וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין עשוי לפתוח עם 3 בלמים. זהבי ורביבו אמורים לפתוח

4.2.2024 / 10:41

מאמן מכבי תל אביב נערך למשחק העונה השני מול מכבי חיפה. אופיר דוידזאדה עשוי לפתוח כבלם שלישי, גם רז שלמה נלקח בחשבון. מלדה צפוי להיות בסגל לראשונה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב

קצת יותר מ-24 שעות למשחק העונה השני מול מכבי חיפה וההתלבטות הגדולה של רובי קין נותרה באשר למערך איתו הוא יפתח מחר בסמי עופר. קין כבר לא נעול על מערך אחד, כפי שהיה במרבית העונה, ומאז הדרבי התל אביבי הוא מרבה לעשות שינויים ומשנה הרבה בין קו של שלושה בלמים לשניים. למאמן אין מצבת בלמים אופטימלית למחר. עידן נחמיאס רק חזר לאימונים מלאים ואנריק סבוריט עשה אתמול רק חצי אימון, אבל האירי יכול להציב גם את אופיר דוידזאדה כבלם שמאלי במערך של שלושה ואז לפתוח עם רוי רביבו על הקו השמאלי.

אופציה נוספת היא הצבת רז שלמה בהרכב כבלם צד ימין במערך שלושה בלמים ואז דוידזאדה לא יפתח. רביבו ריצה השעיית צהובים במחזור הקודם מול הפועל ירושלים והוא זמין למשחק מחר. ערן זהבי שלא פתח במחזור הקודם מאחר שקין סבר שהוא זקוק לרענון ומנוחה יחזור מחר לאחד עשר ואם מכבי תל אביב תפתח במערך של 5:3:2, דור תורג'מן צפוי לפתוח לצידו. במידה שקין יחליט על שלושה בלמים, לא מן הנמנע שדן ביטון יפתח על הספסל ושלישיית הקישור תהיה בנויה על יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי ודור פרץ.

רז שלמה, בלם מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עשוי לפתוח בשל מצוקת הבלמים. רז שלמה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-177 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 52:72 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 52 משחקים לא הוכרעו.

* במפגש הדחוי בחודש שעבר ניצחה מכבי חיפה בבלומפילד לראשונה מאז הצמד של תומר חמד ב-0:2 במאי 2011 (ולראשונה בחוץ מאז ה-0:2 בנתניה באוקטובר 2016). באותה עונת 2010/11 גם נרשם הדאבל העונתי האחרון של הירוקים - 0:1 בבלומפילד במחזור הפתיחה ו-0:3 בקרית אליעזר בסיבוב השני. הצמד של חמד כבר הגיע בפלייאוף.

* שלוש פעמים בעבר התארחה מכבי תל אביב אצל מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-20. בעונת 1987/88 הפסידה 1:0 בקרית אליעזר, בחלוף שנה הובסה 5:0 עם שלושער של ניר קלינגר ובמפגש האחרון ב-2016/17 היה זה וידאר קיארטנסון שהשלים צמד בדקה ה-90 וקבע 2:2.

* מכבי חיפה ברצף של 28 משחקי בית ללא הפסד בליגת העל (25 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). האורחת האחרונה שניצחה אצלה: מכבי תל אביב עם 1:3 במאי 2022, במשחק בו רועי משפתי פתח בשער של הירוקים, שהבטיחו מעשית אליפות למרות ההפסד.

* מכבי תל אביב ברצף של 11 משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל, מאז ה-3:1 בחיפה בשלהי העונה שעברה. אגב, מבין ה-11 שפתחו אז בהרכב האלופה, רק שניים יוכלו לשחק גם הפעם: שון גולדברג ודניאל סונדגרן.

* מכבי חיפה מעולם לא הפסידה למכבי תל אביב כאשר ליאור רפאלוב פתח בהרכב. שש פעמים ניצחה (כולל לפני כחודש משער שלו) וארבע פעמים סיימה בתיקו. שני ההפסדים היחידים שלו מול הצהובים היו כמחליף.

* המאזן בין השתיים כאשר אוראל גרינפלד הוא השופט: חמישה ניצחונות למכבי תל אביב לעומת ארבעה של מכבי חיפה, כולל ה-0:1 בסיבוב הראשון.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: חיפה
קהל: 14555

תוצאות השבת:

מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה 1:0
בני סכנין - הפועל באר שבע 2:0
הפועל פתח תקוה - הפועל חיפה 2:0
הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully