וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ספגה בדקה ה-90+3 ונפרדה מאתלטיקו ב-1:1 בדרבי

דיאס (20) החליף את ויניסיוס שנפצע בחימום וכבש ראשון, האקס יורנטה (90+3) איזן בתוספת הזמן ומנע מהבלאנקוס לנקום על ההדחה מהגביע. הפער בפסגה: 2 נקודות

תקציר: אתלטיקו מדריד - סביליה/ספורט1

שישה שערים בממוצע סיפקו שלושת הדרבים של מדריד העונה ואין ספק שהמשחק ביניהן הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-23 בלה ליגה היה רחוק מלספק את הסחורה בכל הנוגע לאיכות, ליכולות ולשערים, אבל דרמה גדולה מזו אין. ריאל ואתלטיקו נפרדו ב-1:1 בברנבאו, שמשמעותו שהבלאנקוס נשארים במקום הראשון, אבל ביתרון שתי נקודות מג'ירונה שאותה תפגוש במחזור הבא ובמרחק שמונה מברצלונה. אתלטיקו הרביעית, לעומת זאת, במרחק שתי נקודות מברצלונה וביתרון שלוש נקודות על בילבאו החמישית.

אם בחודש שעבר ריאל מדריד ניצחה 3:5 מטורף בסופרקופה ולאחר מכן אתלטיקו ניצחה 2:4 והעיפה את מחזיקת הגביע מהמפעל, הפעם ריאל מדריד קיוותה לנקום על אותה הדחה ולהגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות. מפלס הלחץ בברנבאו עלה כאשר ויניסיוס ג'וניור נפצע בחימום והוחלף, אבל מי שתפס את מקומו היה ברהים דיאס שבדקה ה-20 העלה את הבלאנקוס ליתרון. זה כבר נראה היה שאנצ'לוטי שלף שפן מנצח, אבל עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-90+3, האקס מרקוס יורנטה שגדל בריאל, ניצל שגיאה של דני קרבחאל ונאצ'ו שהשאירו את הכדור אחד לשני ובנגיחה הכניע את אנדריי לונין וקבע 1:1. אתלטיקו, עם זאת, סוגרת שמונה שנים ללא ניצחון חוץ בדרבי במסגרת הליגה.

מהלך המשחק

דקה 3: פתיחה חזקה מאוד של ריאל. בלינגהאם נעצר על ידי ויטסל, מיד אחר כך ברהים בעט כדור לידיים של אובלק.

דקה 8: הזדמנות ראשונה לאתלטיקו אחרי כדור עומק חכם של גריזמן למוראטה, שמזווית קשה סחט הצלה מלונין וקרבחאל הרחיק את הסכנה.

דקה 20: גול! 0:1 לריאל בדרבי. דיאס, שעלה בהרכב בגלל פציעת ויניסיוס בחימום, מסר כדור שקוקה הסיט לעבר לוקאס ואסקס, שניסה למסור לבלינגהאם ולא מצא אותו, אבל הכדור כן נפל אצל דיאס שסיים בצורה מושלמת.

דקה 23: לונין הציל גול בטוח כאשר התעופף ומנע מוויטסל את השוויון. רק קרן לאתלטיקו, ממנה סאביץ' כמעט איזן, אבל נגח החוצה.

דקה 36: אתלטיקו שוב ניסתה להבקיע מהאוויר ויורנטה מצא את סאול, שנגח ליד הקורה.

דקה 48: שער של אתלטיקו נפסל! גריזמן הרים קרן מימין וסאביץ' נגח לחיבורים הרחוקים, אבל שופטי המסך הבחינו בכך שסאול עמד בנבדל ברור ומכיוון שהסתיר ללונין השער נפסל על ידם.

דקה 54: קרוס בעט מהאוויר כדור עוצמתי שטס היישר לידיו של אובלק.

דקה 69: ואלוורדה נכנס לרחבה וראה את רודריגו מימין עומד לבד, מסר לו והוא בעט כדור שאובלק הצליח לקחת. זה היה יכול להיות ה-0:2.

דקה 70: דיאס סיבסב ברחבה את הרמוסו ו-ויטסל, אבל בעט החוצה מזווית לא פשוטה.

דקה 90+3: גול! איזו דרמה בברנבאו. הגבהה לרחבה הסתיימה בנגיחה של ממפיס דפאי ששמר על הכדור באוויר, נאצ'ו וקרבחאל השאירו אחד לשני ויורנטה אמר תודה כדי לנגוח כדור עוצמתי פנימה. 1:1 בשניות הסיום.

ברהים דיאס, שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הבלאנקוס חשבו שהם מגדילים את יתרונם בפסגה. דיאס ובלינגהאם/GettyImages
מרקוס יורנטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
יורנטה קבע חלוקת נקודות סופר דרמטית/רויטרס

משחקים נוספים

ויאריאל - קאדיס 0:0

אוסאסונה - סלטה ויגו 3:0
לסלטה: יורגן סטרנד לארסן (24), לוקה דה לה טורה (25), אנסטסיוס דוביקאס (90)

בטיס - חטאפה 1:1
לבטיס: איסקו (35, פנדל), לחטאפה: מייסון גרינווד (8, פנדל)

במחזור הליגה הבא, בעוד שישה ימים, תארח ריאל מדריד את ג'ירונה למשחק העונה הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully