וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום המרגש של אלון תורג'מן: "משחק של אופי, אני גאה"

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 22:25

בבוקר הוא היה בבי"ח לצד אשתו שילדה, בערב הוליך את הפועל באר שבע לניצחון בסכנין: "ראיתי את הקטנה, ונסעתי". ברדה: "לקחנו את הנקודות בכוח". דראפיץ' מאוכזב: "הייתה שריקה קלילה נגדנו"

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

אלון תורג'מן לא היה אמור לשחק בכלל, אחרי שבשעות הבוקר המוקדמות עזב את המלון של הפועל באר שבע ונסע לבית החולים להיות לצד אשתו ההרה, שילדה את בתו. אבל החלוץ חזר כדי להיות לצד חבריו, נכנס בדקה ה-80 כמחליף, סחט פנדל, כבש שער, וסידר להפועל באר שבע ניצחון ליגה תשיעי ברציפות, 0:2 על בני סכנין. הפער של באר שבע מהמקום הראשון הוא 7 נקודות בלבד, לפני המפגש בין מכבי תל אביב מכבי חיפה, והקבוצה של אליניב ברדה יכולה להרשות לעצמה להביט למעלה עם הרבה תקוות, אחרי שהיום הוכיחה הרבה אופי.

אלון תורג'מן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
תמונה שאומרת הכל. תורג'מן חוגג/מאור אלקסלסי
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע מחבק את הלדר לופס. מאור אלקסלסי
גאה, ובצדק. ברדה/מאור אלקסלסי

אלון תורג'מן מספר על היום הדרמטי: "הקבוצה היתה במלון, בבוקר אשתי שלחה לי הודעה ב-5:40 'אני מרגישה לחץ מטורף'. לא ידעתי אם זה יקרה. ב-6:00 שלחה לי שהיא חייבת להיכנס לחדר לידה, ב-6:20 היא כבר ילדה. נסעתי לבית החולים, ראיתי את הקטנה, ואת אשתי, היא נתנה לי את ברכת הדרך לנסוע למשחק, בהתייעצות עם ברדה, ונסעתי לקבוצה. וזהו, יש מישהו למעלה שמסדר את הדברים. יותר מהכל אני שמח על הנקודות, משחק של אופי, בתנאים לא פשוטים, ואני גאה על הנקודות.

"אנחנו בכיוון חיובי וטוב, חושבים רק על המשחק הבא, אנחנו לא במעמד של הצהרות. שאפו לכל הצוות והשחקנים, הרצף הזה הוא לא משהו שעושים ברגל, אבל אנחנו חושבים רק על המשחק הבא".

גם אליניב ברדה גאה: "משחק מאוד קשה, עם איך שהתפתח, עם תנאי המגרש וההרחקה. אבל ידענו שאם לא ניקח היום שלוש נקודות, אז כאילו לא עשינו כלום עד עכשיו. השחקנים שמחים, מגיע להם, הם עבדו קשה. גם כשהיינו ב-10 שחקנים האמנו שנוכל לעשות את זה.

"לא היה הכדורגל הכי טוב, אבל במגרש כזה ותנאים כאלה צריך לדעת לקחת את הנקודות בכוח, ואני חושב שעשינו את זה.

"הטבלה? אני רק חושב על המשחק הבא. עברנו תקופה ארוכה עם שלושה משחקים בשבוע, ועכשיו יהיה לנו זמן להתכונן, ונהיה חייבים לתקן את הסיבוב הראשון הלאט טוב שעשינו".

על חלון ההעברות, בהשוואה למכבי תל אביב ומכבי חיפה: "אנחנו יחד בהכל, ההנהלה, השחקנים ואני. נתמודד עם כל מה שאנחנו יכולים. נרצה דם חדש למאבקים בהמשך, כי הליגה עוד ארוכה ונצטרך לעזור לשחקנים שלנו".

סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
כמה תסכול. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

מנגד, המאמן המפסיד סלובודן דראפיץ': "בהחלט שאני מאוכזב. היה לנו משחק לא רע בכלל שלנו. הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. חבל על האדום, חבל על הפנדל, חבל שאחרי הניצחון על נתניה לא צירפנו עוד ניצחון שהיה מקרב אותנו לפלייאוף העליון.

"זה חוסר ריכוז, חוסר ניסיון, לשמור במצבים נייחים, להיזהר מצהוב שני, אבל אין מה לעשות. נחכה שהפצועים יחזרו כדי להיות עם סגל מלא, ואנחנו עם הפנים קדימה.

"הצהוב השני, אני חושב שהייתה שריקה קלילה נגדנו. בפנדל אני יותר כועס על השמירה שלנו".

"המטרה לא הייתה להיות ב-6 הראשונות, בנינו את המטרה הזאת תוך כדי משחקים. אם יהיה לנו סגל יותר מלא נהיה קבוצה יותר טובה. אחרי מכבי תל אביב נהיה במשחקים של היריבות שמתמודדות על הפלייאוף העליון ונעשה את המקסימום".

דור חוגי: "מה היה חסר? רק הגול. היינו שווים כל המשחק, והפסדנו. חייבים להוציא נקודות בבית, בחוץ, זה לא משנה. השנה אנחנו קצת מתקשים בבית, יש פה קבוצה שמשחקת כדורגל, בניגוד לשנים קודמות, כר הדשא לא נותן לנו לממש את זה, ולכן בחוץ אנחנו נראים יותר טוב מאשר בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully