וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע כבר מודים: רוצים להיאבק על האליפות

4.2.2024 / 7:02

אחרי הניצחון התשיעי ברציפות ושלוש הנקודות הקשות בסכנין, בקבוצה נשמעים אחרת ומודים: רוצים תיקו בין מכבי ת"א לחיפה כדי להישאר קרובים לפסגה. ברדה: "אף אחד לא יודע אילו קשיים עברנו". במועדון מאמינים: החיזוק יגיע

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

בהפועל באר שבע לא יאמרו זאת הבוקר (ראשון) בקול רם, אבל אמש הודו שחקנים בקבוצה שהם יחזיקו אצבעות לתיקו מחר בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, כדי להרגיש קרובים בפעם הראשונה העונה לשתי המוליכות. זה היה שעה קלה אחרי הניצחון המצוין של הקבוצה על בני סכנין, ניצחון הליגה התשיעי ברצף והעשירי בסך הכל אם סופרים גם את הניצחון על בית"ר ירושלים בגביע המדינה.

זו תקופה אדירה של הפועל באר שבע ואמש בסכנין זה היה הכי קרוב לאיבוד נקודות בתיקו ראשון, אלא שאז התעורר אלון תורג'מן ובפיניש קסום, אחרי יום קסום של לידת בתו הבכורה, הוא סחט פנדל וכבש בעצמו את השער השני בדרך לניצחון 0:2 עם שער נקי כמו שאליניב ברדה אוהב.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. מאור אלקסלסי
מסרבת לעצור. באר שבע חוגגת/מאור אלקסלסי

מאוחר יותר בלילה בדרך לבאר שבע אמר ברדה: "אני כל כך גאה בשחקנים שלי. אף אחד לא באמת יודע איזה קשיים עברנו בשלושה ימים מאז הניצחון על מכבי חיפה. שחקנים עם כאבים, עם מתיחות. תשושים לגמרי. ואלון תורג'מן שהספיק לעשות היום 500 קילומטר ברכב כי אשתו ילדה. כולם נלחמים כדי לעמוד לטובת הקבוצה והמועדון. אני הכי שמח על הניצחון הזה. היו לנו את כל הסיבות לאבד נקודות בסכנין. משטח גרוע, גשם, קור, כרטיס אדום מוקדם, אבל השחקנים לא הפסיקו להאמין ולתת את כל מה שיש להם ובסוף הם באו על שכרם, זה ניצחון עם הלב של השחקנים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע מחבק את הלדר לופס. מאור אלקסלסי
מסע מרשים, והפנים למעלה. באר שבע/מאור אלקסלסי
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
יש במה להיות גאה. ברדה/מאור אלקסלסי

ברדה הוסיף: "נצטרך ריענון קטן ומדויק לקבוצה כדי להשיג את המטרות שלנו עד סוף העונה".

שלושה ימים נותרו להפועל באר שבע לחזק את עצמה בשחקן התקפה נוסף וכל הגורמים ובראשם אלונה ברקת מדברים בחיוביות על זה שבסוף יהיה לפחות שחקן אחד חדש כתוספת על מנת לסייע לברדה להתמודד על המטרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully