וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל תקפה: "אתלטיקו הכי נהנית מהשיפוט, הקריירה של צ'אבי חשודה"

בערוץ הרשמי של המועדון לא בחלו במילים אחרי ה-1:1 בדרבי, וזעמו בטענה שהגיע להם פנדל אחד לפחות. גריזמן התגרה. דאגה ממצבו של קמאבינגה

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון, 4.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ריאל מדריד הייתה רחוקה שתי דקות מניצחון בדרבי, נקמה ביריבה העירונית על ההדחה מהגביע ומעל הכל הגדלת יתרונה בפסגה לארבע נקודות, אבל האקס מרקוס יורנטה ניצל שגיאה במרכז ההגנה כדי לנגוח את ה-1:1 ולקבוע חלוקת נקודות דרמטית מול אתלטיקו מדריד אמש (ראשון).

בריאל מדריד זעמו בסיום על השיפוט - על אף ששער של סטפן סאביץ' נפסל בפתיחת המחצית השנייה על ידי שופטי המסך - בטענה שהגיע להם לפחות פנדל אחד, בייחוד אחרי שאותו סאביץ' לטענתם עצר בעבירה ברורה את בלינגהאם. אנצ'לוטי סירב להתייחס לכך ואחרי המשחק: "על הפנדלים אני לא רוצה לדבר. זה מה שהחליטו ואני לא יודע מה הסיבות. שיחקנו כדורגל טוב מאוד ואני לא רוצה להאשים אף אחד בתיקו, הגיע לנו לנצח. פשוט לא היה לנו מזל".

אלא שבערוץ הרשמי של המועדון הגיבו בצורה חריפה הרבה יותר: "השופט יצליח לישון הלילה?", תהו בריאל מדריד TV, כשגם חיצים לכיוון היריבות הגדולות נורו. "אתלטיקו מדריד היא הקבוצה שהכי נהנית מהשיפוט בליגה, בפער", אמרו, והוסיפו עוד מסר תקיף גם למאמן ברצלונה שאמר בבירור לאחרונה שהבלאנקוס זוכים לעזרה מהשופטים: "כל קריירת המשחק של צ'אבי חשודה", הזכירו את פרשת נגריירה.

מעבר לשיפוט, בריאל מודאגים ממצבו של אדוארדו קמאבינגה. אף שאנצ'לוטי טען כי הצרפתי "רק ספג מכה", בתקשורת טוענים שהוא כבר סבל מכאבים באותה ברך ימין, שכבר השביתה אותו בעבר למשך חודשיים. קמאבינגה נראה כאוב במיוחד כשירד מכר הדשא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ברהים דיאס, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
המצטיין בריאל מדריד. ברהים דיאס/רויטרס

מי שהצטיין בריאל מדריד היה ברהים דיאס, שבדקה ה-20 הבקיע את השער היחיד שלה במשחק, אבל דיאס כלל לא אמור היה לעלות בהרכב, אלא הוזנק לשם לאחר שוויניסיוס ג'וניור נפצע בחימום. כאשר נשאל אנצ'לוטי על השינוי הכפוי, הוסיף: "עליתי עם דיאס לפני חוסלו מסיבות טקטיות, אם חוסלו היה פותח היינו צריכים לשנות את כל השיטה בהגנה. ויניסיוס ניסה לשחק, אבל סבל מכאבים בצוואר. רודיגר ניסה לחזור ולא הצליח, בתקווה ישוב מול ג'ירונה בשבת. קמאבינגה רק קיבל מכה, הוא בסדר".

דיאס נשאל על כך שהוקפץ להרכב ואמר: "ידעתי שאני על הספסל ופתאום אמרו לי שאני פותח. התוצאה לא הוגנת, היו לנו מספיק הזדמנויות כדי להרוג את המשחק וזה מאוד עיצבן אותי שלא הצלחתי להבקיע ולקבוע 0:2".

הציוץ של גריזמן מיד עם שריקת הסיום

בצד השני, אנטואן גריזמן, הכוכב של אתלטיקו שבפתיחת החצי השני כבר חגג בישול מקרן שהרים היישר לראשו של סאביץ' - שער שנפסל בצדק בגלל שסאול עמד בעמדת נבדל ולפי שופטי המסך הפריע ללונין - לא הסתיר את שמחתו בסיום וצייץ ברשת X (לשעבר טוויטר) אימוג'ים צוחקים, על אף שהקולצ'ונרוס סוגרים שמונה שנים ללא ניצחון חוץ על ריאל בליגה.

יורנטה, שגדל בריאל וקבע 1:1 בתוספת הזמן, אמר בסיום: "עבדנו קשה כדי לא להפסיד ותוגמלנו על כך שהשגנו נקודה ומנעו מהם עוד שתיים. אני מרוצה מהעבודה של הקבוצה, אבל זה לא מרגיש טוב כמו לקחת שלוש נקודות. בסך הכל לקחנו נקודה יקרת ערך וזו תוצאה טובה בהתחשב במצב שהיינו בו".

מאמנו דייגו סימאונה היה פחות מרוצה: "הנקודה הזו לא מרגישה כמו כלום, זו רק נקודה. ניסינו להשיג אותה עד סיום והצלחנו וזה היה תיקו שהגיע לנו, אבל חבל שלא השוונו קודם כי היינו ראויים לכך והיינו יכולים לנצח. זה היה משחק מוזר, כי הם הבקיעו, אנחנו החמצנו ואז הם שוב היו טובים יותר ואנחנו הגענו למצבים המסוכנים. זה לא היה קרוב למה שראינו בשלושת הדרבים האחרונים, אבל תיקו בדרבי במשחק חוץ זה לא רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully