וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפציג קטעה את רצף ההפסדים, לוברו מאייר הציל את וולפסבורג

אופנדה וששקו קבעו 0:2 על אוניון ברלין, הפער מדורטמונד הרביעית הצטמק לנקודה בלבד. הקרואטי החזיר פעמיים מפיגור ב-2:2 מול הופנהיים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.2/ספורט1

המחזור ה-20 בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו, עם 0:2 של לייפציג המתואששות על אוניון ברלין. במשחק מרכז טבלה, וולפסבורג והופנהיים נפרדו ב-2:2.

ר.ב. לייפציג - אוניון ברלין 0:2

בשעה טובה ומוצלחת, קטעה לייפציג את רצף שלושת ההפסדים שלה וצימקה את הפער מדורטמונד הרביעית לנקודה בלבד. המארחת פתחה היטב ובאה על שכרה בדקה ה-11, כשלואיס אופנדה המשיך בכושרו המצוין וכבש את שערו ה-18 העונה. בדקה ה-48 נגח פנימה בנימין ששקו, וכבש את שערו השישי בשבעת המשחקים בהם פתח בהרכב. משם אוניון לא חזרה - בוודאי לא אחרי הרחקת כריסטופר טרימל (73).

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים עם לואיס אופנדה. Maja Hitij, GettyImages
עונה נהדרת שלו. אופנדה/GettyImages, Maja Hitij

וולפסבורג - הופנהיים 2:2

כל שמונת המפגשים האחרונים בין השתיים הוכרעו (ובצורה שווה, ארבעה ניצחונות לכל צד), אבל הפעם הן חילקו נקודות ונותרו במקומן בטבלה. מקסימיליאן באייר העניק להופנהיים יתרון בדקה השישית עם מבצע אישי נאה וגרישה פרומל כבש בדקה ה-66, אבל לוברו מאייר הקרואטי הגיב בשני המקרים - עם בעיטה שטוחה אל הרשת בדקה ה-58 ופנדל בדקה ה-70. שערים ראשונים שלו בבית במדי וולפסבורג, אחרי שהיו לו שניים בחוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לוברו מאייר שחקן וולפסבורג. Cathrin Mueller, GettyImages
הכפיל את סך שעריו מאז הצטרף לוולפסבורג. לוברו מאייר/GettyImages, Cathrin Mueller

המחזור ה-21 בבונדסליגה יעמוד בסימן משחק העונה, כאשר המובילה באייר לברקוזן תארח במוצאי שבת את האלופה באיירן מינכן שמפגרת אחריה בשתי נקודות. המחזור ייצא לדרך בשישי עם בורוסיה דורטמונד שתארח את פרייבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully