מהפסד נוסף ולצאת לדרך חדשה העונה. בעוד נס ציונה שפתחה בסערה את העונה נעצרה רק לאחרונה, גליל עליון חיפשה ניצחון שלישי ב-4 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. המארחת פתחה טוב יותר עם משחק ענק של אייזיאה ווייטהד שקלע 34 נק', אבל מהרבע השני היוצרות התהפכו. ג'יימס פלדין בהופעת וינטג' כיכב עם 27 נק' והיתרון עבר לצד של האורחת לקראת ההפסקה. בהמשך ההפרש צמח ל-18 בשיא כשגם אלפונסו אנדרסון סייע עם 16 נק' ו-5 ריב'. ג'ורג' קינג ניסה להחזיר את נס ציונה למשחק עם 21 נק' ו-8 ריב', אך זה היה הערב של גליל עליון בניצחון חוץ חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully