וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולסון לקח: מכבי תל אביב ניצחה 84:86 את הפועל חולון

הפורוורד נדחף על ידי אוהד המארחת וענה עם 19 נק' ו-5 ריב' בדרך לניצחון שישי ברציפות על חולוניה. סמית' בלט מנגד עם 18 נק'

צמד ההפסדים בספרד לריאל מדריד ובאסקוניה ביורוליג נשכחו הערב (שבת) אצל מכבי תל אביב שרשמה ניצחון ליגה שני ברציפות עם 84:86 על הפועל חולון בתום משחק צמוד. למארחת זה היה ההפסד הרביעי העונה במסגרת המקומית בהופעה לא מספיק טובה.

המשחק התחיל עם עבירה מוקדמת של לורנזו בראון שפתח לא מספיק טוב את ההתמודדות בחולון, אבל רומן סורקין (16 נק') וחסיאל ריברו (13 נק' ו-9 ריב') הובילו את הצד הכחול ליתרון 21:23. ג'סטין סמית' (18 נק') שוב היה הבולט בחולוניה ויחד עם יותם חנוכי המארחת יצאה לריצת 0:11 שהעבירה את המומנטום לקבוצה של שרף. 40 שניות לסיום הרבע השני, בונזי קולסון (19 נק' ו-5 ריב') זינק להציל כדור, אחד מאוהדי חולון דחף את הפורוורד ומהומה התחילה במקום ונעצרה מהר יחסית עם 43:45 למכבי בהפסקה.

אחרי האירוע של קולסון עם הקהל הסגול, האורחת יצאה לריצת 0:9 שהגדילה את ההפרש עם 61:68 ברבע השלישי, וברבע האחרון ג'וןדיברתולומאו הצטרף לרשימת הקלעים עם שלשות חשובות, כשגם נקודות של ניב משגב (11 נק' ו-7 אס') לא הספיקו ב-84:86 בסיום.


קלעו להפועל חולון: ג'סטין סמית' 18, סי ג'יי האריס (5 אס') 17, דרו קרופורד 12, יותם חנוכי (7 ריב') וניב משגב (7 אס') 11 כ"א, נתנאל ארצי 10, הנאס ואנוויין 3, שון דאוסון (5 ריב') 2.

קלעו למכבי תל אביב: בונזי קולסון (5 ריב') 19, רומן סורקין 16, חסיאל ריברו (9 ריב') 13, ג'ון דיברתולומאו 12, אנטוניוס קליבלנד ורפי מנקו 7 כ"א, ג'וש ניבו ותמיר בלאט (9 אס') 4 כ"א, לורנזו בראון וג'ייק כהן 2 כ"א.

לורנזו בראון מכבי תל אביב לצד נתנאל ארצי הפועל חולון. אודי ציטיאט
ניצחון חשוב של מכבי. בראון וארצי/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1

המשחק התחיל חם עבר עם עבירה טכנית ללורנזו בראון כבר בדקה השנייה, אחרי שזרק את הכדור לכיוון השופט. רומן סורקין עם שלשה ודאנק העלה את מכבי תל אביב ל-8:9. הסנטר המשיך להיות בולט בצד הכחול, ג'סטין סמית' הגיב בצד הצהוב והיתרון של האורחת ירד ל-3. חסיאל ריברו קלע עוד פעמיים ומכבי סיימה את הרבע הראשון ביתרון 21:23.

ג'וש ניבו מכבי תל אביב לצד נתנאל ארצי הפועל חולון. אודי ציטיאט
שיפור בחולון ברבע השני. ניבו לצד ארצי/אודי ציטיאט

רבע 2

אנטוניוס קליבלנד התעופף בהטבעה יפה, סי ג'יי האריס הגיב עם נקודות חשובות שעצרו את המומנטום של מכבי, אבל ריברו דייק מהקו ושמר על היתרון בצד של קטש. האריס הוסיף עוד שלשה שחתכה את ההפרש, בראון נכנס לעניינים עם ג'אמפ שוט יפה והיתרון גדל ל-7, 4 דקות לסיום הרבע. נקודות מהירות של שון דאוסון ונתנאל ארצי הורידו את ההפרש ל-3 וקבעו פסק זמן של קטש. דרו קרופורד המשיך את הריצה של חולון שעמדה על 0:11 והיתרון עבר למארחת. 40 שניות לסיום הרבע, בונזי קולסון קפץ להציל כדור והגיע עד ליציע אוהדי חולון. אחד מאוהדי חולון דחף את קולסון, כשבמקום החליטה מהומה במהלה שחקני מכבי תל אביב מגיעים על מנת להרחיק את קולסון מהמקום. שלשה של רפי מנקו קבעה 43:45 בהפסקה למכבי.

רומן סורקין מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
משחק צמוד בחולון. סורקין/אודי ציטיאט

רבע 3

סמית' וסורקין המשיכו את היכולת הטובה מהמחצית הראשונה והיו אחראים על הנקודות הראשונות מכל צד בפתיחת הרבע השלישי. קולסון החזיר את היתרון שנע מצד לצד, ניב משגב הגיב עם שלשה וסמית' קבע 53:54 לפני פסק זמן טלוויזיה. דיברתולומאו צלף מחוץ לקשת והעביר את המומנטום לצד הכחול וקולסון הוביל ריצת 0:9 שהגדילה את ההפרש של מכבי ל-8. ניבו סוף סוף התעורר לקראת סוף הרבע עם נקודות חשובות ומכבי ביתרון 61:68 לקראת הרבע האחרון.

ניב משגב הפועל חולון. אודי ציטיאט
היו קרובים. משגב/אודי ציטיאט

רבע 4

קליבלנד הגדיל את היתרון של מכבי ל-9 בפתיחת הרבע האחרון, לפני שמשגב צלף מחוץ לקשת וההפרש נחתך. מנקו ענה עם שלשה משלו ובלאט המשיך עם המשחק הנהדר שלו בדקות דומיננטיות של האלופה הישראלית. האריס עצר את הריצה הכחולה עם שלשה, אבל קולסון הגיב עם אחת מהצד השני והיתרון המשמעותי צמח. סמית' דייק פעמיים מהקו ושלשה נוספת של האריס הורידה את היתרון של מכבי ל-2 בלבד, שלוש דקות לסיום המשחק. דיברתולומאו חזר חד מפסק הזמן עם שלשה גדולה, סמית' צמצם מהעונשין וקרופורד הוריד לנקודה בלבד. קולסון היה האיש של מכבי גם בשניות הסיום עם נקודות חשובות והעניק ניצחון 84:86 לאלופה בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully