וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוויר לנשימה: ארסנל ניצחה 1:3 את ליברפול וחזרה למאבק האליפות

שגיאה ענקית של אליסון הובילה לשער של גבריאל מרטינלי (67) מבישול של גבריאל, שעם היד הבקיע שער עצמי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+3). סאקה כבש ראשון בדקה ה-14 וטרוסאר (90+2) סגר עניין, הפער מהפסגה הצטמק לשתי נקודות. קונאטה הורחק

תקציר: ארסנל - ליברפול 1:3/ספורט1

ארסנל הפסידה לליברפול לפני כחודש במשחק בית במסגרת הגביע האנגלי, אבל הערב (ראשון) החזירה לה על ההדחה המוקדמת עם 1:3 ביתי מרשים - בזכותו הפער מהפסגה הצטמק לשתי נקודות בלבד והחבורה של מיקל ארטטה עזרה לאלופה מנצ'סטר סיטי, אבל גם החזירה את עצמה למאבק האליפות.

זה המפגש השלישי בין הקבוצות בתוך פחות מחודשיים. בערב חג המולד שתי האדומות נפרדו ב-1:1 באנפילד וב-7 בינואר ליברפול ניצחה 0:2 בלונדון במסגרת הגביע. היום כאמור ארסנל השיגה את שלוש הנקודות והנחילה לליברפול הפסד שני בלבד העונה בליגה, כעת רחוקה ממנה שתי נקודות בלבד ואילו סיטי בחמש הפרש מהפסגה, אבל עם שני משחקים חסרים.

בוקאיו סאקה בדקה ה-14 העלה את ארסנל ליתרון ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליחה המוליכה לחזור למשחק ולהשוות משער עצמי של הבלם גבריאל, אבל אותו גבריאל כיפר על כך כש"בישל" לגבריאל מרטינלי את ה-1:2 בדקה ה-67 - כדור ארוך של הבלם הסתיים בשגיאה קשה של אליסון שיצא מהשער ופספס את הכדור ולגבריאל מרטינלי נותר רק לגלגל לרשת החשופה. לאנדרו טרוסאר המחליף בשער מרהיב בדקה ה-90+2 סגר עניין, ארבע דקות אחרי שאיברימה קונאטה הורחק בכרטיס צהוב שני והותיר את ליברפול בעשרה שחקנים.

הערב חסרה ליברפול את מוחמד סלאח וגם דומיניק סובוסלאי הפצוע נותר מחוץ לסגל, אבל אלכסיס מקאליסטר עבר מבחן כשירות ופתח ב-11 של יורגן קלופ. מנגד, מיקל ארטטה נאלץ להסתדר ללא גבריאל ז'סוס ששוב נפצע, כך שבחלק הקדמי עלה קאי האברץ שאמנם לא כבש, אבל רשם משחק טוב.

גבריאל מרטינלי, שחקן ארסנל מנצל שגיאה של אליסון כדי להבקיע נגד ליברפול. רויטרס
מרטינלי מנצל את השגיאה של אליסון ו-ואן דייק/רויטרס
גבריאל מרטינלי, שחקן ארסנל. GettyImages
ומגלגל את הכדור לתוך לשער הריק/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 11: מתפרצת של ארסנל כמעט הסתיימה בשער יתרון, אבל סאקה לא הצליח מכחמישה מטרים לנגוח פנימה אחרי כדור נהדר שהרים מרטינלי.

דקה 13: גאקפו קיבל כדור עומק וברח לסאליבה, אבל תחת הלחץ בעט כדור חד שחלף ליד הקורה ויצא.

דקה 14: גול! 0:1 לארסנל. מתפרצת קטלנית הסתיימה בהחמצה גדולה של האברץ באחד על אחד, אבל הכדור הגיע ישירות אל סאקה שמצא את הרשת החשופה של אליסון שוב לא יכול היה להושיע פעם נוספת.

דקה 38: גבריאל ניסה להפתיע את אליסון, שירד היטב וקלט את הבעיטה של הבלם מכ-16 מטר.

דקה 45+3: גול! ליברפול השוותה עמוק בתוספת הזמן. דיאס פרץ לרחבה והשאיר מאחוריו את סאליבה, בניסיון להוציא רוחב הכדור פגע ביד של גבריאל ונכנס פנימה. שער עצמי שקבע 1:1 במחצית.

בוקאיו סאקה, קשר ארסנל. רויטרס
מתפרצת קטלנית ושער מהיר. סאקה/רויטרס
לואיס דיאס, שחקן ליברפול. GettyImages
עם עזרה מגבריאל. דיאס חוגג שוויון זמני/GettyImages

דקה 52: אודגור שוב היה קרוב להבקיע, הפעם הכדור פגע בקונאטה ויצא לקרן למזלה של ליברפול.

דקה 62: דיאס ניסה לסובב בבעיטה על סף הרחבה, ראיה היה במקום ולא התקשה.

דקה 67: גול! איזו שגיאה של אליסון וגבריאל מרטינלי העלה את ארסנל ל-1:2. גבריאל שלח כדור ארוך לעבר חברו הברזילאי, שניצל יציאה רעה של אליסון מהשער ואת העובדה שוואן דייק השאיר לשוער את הכדור כדי לגלגל פנימה לשער ריק.

דקה 77: מקאליסטר בעט מהאוויר ממש על סף הרחבה, הכדור התגלגל סנטימטרים ליד הקורה ויצא.

דקה 84: נונייס המחליף זרק את השומר וניסה להבקיע מזווית קשה, אבל בעט כדור חזק החוצה.

דקה 88: ליברפול נותרה בעשרה שחקנים! קונאטה עצר את האברץ בעבירה וספג כרטיס צהוב שני ואדום.

דקה 90+2: גול! איזה מהלך אדיר של טרוסאר, שהשאיר את כל ההגנה מאחוריו וגלגל בין הרגליים של אליסון.

המחזור יסתיים מחר כשברנטפורד תארח את מנצ'סטר סיטי (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully