וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי חולון זומנו לחקירה. קולסון: "צריך להשעות אותם לכל העונה"

3.2.2024 / 22:01

הפורוורד שנדחף על ידי הקהל הסגול בתקרית חריגה: "ידענו שתהיה אווירה עוינת, אבל דבר כזה הוא לא מקובל". קטש: "ברור שאני מעדיף סגל רחב יותר"

מחוץ לקווים, 2.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) למסגרת המקומית כשניצחה את הפועל חולון 84:86 בתום משחק צמוד שיזכר בעיקר מסיבות שליליות אשר לא נגעו לספורט הכתום. במהלך הרבע השני בונזי קולסון, פורוורד האלופה הישראלית, זינק להציל כדור ונפל לכיוון יציע אוהדי הפועל חולון. לאחר שקם, אוהדי המארחת דחפו את קולסון במה שכמעט גרר עימות עם הפרדה בין שחקני מכבי תל אביב לקהל. שני אוהדי הקבוצה שהיו מעורבים בעימות זומנו לחקירה במשטרה מחר בבוקר.

קולסון אמר על התקרית: "ידענו שתהיה אווירה עוינת, אבל דבר כזה הוא לא מקובל. צריך לעשות עם זה משהו. עוד לפני כן הייתה לי מוטיבציה, אבל זה העיר אותי".

על הטיפול באוהד הוסיף הפורוורד: "צריך לעשות עם זה משהו. חולון צריכה להשעות אותם לכמה משחקים או לכל העונה. אם אני הייתי מחזיר להם, אז היו מענישים אותי, אז ברור שהם צריכים להיענש. אבל העיקר שניצחנו, וזה מה שחשוב".

עודד קטש סיכם את המשחק: "ברור שאני מאוד שמח על התוצאה. בלוח המשחקים שיש לנו, אנחנו תשושים, חבולים, פצועים. זה הסיבה שווייד לא שיחק, כדי לקבל מנוחה ,גם לורנזו מתקשה עם הגב שלו, רפי רק חזר מפציעה. בנסיבות האלה אנחנו לא יכולים לקחת אף ניצחון כמובן מאליו. זה לא המשחק הכי גדול שלנו. היינו קצת נאיביים, נתנו להם 9 ריבאונד התקפה ברבע הראשון. מצאנו את האנרגיות לנצח פה".

בונזי קולסון מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
"חולון צריכה להשעות אותם לכמה משחקים או כל העונה". קולסון/אודי ציטיאט

קטש הוסיף: "אין לנו מה לעשות עם זה שחסרים פה אולי אנשים. גם ההנהלה וגם אבי אבן חושבים על זה, אם זה יקרה או לא, נחכה ונראה. ברור שכמאמן בסגל כזה אתה מעדיף סגל יותר רחב בעוד שחקן או שניים, עם זה מה שיש, ועם זה אנחנו נלחמים. השנה הזאת היא יוצאת דופן, שנה שעברה היו לנו טיסות צ'רטר והכל היה הרבה יותר קל. השנה אנחנו מרגישים את זה. פציעות של עומס עם עודף נסיעות, זה סטטיסטית משפיע. זה עוד אחד האתגרים שאנחנו צריכים להתמודד איתם. אנחנו לא במצב הפיזי הכי טוב שיכול להיות, ואפשר לראות את זה, זה בא לידי ביטוי ואנחנו משלמים על זה מחיר. מה-7 באוקטובר אנחנו מנסים פחות לתרץ ויותר לעשות. זה לא פשוט, אבל זה המצב. וזה לא הולך להיות יותר קל בהמשך, צריך להסתכל על המציאות כמו שהיא, ועם זה לעשות את המקסימום. הרגשתי שבדרך שבה חולון עברו לשמור, הם פחות החליפו ועברו להגנה אחרת, הרגשתי שיהיה יותר קל להשתמש בגבוה אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עמית שרף מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
הודה שהקבוצה שלו הייתה יכולה לעשות יותר. שרף/אודי ציטיאט

עמית שרף סיכם את ההפסד: "בסוף אנחנו נזכור סל אחד או שניים שיכולנו למנוע מהם, אבל ברבע הראשון נתנו להם ארבע סלים קלים בצבע שהיו לנו עבירות לתת, אי אפשר לתת את זה נגד הקבוצות הגדולות. נגד הקבוצות הגדולות באולם הזה אנחנו צריכים להיות במרחק של כדור אחד, אני לא מופתע. אי אפשר לקבל כל כך הרבה סלים קלים בצבע. הקבוצה הזאת בנויה עם הרבה גודל בעמדה 3-5, ואנחנו לא יכולים לקבל סלים קלים כאלה. כשאתה קבוצה עם משאבים יותר מוגבלים צריך ללכת על משהו, אם הייתי הולך על גודל הייתי מאבד משהו אחר. הדרכים להתמודד עם זה זה הגנה קבוצתית ואגרסיביות, גם אנחנו לקחנו ריבאונד התקפה, אנחנו מדברים על זה בכל אימון שכולם צריכים לקחת 4-5 ריבאונדים ולהדוף אחד לשני. הלוואי שהיה לי מקום להכניס עוד שחקן עם גודל, אבל אני לא אחליף כי אני מאמין במה שיש לנו ואת היתרונות שיש לנו. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו מחר, ולעשות אימון טוב בשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully